دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

مکالمه بنده با یه دوست که در واقع یه آشنای دوره :)

من : به نظرت من چطوریم ؟؟[در مورد این که چطور آدمیم ]
آشنای محترم : پررویی
من : دیگه
آشنا : خوبی
من : دیگه چی؟
آشنا :دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
من : :| یعنی به یاد داشته باشید و آگاه باشید که تعریف من همین دو کلمه هستش پررو هستم و خوبم البته رو پررو بودنم تاکید شد :|

و بعد یه مدت قبل تر از این شخصیت شناسی من توسط همین دوست که تقریبا به یه سال قبل میگرده
اینجا ایران خونه ما یه سال قبل ساعت 3 بعد از ظهر [انتظار نداشتین که بگم اینجا کالیفرنیاس :|]
و باز سوال من از این آشنای محترم :|
من: به نظرت کدوم اخلاق من خوبه ؟؟کدوم اخلاقم بده ؟؟؟
آشنای محترم : مگه اخلاق خوبم داری تو
من : :|یعنی تا حالا اینقده تعریف دقیق از خودم نشنیده بودم


+ دیگه جرات نمیکنم از یکی بپرسم من چطور آدمیم به نظرت :|
+ یعنی اگه من بیکار بودم هیچ کس آپ نمی کرد فقط یه روز نبودم ها بدون استثنا همه آپ کردن :|
  • asra ツ..

نظرات  (۲۵)

هه نپرسید دیگ منم نمیپرسم
گویم که:
اصن شرمنده میکنین ها جبران کنیم :|
ادم خوبه که با حقایق کنار بیاد!! خخخخ
حالا بنده از اینجا میگم خوبید مهربونید و اینا.......
(صرفا برا جلوگیری از خودکشیتون)
ولی حقیقتا یه چیزی که از شما شاید فهمیده باشم اینه که به ایرادها و کم کاری های خودتون به صراحت واقفید و میگید!
اینم ویژگی خیلی خوبیه!
گویم که:
والا طوری به حقایق واقفمون کرد که خدا ازش راضی باشه به حق این سه چراغ خاموش مودم
خود کشی نمیکنم که برعکس این مطلبو در نظر بگیرین ... دی
ما یه همچین آدم صراحت و واقفی هستیم .. دی
در کل لطف دارین :)
همینه.. هیچوفت دقیق نمیگن.. خودت باید به خودشناسی برسی. البته دوستان صادق و صمیمی خیلی میتونن کمکت کنن..
گویم که:
والا خیلیم دقیق گفت بیشتر از این دیگه دقیق تر هم مگه داریم ؟؟O_o
  • فاطمه یعقوبی
  • یه قرمز جیغ یه بنفش اکلیلی
    +
    اتفاقا ازت تعریف کرده ^__^ من و دوستام اینجوری از هم تعریف میکنیم -__-
    +
    اون بحث آپ دست جمعی یه قانونه ^__^
    گویم که:
    چه رنگای خوبی مبارکت باشه لاکات :)
    اینا یعنی تعریف هستن؟؟O_o جلل خالق
    +از این قانون ها دامن شما رو هم بگیره :|
    عجب آدمِ جالب ناکی بودن این آشنا:)
    گویم که:
    جالب میگین تموم میشه ها حرص آدمو در میاره در حدی که کلتو بکوبی دیوار :|
    خخخخخخ
    تغییر 360 درجه
    گویم که:
    خوب دقت نکردین دیگه یه تغییر 361.75صدمیه:|
    دقت کنین :|
    بیشتر پر رویی رو پسرا صدق میکنه نه دخترا . :|

    +دو رو خوب اومدی D:
    گویم که:
    دختر پرو نباشه که دختر نیس ....:|
    + من همیشه خوب میام  اگه پام پیچ نخوره...دی
    خیلی دوسِت داشته...خواسته چش نخوری اینجوری گفته...:))

    من اگه کسیو خیلی دوس داشته باشم ...فقط دوس دارم حرصشو در بیارم  ... اذیتش کنم...[یه همجین چیزایی تو خودم دارم :))]به جز سالمندا و بچه های کوچیک  تو این دو مورد احساساتم مثل بقیه آدماس (بوس بوس ،دوست دارم،نازم ،مهربونم...)

    البته رفتار اولم رو بیشتر دوس دارم :)));)

    گویم که:
    هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یکی رو اینقده اذیت کنی که هی بگه من بیچاره....کلمو میکنم ها.... ای خدا....یعنی همه این ها یعنی کلی ذوق^_^
    حالا دعا میکنم در امر خطیر اذیت کردن به والاترین مرتبه ها برسی :)))))
  • آریانا م.ف
  • بعضی صمیمیت ها ازار دهندن
    گویم که:
    اما این نوع صمیمیتو که حرص آدمو در میاره دوست میدارم:)
    راستش منم از چند نفر پرسیدم درباره خودم گفتن پررویی و...
    ولی بنظرم اخلاقت جوریه که آدم خوشش میاد حال و هواش عوض میشه یجور حس خوب تو حرفات هست.کلا به شخصه از خوندن کامنتات لذت میبرم بی اغراق :) 
    امیدوارم همیشه خوب و مهربون و پرانرژی باشی کنار دوستات 
    گویم که:
    دختر پررو نباشه که ...پرو بودن یکی از ویژ گی های بارز یه دختره [چشمک]
    خوشحالم که حداقل یه نفر هم با از خوندن چرندیاتم یه حس خوب بهش دست میده :)
    بی اغراق تو مهر بانویی فاطمه بانو :)
    انشالله :)
    دیگه زیادی تعریف کردیم از هم خسته نباشیم .. دی
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخ پس بیشتر غیبت کنیدتا کلی پست بذارند:دی
    گویم که:

