دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل



+ دس هم نزنین :|
+ اصن نگاشم نکنین :|
  • asra ツ..

نظرات  (۳۲)

خدا حفظش کنه :))
گویم که:
یادم رف بگم بهش نخندین هم :|
چرا بهش خندیدین؟
💋 موهاشوو 😍
گویم که:
به موهای بچه وب من چیکار داری هان ؟؟؟ دس نزن عه
فینگولِ بابا.. :دی
گویم که:
این پسر نیس عمو این دختره 
  • شملیــا ●○●
  • من نه دست زدم نه چش زدم نه خندیدم نه بوسیدم نه ناز کردم نه بغلش کردم
    چه بچه خوبیم :)
    گویم که:
    چرا به بچه وبم بی محلی کردی هان ؟؟ خدا رو خوش میاد ؟؟؟
    :-*
    :-*
    :-*
    :-*
    ....

    گویم که:
    عه تف مالیش کردی بق بقو

    بگیری بغلش کنی فشارش بدی اشکش که در اومد بزنیش به دیوار :))))))) یه همچین آدم لطییفیم من... دی
    گویم که:
    خودم موهاتو واست مرتب میکنم رویا اصن نگران نباش :|
    فقط جرات داری دست به بچه بزن :|

    تازه الان متبرک شد ...:دی
    باید ازم تشکر کنی اسرا جون ...
    گویم که:
    متبرک به نوکت بق بقو :)))
    ازت یه تشکر حسابی میکنم بق بقو صب کن :|
    از خجالتت در میام :|
    قدم دخترت مبارک :)
    حالا بذار ببینم شاید عروس خودم شد :)
    البته قند عسل خیلی لوس بار اومده باید نازشو بکشه دخترت،شاید راضی شد خخخخخخ
    گویم که:
    ممنون فاطمه بانو :)
    وا من نمیخوام پسرت دامادم شه :|
    دخترم میگه خیلی چاقه پسرت خپلوعه :))
    دختر من لای پنبه بزرگ شده به پسر تو هم جواب بله نمیده حالا اون یکی پسراتم بیار ببینیم شاید نظرمون عوض شد : دی
    وووووی چه ناناسه !!!! :))
    گویم که:
    ووی دستتا تو بهش نزن عه :(
    آبجیم مریض میشه تازه بهش سمنو دادم خورده
    چقدر ناز خوابیده آدم دوست داره بیدارش کنه :)))) 

    والا... 
    گویم که:
    ناز بودنش که نازه خدا کنه وقتی بزرگ شد بچه با شعوری باشه و عاقل و بالغ :)
    البته مودبم بار بیاد جای هزار شکر داره ،نه؟:)
  • محسن رحمانی
  • چه نازه .

    کی هست حالا؟

    گویم که:
    پسر خالمه :|
    خب آبجیمه دیگه :))
  • مـاه بـانو :)
  • ای جان :))
    گویم که:
    ماه بانو از خواب بیدارش نکنی ها :)
  • محسن رحمانی
  • پس چرا گذاشتید؟!:دی
    گویم که:
    واسه دکور
    چه نازه:)
    گویم که:
    :)
    دست نزن :|
    اگه تونستین پلک بزنین !!
    گویم که:
    ا
    حالا این نوزاد کی شما هست؟
    گویم که:
    آبجیمه :)))
    هی میاین نگار نگار میکنین ها بفرما اینم آبجیه منه :|
    من هیچی ندارم بگم اون خانمه بارم داره هم میزنه ها
    گویم که:
    هوم؟؟!!O_o
    نفهمید منظورتان را
    اخیییییییی ناز مازیه :||
    گویم که:
    دست نزن به بچخ خوابه عه :|
    ناز مازی چیه ؟؟؟:|
    منم بهن بگم الی ملی خوشت میاد عایا ؟؟!!:|
    من هیچی نمیگم نزنی داغون نکنی منو :|
    گویم که:
    یعنی برای اینکه من نزنمت و داغونت نکنم محبتتو از خواهرمممممممممم از یکی یدونه آبجی دریغ کردی هان؟؟؟؟:|
    آیا بنده خدا رو خوش میاد 
    من اینجا کامنت نذاشتم آیا؟!!! گذاشتما!!! هوم؟!!
    گویم که:
    کامنتت گفت بیا این گندمی رو یکم اذیت کنیم :|
    منم که نمی تونستم دست رد به سینه بچه بزنم : دی

    + گندمی معمولا کامنتارو وقتی تایید میکنم که حوصلم داشته باشم ودیگران با خوندن کامنتا حداقل یکم بخندن :)
    واقعا آبجیته اسرا؟
    من قبلا تو نت دیده بودم این عکسو 
    گویم که:
    ن پ خالمه .. خب آبجیمه دیگه :|
    اره خودم گذاشتم تو نت :|
    الان دیگه نمی خوای عروست شه ؟:|
    میشه دو تاشو تایید کنم بعد اون اولی رو مسخره کنم بخندم یکم روحم شاد شه؟؟!!!!!!!!!
    گویم که:
    چرا نمیشه... اما اگه جرات داری تایید کن
    تایید کن بخند من هم قول میدم طوری روحتو شاد کنم که دیگه هیچ وقت غمگین نشه :|


  • محسن رحمانی
  • جدی؟شوخی میکنی.

    نه بابا عکسه .

    گویم که:
    شوخی چیه ؟:|
    آبجیمه دیگه :|
    الان این عکسه ،خودش خونه اس:|
    میخواین خودشو بیارم وب ببینین
  • محسن رحمانی
  • بیار ببینیم :دی خخخخخخخخخ
    گویم که:
    .

  • محسن رحمانی
  • خدا حفظش کنه .
    گویم که:
    :)
    چه آبجی نازی خدا حفظش کنه
    من از الان برا امین خواهرزادم خواهرتونو خواستگاری میکنم!!!
    :))
    امین وضع مالیش خوبه و فعلا تک پسر و تک فرزند خونوادشونه
    موقعیتش عالیه، رد کنید خودتون ضرر میکنید :))
    گویم که:
    اینا باید همو ببینن اگه پسندیدن که مبارکه ماهم دهنمونو شیرین می کنیم : دی
    اصن برا خواهر من پول ملاک نیس :))
    جرات دارمااااا
    تو اگه جرات داری یکم دیگه منو آنتریک کن!!!
    گویم که:
    من جراتم فراتر از این حرفاس :|
    اما چون حالت خوش نیس میزنی زیر گریه میری مامانتو میاری کاریت ندارم :))
    آیکون زبون بیرون!!!!
    گویم که:
    آیکون زدن تو چش
    اوخیییییییییی من چشمم شوره مواظب باش
    گویم که:
    :|
  • زهرا فاطمی
  • سلام.
    آخخیییییییییییی. الهیییییییییییی. چقدر ناااااااااااازه..
    خدا حفظش کنه..
    دلمون رفت ها..
    ماشاالله لا قوه الا بالله فوووووووووووت

    شاد باشین..
    گویم که:
    سلام
    اوهوم خیلی نازه :)
    برو دنبال دلت میزاره میره میمونی ها بدو در رفت :|
    وااااای اینو‌ ^__^
    مگه داریمممممم
    گویم که:
    وای چشه دست نزن به آبجیم عه :|
    بله که داریم :|
    اینقد دوس دارم بچه رو بگریونم اینم یکیش
    گویم که:
    O_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">