دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

__ میگم ها آبجی به نظرت ترسناک چی میشه؟؟؟ 4 حرفیه

ــــ نمیدونم

ـــ خب یکم فکر کن بگو چرافکر نکرده میگی نمیدونم !!!

ـــ میگم نمیدونم مگه من موتور های جستجو گرم که هی از من میپرسی ؟؟

ــــ آبجی یدونه کلمه اس ها بگو دیگه چرا اذیت میکنی :(

ـــ میگم نمیدونم پاشو برو ، دارم درس میخونم

ـــ آبجی همین یه بارو بگو :(

ـــ کل جدول رو من حل کردم ها همشو از من میپرسی عه ، گفتم نمی دونم

ـــ اصلا نگو خودم الان پیدا میکنم :|

ـــ میشه آبجی

ـــ چی؟؟!!

ـــ میشه " آبجی" هم چهار حرفیه همم ترسناک که یه سوال منم جواب نمیده : دی

ـــ منO_o

ـــ آبجی من برم درستانو بخون :D

ـــ من O_o



+ نمیدونم چرا تعاریف به این واضحی از من میشه !!!:| یکی میگه پررو یکی میگه ترسناک

  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

خب بگین بهش! گناه داره خب ... 
گویم که:
کل جدول ر و من حل کردم ها :|
هر شب همین بساط هس:|
ینی یه دونه تو این دنیا باشه بتونه بزنه تو برجکت همین فینگوله..:)))
گویم که:
والا دیگه برجک نزاشته بمونه با خاک یکسانم کرده :(

:))))))) 

از طرف من مدال افتخار بنداز گردنش :))))) 

یه ماچش هم بکن :دی 

گویم که:
مدال طلاس گندمی ؟؟!!: دی
ماچ ؟؟!!O_o

دمش گرررم 😂 
گویم که:
O_o
اهان!
فکر کردم یه سوال میپرسه و تمومش میکنه!!! پس سابقه داره :)
گویم که:
سابقه که چه عرض کنم :|
میخواین بفرستم از این به بعد شما کمکش کنین : دی
:))))
خو از اول دو مین فکر میکردی میگفتی اینجورم نمیشد:دی
گویم که:
دو مین فک کردم این شد :|
D:
هِهه.
چه اُبُهتی. 
گویم که:
دیدی آُبهتو : دی
باید یه کلاس برا آبجیت بزارم : دی
  • شملیــا ●○●
  • خخخخخخخخ
    دوباره خخخخخخخ
    فقط خخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچ
    دوباره چچچچچ
    فقط چچچچچچ
    اینا پیشنهاد های ما برای صاف کردن گلوت هست دخترم : دی
    اسرا من یه مدال 1000 آفرین میدم به آبجیت D:

    +اسرا میگم ها ... از تو بعیده خیلی ملایم برخورد کردی :))))
    گویم که:
    مدالا روپس گرفتم خیالت تخت :|

    +ببین بق بقو پشت صحنه رو سانسور کردم : دی

    مدال افتخار چیز عجیبی ست آیا ؟!!!! 

    ماچ.... چیز عجیبی ست آیا ؟!!!!! 

    گویم که:
    آری خب طلا باشد عیبی نداره بده : دی
    و اما ماااااااااااااااااااااااچ گندمی ؟؟O_o
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

     

    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچ
  • شملیــا ●○●
  • عه با چ که گلو صاف نمیشه :))
    گویم که:
    من برات صاف میکنم نترس : دی
    چندسالشه خواهرت؟:)
    گویم که:
    ای بابا آبجی نیست برادره :(
    چراهمه فکر میکنن آبجیه :(((
    و اینک خنده ..
    پست های جالبی دارید ..
    پاینده باشید :)
    گویم که:
    و اینک :|
    ممنون :)
    زنده باشین :)
    :))
    آبجی بزرگه کیه؟
    آبجی داشتن خوبه:)
    گویم که:
    آبجی نیس ماه بانو داداشه :)
    نمی دونم شاید خوب باشه :)

    سلام -_-
    گویم که:
    سلام :)
    خب بهش میگفتی دیگه :/
    چند سالشه آباجیت اسرا؟
    گویم که:
    خب یه بار .... دو بار .... سه بار... چقدر ؟؟!!:|
    زهرا آبجی نیست داداشه :|
    من کجا نوشتم آبجی آخه :|
    خو من میام وب تو!!!! ولی ماهی یه بار کامنتا رو جواب میدی!!! خو چی بگم بعدش؟؟!!! :/
    گویم که:
    خب تو بیا چیکار به کامنتای من داری هوم؟؟؟:|
    هر چی دل گَندیدت میخواد : دی

    + ببخش گندمی آخه تو ترکم :(
  • خانم انار
  • و باز هم :)))
    گویم که:
    اینگاری ایندفه باید برات  بیام زیادی میخندی ....دختر نمیخنده سنگین رنگین باش :|
    دی

    من خواهر کوچیکتر از خودم ندارم اما چهارتا بچه ی خواهر دارم خداروشکر دوتاشون تهرانن اما دوتای دیگشون بجای اوناهم اذیت میکنن تمام تکالیف اونا با منه حتی واس انشاهم زنگ میزنن موضوع انشارو میگن براشون مینویسم بعدم پشت تلفن میگم اوناهم مینویسن

    اینا ک چیزی نیس شما حرص میخوری

    گویم که:

    خدا حفظ کنه براتون بچه  های خواهرتونو :)
    فائزه خانوم حرص نمیخورم من عاشق این سر به سر گذاشتنام :)
    حالا ایشالله از این حرص خوردنابرا شمام باشه : دی

    جالب بود :-))
    گویم که:
    جدا؟؟؟؟!!!O_o
  • سبحان جوی
  • ای روزگار... سواد داشتن هم سخته دیگه!
    جدول باید خود آدم بشینه پاش وگرنه حال نمیده..:)
    گویم که:
    ای فلک ....:|
    نه دیگه دو نفری بیشتر خوش میگذره :)
    دو نفری جدول بهانه میشه تا کلی بگی و بخندی:)
    خخخخخ
    من برم درساتو بخونن :))
    گویم که:
    چچچچچ
    نه حالا شامم بودی :|
    آمدیم نبودید :/ 
    گویم که:
    خب الان زمان تکنولوژیه زنگ میزدی میومدی :|
    میترسیدی قبض زیاد شه این ماه :|

    چرا خوب؟!!!! داداشتو دوس دارم خوب :))) 

    چرا همه تو ترکن ؟!! :( 

    من فقط همچنان معتاد میباشم؟!!!!!!!! 

    گویم که:
    دوست بدار دوست بدار :)))))
    خب منم به زور دارم ترک میکنم بستنم به تخت تا ترک کنم :|
    خب آخه فصل امتحانا نزدیکه برا همین اغلب تو ترکن :|
    و بعد امتحانا با سیل خروشان معتادان مواجه خواهی شد : دی
    خو الان که اجازه دادی دوسش بدارم اجازه هس ماچش کنم؟!!! :)
    گویم که:
    noOoO من رو داداشم غیرت دارم :|
    فقط میتونی دورا دور دوستش بداری :|
    نوموخوام!!!! :(
    گویم که:
    :|
    گندمی میزنم نفلت میکنم ها دختر :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">