    ایندفه چچچ بگین خخخ خسته شد .. دی
    ایشالله از این غیب ها نصیب شما هم بشه :|
    بلند بگو .. آمــــــــــــین :))
    آشنای نزدیکت کم بود آشنای دورم اضافه شد :l معلومه دوست داشته دیگه :))) بعد دوروغم نگفته که..آیا تو پرو بودنه خود را تکذیب مینمایی؟ :)))) من که تکذیب نمیکنم پرو بودنمو :l
    گویم که:
    noپرو بودنمو تکذیب نمی کنم به هیچ وجه من الوجهوی:)))
    به دور ونزدیک بودنش کاری نداشته باش برو بشین تاریختو بخون با زیست :|
    ینی عینهو حقیقت رو گفته، احساس میکنم من اون جوابارو بهت دادم، ینی تا این حد حضور فیزیکیمو تو این ماجرا حس میکنماااا.. :|
    گویم که:
    حقیقتو که گفته اما ما چرا حضور فیزیکتونو حس نکردیم ؟؟!!!O_o
    آها نگا گفتم من حضور یه روح رو حس میکنم یه بسم الله بگو ها ... دی

    این دوست رو برای خودت نگه دار. هیچوقت بهت دروغ نمیگه و خیلی خوبه این ویژگی.
    یکم بهت دلداری بدم: من هر وقت میخواستم ابراز علاقه کنم به دوستام یه کلمه ای میگفتم که نمیشه اینجا گفت :)) آبروم میره. پس ناراحت نباش احتمالا دوستت هم جنس من بوده :)
    گویم که:
    اوهوم دروغ نگفته مطمئنن :| ویژ گی خوبدیگه ای هم داره تنها این نیس :|
    حالا بیا دم گوشم بگو اینا نشنون بیا دخترم ... دی
    آبروت میره؟؟!! اها منظورت عابرو هستش :))))) مدیونی فک کنی خواستم غلطتتو بگیرم ها .... دی
    ناراحت نیستم بسی نیز خوشحالم :)
    من هم یکبار از ادمی پرسیدم ...
    گفتم نظرش را بگوید ...ان ادم با خاک یکسانم کرد..بی خیال و...بعضی از ادم ها جنبه ندارند ...
    گویم که:
    من با خاک یکسان نشده بلکه همچین قیافه ای دست داد :D
    شاید چون پررو می باشم ... دی
  • شملیــا ●○●
  • چه باحال نظر داده :-p
    گویم که:
    ایشالله از این نظرا دامن شما رو هم بگیره [چشمک]
    من دیگه خیلی ازت تعریف کردم این بار دیگه بگم از دست میری!
    به قول خودت در اوج باش :|
    گویم که:
    تعـــــــــــــــــــــــــــریف؟؟!!O_o
    اینا بیشتر تحدید بود ها ااااااااااااااااا:|
    با ما به اوج می اندیشند اون وقت به من میگه در اوج باش .... دی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یه چی میگم اسرا ولی تو خودت بدون دیگه از دست نرو :|
    اصن سانسورش کن بقیه نخونن!
    ** ***** ***** **** * ****** **** *** ***** *******
    **** ** ***** ** * ********* *** ***** ***
    *** ** **** ***** ***** **** ** ** *** **** **
    سانسور کنیا وگرنه میم برات o_O
    گویم که:
    دوستان یعنی تا حالا اینقده تحدید نشده بودم که زهرا منو تهدید کرد خودتونم شاهدین که گفته سانسور کن هعــــــــــــــــی:|
    دیگه اسرا داغون شد از دست رفته حساب کنین ... :|
    دی
  • محسن رحمانی
  • پس کامنت من کو؟؟!!

    گویم که:
    دارم یکی یکی تایید میکنم خو:|
    هنو نوبت شما نشده :(((((
  • محسن رحمانی
  • بچه ها این دوتا مشکوک میزنند صحبتهاشون رو سانسور میکنند  :دی
    گویم که:
    :)))))))))))
    تقصیر من نیس گفت سانسور کن :]
    عوض این که بگین مشکوک میزنم میبنین که تحدیدم کردن الان شما کدام طرفین هان؟؟؟!!
    جزء خارج شدگان از این تهدیدات هستید آیا ؟؟!!
    اگه کسی شما رو تهدید میکرد ها، من در میرفتم اون وقت شما به جای حمایت میخندین آیا کاردرستی می باشد بلاگ را خوش می آید؟؟ :((((
    تهدیـــــــــــــد؟؟؟؟!!! O_o
    از خداتم باشه هااا
    کاش یکی هم ما رو اینطوری تهدید کنه :|
    والا :|
    گویم که:
    الان ثابت کن که تهدیم نکردی ... دی
    نه خب ثابت کن اگه تهدید نکردی :))))
    والا من آباجی چون تو رو تهدید نمی کنم بلکه دوست میدارم از بس که مهربونی :)
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخ

    باشه شماها مشکوک نیستید .

    گویم که:
    آره خب تا وقتی که شما مشکوکین برا چی باید ما مشکوک باشیم :|
    دی
  • شقایق وحشی
  • چه دوست رک و مختصر گویی بوده:))) 
    گویم که:
    اوهوم دوست باحالیه :)
    معجزه؟ :)) بیا یه عالمه برات معجزه کنم :)))

    مچکرم. خوشحال میشم بخونینش :)
    گویم که:
    خودم معجزه میکنم چی میگی تو :))))[آیکون رضایت ]
    خواهش پاهش :)
    بنام خدا
    عموی منم پمپ بنزین داره.. :|
    گویم که:
    آورین پ بدین اون موتورو که با آب شلنگ حیاط میشورین بنزین بزنه برین کتابفروشی تو انقلابتون ... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">