دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتایی که بی حوصله میشم میرم سراغ نقاشی و یا نوشتن ، نوشتن هایی که بعدش زیرش یه امضاء به اسم شکوفه انار میخوره ، نوشته هایی از جنس ... که حیف کاغذ هایی که صرف بازی با کلمات و جملاتی میشن که هیچ ارزشی ندارن در کل هیچ معنایی شاید نداشته باشن و با خوندشون بیشتر افرادبگن اینم دلش خوشه ها .....

اما بعد یه هفته نوشتن و چهار روز که صرف نقاشی و طراحی شد تنها به یه درد خوردن که برم باغ یه آتیش درس کنم در هوای ابری یه نگا به نقاشی که چهار روز صرف کشیدنش کرده بودم بندازم بگم قشنگه ولی... و به همراه همه نوشته ها بندازم تو آتش و با گرمای این نوشته ها و این نقاشی که واقعا هم قشنگ شده بود دستامو گرم کنم گرمایی که واقعا حرفها برای گفتن داشتن گرمایی که از خستگی شعله میگرفت :)


+و این دوتا پست پایین تنها نوشته هایی بودن که از اون چند صفحه یادم موندن :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

اسرااااااااااا :(
گویم که:
چی شد زهرا ؟؟؟!!:(((
  • فروردین دخت
  • اینکه ادم نوشته هاشو به آتیش بکشه دل بزرگی میخواد...
    گویم که:
    بی خیال فروردین دخت زیاده از این دیونگی ها دارم :)
  • فاطمه یعقوبی
  • خدا رو شکر فقط من دیوونه نیستم ^__^ از آشنایی باهات خوشوقتم *__*
    گویم که:
    دیوانه چو دیوانه بیند میگوید خدایا سه پاس .. دی
    خوشوقتم که خوشوقتی:)
  • فاطمه یعقوبی
  • پیداش شه کل بلاگ رو شیرینی میدم :)))) 
    اصلا فکرشم ذوق زده ام میکنه :)))) 
    گویم که:
    بس شیرینی من مخصوص باشه اصلا اگه خیلی مخصوص بدی شیرینی منو برم خودم دنبالش بگردم از گوشش بگیرم بیارم خدمتت هان ؟؟!1چطوره؟؟!!دی
    اتیش زدی؟
    عکس میگیرفتی ما را هم شریک میکردی :دی
    گویم که:
    نه تو آب حل کردم دادم یه جماعت خوردن حلاک نشن یه وقت :|
    عکس؟شریک ؟!!:|
    چطوری میتونی همچین کاری کنی؟؟!!
    گویم که:
    از این کارا زیاد میکنم تعجب نکن :)
    شاید بعدا پشیمون شم اما میرزه:)
  • آریانا م.ف
  • خیلی خاصه این حالتت. اما متاسفانه یا خوشبخاتانه میفهمم چی میگی.
    کارت درسته عزیزم.
    قلمت پایدار هنرت ادامه دار
    گویم که:
    جداً؟؟!!! یعنی به کل دیونه حساب میشم ؟؟!!:|
    ممنون خانوم خوب:)
    حیفـــــ :(
    ولی انصافا" نوشته هاتو دوس داشتمـــ ، شاید چون حسِ واقعی خودت بود یا شاید ...

    :)
    گویم که:
    :)
    ممنون :)
    شاید ...
  • فروردین دخت
  • من فروردین دختم...نه فردین دخت!
    گویم که:
    ببخشید بانو :)
    اصلاح شد:)
  • بانو ف تک نقطه
  • وای :|


    اینکارو شجاعتشو بلاگفا بهم داد... وقتی نوشته هامو نابود کرد... اصلا هم نپرسید آمادگیشو داری؟ 😒
    الان دیگه بلدم 
    ولی انجام نمیدم😆
    گویم که:
    :)
    من قبل بلاگفام این کارو کرده بودم :)
    اما تو بلاگفا بیشتر به خاطر یه چیز دگه ناراحت شدم تا نوشته های خودم :)
    ولی من شاید بازم انجام بدم :)
  • مهدی اصغری
  • ...
    گویم که:
    :)
    آدم اگه این دیوانگی هام نداشته باشه دیگه هیچی از زندگیش نمی فهمه! 
    دمت گرم :) 
    گویم که:
    متشکرات فاطمه بانو:)
    معلومه از این دیونگی ها داری ها انکار نکن....دی
    هیچ حرفی ندارم...اصن به من چه :( بنویس بسوزون :l دختره ی چش قرمز
    گویم که:
    هنو حرفی نداری دختره چش سیا سفید؟!:|
  • آریانا م.ف
  • نه این کار جذابت میکنه:D
    فدات
    گویم که:
    یعنی الان خیلی جذابم؟؟؟یعنی ممکنه رسوخ کنم???0_o
    تو برو ته کمدتو ببین چیزی نمونده باشه بری آتیش بزنی بعدشم منو صدا کن بیام همونجا تورو آتیش بزنم :| همین قدر خشن :| بعدشم من چشام آبیه نه سیا سفید D: 
    گویم که:
    دختره چش سفید آررررررررررررررروم آررررررررررررررررررروم:| ولی این آتیشه یه گرمای خوبی داش :)
    چرا اخه
    من با چکنویسای محاسباتای درسی همچین کاری رو دوست داشتم بکنم
    ولی ما که باغ نداشتیم و نداریم
    نهایتا جرواجر کردن کاغذا دلمو خنک میکرد
    گویم که:
    برای این که چون که .... دی
    حیف که باغ ندارین و صد حیف ، ماباغ داریم اونم دور تا دورش کوهه عالمیه برا خودش :)
    ولی من همیشه چیکنویس های محاسبات درسی رو دوس داشتم و اونا رو هم همیشه یه بلایی سرشون میاوردم :|
    دلتون یخ نکنه حالا :|
    بغل بخاریم!
    شما نترس!
    ;)
    گویم که:
    فقط آتیش نگیرین دیگه حالا خودتون هیچی خونه آتیش میگیره ... دی
    قضیه همون لطیفه هست
    بخاری خاموشه
    خخخ
    گویم که:
    چرا آرزوی یک جوان را نا امید میکنید جوانان دیگر را خوش می اید ایا???:|
    باشد که بخاریتان روشن شود ....بلند بگو آمین ....دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">