دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دورت حصاری کشیده ام

و کنارت مترسکی ....

حال نترس و بمان




+شکوفه انار:)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

نزار که درد برسه به استخون خورد بشه
نزار که یه شمع کوچولو تو مسیرت نور بشه
نخواه که مرد بشی قهرمان شی طرد بشی
 نزار که خسته شی از هدفت سرد بشی
 بلند شو رو دو پات بپر تو با دو بال
 بکش اون بادوبان(بادبان) خدات که باد و داد
 از تو حرکت از اون برکت
دستت پرچم سمت مقصد

:)
نترس و بمان :)
گویم که:
نمی ترسیم هستیم بعد زنگ تفریح .... دی
  • آریانا م.ف
  • خیلی زیبا بود خیلی.
    عکس هم همخانی خوبی داشت.
    گویم که:
    سه پاس :)
  • شملیــا ●○●
  • زیبا بود :)
    گویم که:
    ممنان :)
    جووووون شکوفه انار :)))
    گویم که:
    شکوفه انار خودمم که کاری داری؟؟!! یه بار دیگه تو بخند:(
    عجب عکسیه...خیلی ترس داره! :|(خصوصا یه موزیک ترسناک هم گوش بدی [من دارم گوش میدم] )
    گویم که:
    عکسش یه کوچلو ها یه کوچلو ترسناکه... دی به جا گوش دادن به آهنگ ترسناک وبتو آپ کن :|
    :)))
    گویم که:
    O_o
    راست میگه خو..
    گویم که:
    باش:|
  • بانو ف تک نقطه
  • آخی چقد قشنگ .. عکس و متن چقد ستن .. :)

     

    راستی

    سلام به شما بانو :)

    گویم که:
    سلام بانوی خوش کلام خوش اومدی بعد مدتها:)
    [ فامیل دور] ;)
    گویم که:
    :))
    نخیرم الان من ابراز خوشحالی کردم :l که بعد مدت ها پست شکوفه انار گذاشتی :l باش نمیخندم دیگه :)))
    گویم که:
    نخیر ؟؟!!:(((((((
    ممنان که تو حداقل خوشحال شدی که بعد مدتها پست شکوفه اناری گذاشتم :)
    بخند تا کل دنیا بخند آبجی خانوم :)
    عه چرا رو فامیل دور میری لینکت نمیده؟!؟!؟!!؟؟آخه من لینک داده بودم؟؟؟؟؟
    گویم که:
    عه واقعا ؟؟؟!!
    هیچ لینکی نبود خالی بود :(
    یاد این شارژ افتادم که میری میخری باز میکنی میبینی نوشته پوچ است :))))
     واقعا ...مگه داریم .مگه میشه :))))


    نمیدونم چرا اصلا آدرسو ذخیره نمیکنه....خلاصه میخواستم به این عکسه لینکت بدم
    http://s6.picofile.com/file/8203635718/bdcfc3d613888d891.jpg

    گویم که:
    واقعا یعنی نداریم ؟؟!! پ این چی بود [چشمک]
    خدا شما را به راه راست لینکتان بدهت که ما نیز لینک شدیم :)))
    ممنون بانو:)
    آره همون خوشحال شدم زدی همرو سوزوندی[من عصبیم از دستت]
    گویم که:
    آرو باش آرررررررررووووووم:|
    نمخوام :l
    گویم که:
    حالا ایندفه قبول کن جان این کاغذ دستمالی :|
  • شقایق وحشی
  • عکسه خیلی حس خوبی میده:) 
    گویم که:
    میخوای ببر خونتون :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">