دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ازش پرسیدم : ببینم لاک زدی به ناخونات ؟

گفت :آره.

پرسیدم :چه رنگی؟

گفت طلایی... هیچ وقت طلایشو برام نخریدی. هر چقدرم که بهت اصرار کردم فایده نداشت.

گفتم :باید قشنگ شده باشن .

مثل این که دست هایش را با فاصله از چشمهایش گرفت ونگاهی به ناخن های بلند و کم انحنایش و انگشت های کشیده اش انداخت . که من دلم می خواهد از بیخ آنها را ببرم و بگذارم توی یک قاب جلوی چشمم تا همیشه خدا بتوانم به شان نگاه کنم و دقیقا وقتی که ، سیم سیاه و فنری تلفن هم پیچیده شده باشد دور انگشت هایش که تصویر بصری بی نظیری است و تمام حکمت آفرینش عالم تویش متجلی است .

با تاخیر گفت :آره... قشنگ شدن.

بعد هم گفت :تو مریضی به خدا .

گفتم :خب... آره . تازه فهمیدی؟!


+کافه پیانو ، فرهاد جعفری

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

خیلی خیلی قشنگ :)
عالی ...
گویم که:
خیلی خیلی سه پاس:)
حس قشنگی رو تداعی میکنه :)
گویم که:
اوهوم خیلی :)
  • محسن رحمانی
  • دارم این کتاب رو میخونم.
    گویم که:
     در دست خواندن است ... دی
    باید خیلی کتابه زیبا باشه...
    گویم که:
    کتاب چندان جالبی نیس اما بازی با جملات و کلمات خوبی داره :)
  • محمد StigMatiZed
  • میشه عوض بریدن انگشتا،دل هارو به هم چسبوند
    گویم که:
    شما زیاد فکرتو رو مشغول نکنین این مورد لابد یکم مرضی چیزی داشته ... :|
    چه توصیف و خیال پردازی [یا واقعیت] جالبی !!!
    :~)
    گویم که:
    هوم ؟؟؟!!! آره توصیف خوبی داده نویسنده :)
    چه زحمتی کشیدی شماااا برا این شکلکه ... دی
    بسیار زیبا :) میخوام یاد بگیرم از این به بعد شیک کامنت بذارم :)))
    گویم که:
    چشمم اصلا آب نمیخوره :|| ... دی
    اسرا راستش چند وقته یاد یکی از بچه های قرارمون اسمش ساناز بود هستم...اسم وبش dee1eبود.
    این پست هم... 
    امیدوارم هرجا هست خوب باشه...
    گویم که:
    چطور مگه چی شده ساناز خانوم ؟؟!!
    این پست هم ..؟؟!!
    انشالله :)
  • فاطمه یعقوبی
  • باید کتابشو بخونم حس قشنگی بهم داد خوندنش ^__^
    گویم که:
    کتابش زیاد به دل برو نیس اما خب کلمات و جملات خوبی داره :)
    اصلا آب نخوره :l واقعا شیک کامنت گذاشتن سخته,در توان من نیس :l
    گویم که:
    نه از چشمه آب میخوره :|
    سعیتو بکن تو میتونی ... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">