دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خسته ام

خسته ام عزیز

خسته ام خوب من

کمی بیش از درک خستگی خسته ام

اما ، ما بین این خستگی ها

این روزمرگی ها

این بودن و نبودن ها

این خواستن و نخواستن ها

گاهی... دلم " تو " را می خواهد

دستانت را

چشمانت را

آرامش این چشم ها را برای تسکین این خستگی

دلواپسم جانکم

دلواپس این جملات

این  کلمات

دلواپس این که بیایی و شعرهایم ته کشیده باشند

دلواپس این که بیایی و من خواب باشم

سطر به سطر

خط به خط

دلواپس این که بیایی و من ...

من خواب ببینم ، خواب تو را ،چشمهایت را ، خوابِ...

راستی با باران اردیبهشت بیا

امسال انار ها را به یاد تو چیده ام

امسال بافته ام به یادت شالی به رنگ انار

بس بیا با باران اردیبهشت بیا

کمی زودتر ، بیا:)




+شکوفه انار
+ نمیدونم شاید اینم حذف کنم با بقیه شکوفه ها کسی چه میدونه :)


  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

زیبا بود
:)
گویم که:
ممنان :)
خسته نباشی ...
گویم که:
زنده باشین :)
آقا حذفش نکنی....خیلی قشنگ بود :|
[روح خسته بق بقو وارد شد :/]
گویم که:
اولا بق بقو روحتو آگاه کن من خانمم نه آقا :|
دوما قشنگه چرا اینطوری شدی :|؟
یکمم ذوق  ،یکم شوق  هر چند روحی ازت انتظار زیادی نمیره :دی
روح خسته رو خوب اومدی :))
خیلی قشنگ بودا !
اسرا تو هم مث من حذف میکنی :(
گویم که:
جدی؟:)
نه سعی میکنم حذف نکنم البته وقتی که یه پستی رو میذارم میگم حذف میکنم بعدا اما دلم نمیاد :(
جوووون چه قشنگ،ماشالله خواهرم قوربونش برم :))
گویم که:
:)))
خدا نکنه یدونه خواهریم قربونمون بره که خواهری برامون نمی مونه :)
هوووم جدی جدی :*
گویم که:
[آیکون خیلی خیلی ذوق ]
  • محسن رحمانی
  • حالا کی هست؟:دی خخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    کی کی هست ؟؟!!O_o
    اگه میخوای حذف کنی که دیگه هیچی :|
    گویم که:
    برا لج تو هم شده حذف نمی کنم :|
    همش میاد میگه حذ کنی که دیگه هیچی:|
    دیروز حالم خوب نبود... اسرا 
    اما امروز خوب :))
    متن پستتم بسی عالیست ...
    ببین من کی گفتم آخرش اگه سخن گو دولت نشدی :))
    گویم که:
    آخی چرا بق بقو نبینم ناخوشی حالتو :(
    شکر که حالت خوب امروز دوست جان :)
    :))) خودمم همین حدس رو میزنم : دی
    فقط امضا میخوای از الان بگو بعدا وقت ندارم :|
  • خانم انار
  • چقدر این پستِ انار بود:) هـــــــــعی:)
    گویم که:
    :)هعی:)

    ینی میخوای بگی؛
    "خسته‌ام از همه... خسته از دنیا..."
    ؟
    ینی تو فرهادِ مهردادی؟! :|
    گویم که:
    فرهاد مهرداد؟؟!! O_o
    دالِش رو خودت گذاشتی که منو اذیت کنی
    و گرنه من نوشته بودم؛ مهراد :)))
    گویم که:
    وا حالا خوبه میدونین که اینجا نمیشه کامنتار و تغییر داد :|
    من و اذیت بچه های دیگر!!! محاله :|
    تو قدرتای عجیبی داری. هیچ کاری واسَت نشُد نداره :/
    گویم که:
    وا بابا این همه از من تعریف ؟؟؟منو این همه استعداد : دی
    دیگه نشد نداره اما با بیان نمیشه شوخی کرد :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">