دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این روز ها چقدر ساده دروغ میگیم حتی به خودمون :)

- خوبی؟ بله خوبم

- چه خبر؟ سلامتی

اما....


  • asra ツ..

نظرات  (۹)

یاد گرفته ام 
گویم که:
شاید به قول یه نفر شرایط آدمارو مجبور میکنه :)
:(
خوب باش آجی
گویم که:
خوبم گندمی خوب :)
برای مثال سمنو دارم گندمی : دی
  • بیست و دو
  • :(
    گویم که:
    :((
  • یکی دیگر
  • تو باور نکن...
    گویم که:
    نمیشه یه بارو رو باور کنم : دی
    اگه قشنگ دروغ بگن من قول میدم باور کنم :)

    اره خدایی
    گویم که:
    اوهوم این شده حال و روز آدمای این روزا :)
    ینی به من دوروخ گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    باعشه باعشه دارم واست :(
    به من دوروخ میگی؟؟؟؟؟؟؟
    هااااان؟
    دوروغگو دشمن خداس..
    اینو به ما کودکستان یاد دادن,شاید به شما یاد ندادن...
    https://www.instagram.com/p/BAUrvj2y3WT/
    این عکسه خیلی قشنگه :))
    گویم که:
    :)))))
    مگه من جرات دارم بهت دروغ بگم هان ؟؟؟؟
    من به خودمم دروغ بگم به تویکی که اصلا جرات ندارم اونم در مورد این که حالم خوبه یا بددروغ بگم
    مگه داریم مگه میشه رویا ولم نمیکنه :))))
    الان من این عکس رو بکنم تو حلقت  تصمیم با خودته :|
  • مهرناز .ج
  • اما تو‌ باور نکن...
    گویم که:
    باور نکنم چه کنم :(
    :))))))
    آفرین بچه خوب راس میگه همیشه به خواهرش :)))
    فک کن ولت کنم :)))))
    چیرا؟مگه چی بود عکسه؟ میشه توضیح بدین خانوم معلم بعد تو حلقم کنین؟
    :)))
    گویم که:
    دیگه بزرگترت هر چی میگه قبول کن با من یکی به دو نکن :|
  • الی الیی
  • هه اره والا 
    گویم که:
    :| خسته نباشی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">