دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بابا بزرگ : دوباره کی میری مدرسه ؟؟ (منظورش از مدرسه دانشگاه )

من : نمیدونم هر وقت حوصلم بکشه

بابا بزرگ : دختر آخه تو چرا این طوری هستی ؟

من : چطوریم مگه بابا بزرگ ؟

بابا بزرگ : همین طوری دیگه ... معلماتون آقان یا خانوم(منظورش از معلم استاده )

من : نه همشون مرده بابا بزرگ 

بابا بزرگ : قوربونت برم بخون ،بخون تا دستت بره توجیبت محتاج کسی نباشی

من : ای بابا ، بابا بزرگ دلت خوشه ها کار کجا بود آخه !!

بابا بزرگ : باشه  تو بخون حداقل که سواد دار میشی مثل ما نمیشی

من : باشه بابا بزرگ اصلا میشم علامه دهر خوبه؟؟

بابا بزرگ : میری مدرسه مواظب خودت باش چیزیم لازم داشتی فقط به خودم بگو ... فقط باز کی میری ؟؟ بری باز من تنها میمونم 

من : باشه بابا بزرگ به خاطر تو هم شده نمیرم دانشگاه خوبه ؟؟

بابا بزرگ: نه برو معلمات عصبانی میشن نری ... راستی معلمات که برات عصبانی نمیشن ؟؟

من : نه بابا بزرگ مگه جرأت دارن !! : دی

بابا بزرگ : پاشو حالا برو یه چایی ،میوه ای بیارم بخوریم حوصلمون بیاد سر جاش .


+ یعنی دم همه بابا بزرگا گرم  البته دم مامان بزرگام گرم :)



  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • بیست و دو
  • من بابابزرگ ندارم...
    انشالله بابا بزرگ تو زنده باشه و خدا بهشون عمر با عزت بده:)
    گویم که:
    آخی
    خدا رحمتشون کنه :)
    ایشالله ایشالله خیلی دوستش میدارم :)
    من با مامان بزرگا ناسازگارم :)
    ولی پدر بزرگ خوبه که الانم ندارمشون

    چه پدر بزرگ خوبی :)
    گویم که:
    آخی خدا رحمت کنه بابا بزرگت رو :(
    اوهوم خیلی خوبه خدا حفظ کنه انشالله :)
  • محمد ابراهیمی
  • خداوند عمر زیاد برا همه بابا بزرگ‌ها بده ..

    زبان خود را (به سخن) مگردان
    مگر به آنچه که برای تو ثواب نوشته می‌شود 
    و پخش شدن آن برای تو نیکو باشد.

    امام #علی علیه السلام
    گویم که:
    انشالله :)
    :)
    گویم که:
    :)
    :)
    گویم که:
    :)
    اقا یعنی جی
    جرا اینجوری بود
    توقع داشتم بابابدرکتم مثه فک و فامیلت و داداشت باهات برخورد کنه:دی
    گویم که:
    :|
    یعین من باید ضایع شم دلتون خنک شه :|
    هر چند بابا بزگم معتقد میباشد کمی تا قسمتی پرورو هستم : دی
    موسسه عسگریه خاطرتون هست که با این تفاسیر باز توقع داشتین از برخورد بابا بزرگم
    اصلنم بابابزرگ خوب نیس اصلن :(
    وختی اصن من نمیدونم چجوریه داشتنش چیجوری بگم خوبه:((
    این همه تو به من گفتی خوش به حالت الان من میگم :))
    خوشبحالت :) لبخندی از جنس حسرت 
    گویم که:
    خب من بهت میگم دیگه که چجوریه تو این روالو بگیر برو میبینی که خوبه :|
    عه باشه بابا بزرگم رو باهات نصف میکنم :(
    عزیزم چه بابابزرگ مهربونی داری :))
    ولی بابابزرگ اصلن چیزه خوبی نیس :|
    :))))
    گویم که:
    نخیر بابا بزرگ خیلیم خوبه :((((
  • وحید جعفری
  • سلام
    با تبادل لینک موافقید؟
    لینکم کن.
    بعد خبر بده.
    ممنون
    11018.blog.ir
    گویم که:
    سلام:)
    خب باشه تو گریه نکن  :l بابابزگت بهترین بابابزرگ دنیاس اصن :))
    :)))))))) نمیخواد نصف کنی واسه خودت نگه اش دار :)))
    نصف کنی :)))))
    گویم که:
    گفتم نصف کنیم تا گریه نکنی دیگه من مثل تو حسود نیستم که :|
    من؟0__o حسود؟لا لا انا حسود نبود :)))))))
    گویم که:
    yes نعم حسود you : دی
    فردا امتحان زبات خارجه :)))))
    گویم که:
    یعنی این عربا ما رو ترور میکنن با این زبان به نظرت ترکیم قاطیش میکردم خوب ود ؟؟:|
    شما همه اش وعده سر خرمن میدی!
    گویم که:
    من الزایمر دارم چه وعده ای دادم:دی
    اون وخت من خرم ندارم ها:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">