دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی میخندی

به قدری زیبا می شوی که

دوباره عاشقت می شوم ...

کمی خنده هایت را ادامه دهی

عاشقی می شوم ، که بی هیچ واهمه ای

می تواند جان دهد برایت ...

یک خنده ملایمت چه بر سرم می آورد ؟!

ببین !



+آیدین دلاویز
+{هر چند یه به من چه میگن  ×_×}{لعنت به هر چی سرماخوردگیه اونم از نوع گلو درد:((}

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

آخ آخ این سرماخوردگیه خیلی بده!
تازه از شرش راحت شدم :/
گویم که:
آباجی نگو سرما خوردگی داریم تا سرماخوردگی گلو دردش خیلی بده :(((((((((((((((
سرمآ خوردگی خر است از نوعِ گورِ خر وحشیِ آمازونی :|
گویم که:
از نوع آمازنونی یا آفریقایی یا از هر نوع دیگر خر است اونم خیلی خر :((
البته از نظر علمی دقت کنیم گاوه چون گاو خر تر از خود خره :|
سلام
سرما خوردگی همراه با گلودرد خییییلی بده!
خدا نصیب هیچکس نکنه...
گویم که:
سلام
نصیب کرده دیگه حالا قبل سرماخوردگی میگفتین یه چی :(
اللهم اشفع کل مریض...
گویم که:
الهی آمین :(
  • محسن رحمانی
  • متن زیبایی بود.

    گویم که:
    ممنون:)
    ببین!
    گویم که:
    O_o
    سلام درباره ی عکس باید بگم که متنفرم از عشقی که نیست
    سرماخوردگیم ک نگو اما عرق پونه خیلی عالیه حتی برا گلو درد
    گویم که:
    سلام درباره این عکس باید بگم سلیقه ها فرق میکنن :)
    عرق پونه رو هم امتحان کردیم جوابش منفی بود :(
    این سرماخوردگی من اعجوبه ای بود برا خودش!
    گلودرد که هیچ ، سردرد و دل درد و کمر درد و هرچی که بگی داشت ...
    ینی زنده موندم خیلیه :/
    گویم که:
    کلا منم زنده بمونم کلیه در مراحل بحرانیه :|
    دقیقا در این شکل{:|} همه رو نگا میکنم :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ندا بدم در بری هان؟ :|
    *** ****** *** **** ****** ** ** ****** ****
    ** ***** ***** *****
    گویم که:
    ن پ بمونم کتک بخورم تو خودتو نجات بدی:|
    خلاصه بی خبرمون نزار دیگه :|//
    میگما شعره آشناااستا :)))) برو استراحت کن هی نشین پست بذار ی سوپم واسه خودت درس کن بهتر میشی به امید الله :) من بعضی وختا انقد حالم بد میشد نشسته میخوابیدم،نه میتونستم نفس بکشم،همم سرفه میگرف اگه دراز میکشیدم :| آقا خره سرما خوردگی از نوع الاغش :|
    گویم که:
    :| اقا یکم خر تر از خره :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    اینو فقط کسایی متوجه میشن که
    in relationship باشن
    am i right?
    گویم که:
    شاید :)
    نازیییی نه خاله گریه نکن خوب میشی :( خو هر چی جلوت میذارن باید بخوری حتما تو :| سرمام خوردی :| گشنه :|
    گویم که:
    مگه گوسفندم هر چی میزارن جلوم بخورم :|
    سرما خوردم  ماشین هضم نخوردم که :|
    لبخندِ خیلی محسوس و عمیق:)
    گویم که:
    اوهوم :)
    :)))) منو بگو خواستم باهات هم دردی کنم :l والاااا :l
    گویم که:
    خب بس برو سرما بخور تا هم دردی بشه واسه چی آبجی هستی هان منو تو موقعیت های سخت تنها میزاری:(((
    آقا سانسور نکن الان ملت فکر میکنن چی گفتم!
    ملت بوخدا من چیز خاصی نگفتما :/
    گویم که:
    ملت فکر بد کنین زهرا میدونه و شما ها  :|
    چیز بدی نبود ملت فقط یکم سکرت بود بایدمحرمانه میموند:|
    این روزا همه چی جواب آدمو منفی میدن حتی عرق پونه
    گویم که:
    بلی بسی موافقم 
  • شملیــا ●○●
  • پست جالب بود :)
    عخییی امیدوارم زودتر خوب بشی خواهری
    گویم که:
    ممنون:)
    امیدواری در این مورد بسی بیهوده است هعــــــــــــــــــــــــی:(
    ای بابا بیماری هم خودش نعمت....الکی مثلا من صبرم در برابر بیماری ها زیاده ;)
    گویم که:
    من میخوام ایننعمتو تقدیم شما دوست مهربان کنم .... دی
    اتفاقا دارم میخورم :)) صب با گلو درد بیدار شدم :| 
    گویم که:
    بزنه بهت لح شی بگم بهت صب کن :|به من میخندی :(
    من جزو همون ملت بودم :))))))) الفراااار
    گویم که:
    :|دستم به تو یکی برسه :|
    وای ...چه حس خوبی می داد متن :)
    گویم که:
    خوشحالم که حس خوبی بهتون داد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">