دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

صبح که می رفتی

گفتم : امشب که بیاییی حجم دوست داشتنم را خواهم گفت

اما...

اما همین که کلید دَر را چرخاندی

برای حجم دوست داشتن هایم ...

برای خستگیت  ...

چای ریختم



+شکوفه انار:)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

چه لطیفـــــ :))
و چِقَدر مهربانانــــه :)))

[خوش به حالِش :)]
گویم که:
:))))))))))))))
الان یعنی من اینقدر مهربونم :))))))))))))))))))
نمیدونم خوش به حالشه یا نه ×_×
  • بانو ف تک نقطه
  • خیلی ملموس و قشنگ بود .. یجور مهربونی بود .. یجور خیلی مهربون .. ^_^

     

    خیلی ممنون بانو .. *_*

    گویم که:
    ای بابا منو مهربونی :))))))))))))
    دیگه از این به بعد اسممو به جا شکوفه انار بزارم بانو مهربون :)))
    لطف داری خانومی مهربون خوندی:)
    چایی یعنی  زندگی . عششششششششقه.....
    گویم که:
    :|چایی یعنی زندگی؟؟؟!!O_o
    تا باشه از این چاییا براتون ... دی
  • شملیــا ●○●
  • خوشمان آمد
    گویم که:
    کادو کنم ببر .. دی
  • فاطمه یعقوبی
  • تا حالا رفتی دنبال تعبیر خوابات؟ 
    +
    قشنگ بود البته عکس فکر کنم دارن بی من شیرکاکائو میخورن خجالتم نمیکشن :/
    گویم که:
    اوهوم رفتم :)
    عجباااااااااااااااا میخوای شمام بفرما تعارف نکن مردم نمی تونن آسایش داشته باشن ای بابا خودشونم مهمون میکنن ،بابا دوتایی میبینی خلوت کردن حسودی اینم میکنین :|
    منم خواستم مهربون بخونم نشد :l منم چایی میخوام :l تک خور :(((
    گویم که:
    به منو تو مهربونی خیلی میاد ها خیلی :))))
    اوهوم چایی میخورم اونم تنهایی دلتم بسوزه کباب بشه :|
  • محسن رحمانی
  • لایک زیبا بود.
    گویم که:
    متشکرات :)
    عینهو پیرهن منه ولی اون کیه روبروم..؟! O_o
    گویم که:
    عمو دستت چایی داده اینقدم باهاش گرم صحبت شدی کا چایی یخ کرده اون وقت از من میپرسی اون کیه ؟؟!!O_o
    همیشه میگی این دفعه یه سری چیزا رو میگم ولی نمیشه گفت. باید نشون داد 
    متن عالی بود .
    گویم که:
    یه چیزایی نباید گفته بشن :)
    ممنون عالی خوندین :)
    کلا پستای این چنینیت قشنگن ...
    این خیلی قشنگ تر :)
    گویم که:
    کلا شوما آباجی خوب لطف داری
    این دفعه خیلی بیشتر :)
    من شنیدم همونطور که دادن یه شاخه گل به خانوما معجزه میکنه،
    چایی آوردن خانوما واسه آقایونم معجزه میکنه!
    همینطوره عایا؟!
    گویم که:
    ببخش آباجی اینا اینقده مشغول صحبتن که میترسم ببرم بپرسم :|
    سرشون خلوت شه میپرسم میگم .. دی
    آخه من از کجا بدانم هوم ؟؟:|
    آره خیلی میاد دی دی دی...باششه نوبته منم میرسه :))
    گویم که:
    :)))))))))))
    باش تا نوبتت برسه :)))
  • فاطمه یعقوبی
  • هوووم پس رویاهای صادقه می بینی شما ^__^
    +
    حسودی نبود دلم شیرکاکائو خواست
    گویم که:
    متنفرم از این رویاهایی که میگی صادقانس :)
    آخییی دخترم بشین بزا یه کیکم درس کنم بدم با شیر کاکائو بخور :|  ...دی
    تصویرت قهوه هستشااااا!
    ولی زیباست
    گویم که:
    گفته بودم سفارش چایی بدین اما پول پدرشون نیس که ول خرجی کردن شما ببخشن ... دی
    ممنون :)
  • مهدی اصغری
  • زیبا
    گویم که:
    ممنون:)
    چه تصویر بکری داشت این شعر:)
    گویم که:
    سه پاس بانو:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">