دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این دوستایی که بهم سر میزنن چند موردشون از بلاگفا بودن شاید به نظر دنیای مجازی بیاد اما بعضیا واقعا مرامشون یه چیز دیگه ایه و جنبه شون بالاس و وقتی کاری برات پیش میاد میشه رو این دوستا حساب کرد که از جمله دوستایی که از بلاگفا بودن و هستن و خیلی با جنبه و بامرام و میشه گفت کلا رفیق خوبی هستن و خودشون میدونن که منظورم کیا هستن :)
و امروز یکی از این دوستان بلاگفایی و بیانی پدر شدن یعنی عمو پلاک هفت امروز ساعت 8فینگولشون به دنیا اومده و از پشت همین تریبون تبریک میگم :)
  • asra ツ..

نظرات  (۳۵)

تو رو خدا؟!؟!!!!! :))) 
گویم که:
اری گندمی :)
از سمنو به این بچه بدیم؟
چه خوووووب
مبارکا باشه :*))
گویم که:
دخترم ؟!:|
حداقل یه آبنبات چوبی میخریدی:|

خوشحال شدم 

خیلی خوشحال شدم 

گویم که:
خیلی یعنی چقدر؟:|
واقعا؟؟؟؟ وااای! چقدر عالی :))) منم تبریک میگم به ایشون :)))
گویم که:
بله :)
تبریک دست خالی نمیشه ، من نمیگم ها از قدیم میگن که تبریک خشک و خالی نمیشه : دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** ** ** *** *********** **** ****** ****** *** **** *** *******

**** ** **** *** *** ****** *********

**** **** *** ***** *******

گویم که:
نمیشد تایید کنم؟
  • خانم الف
  • بلی بلی :))
    چقده خوشحال شدم از شنیدن خبرش ..
    مبارک باشه گل پسرشون :)
    گویم که:
    .کپی نکنن ؟؟!!


  • مهرناز .ج
  • ^__^
    ایشالا که پاقدمش خوب باشه و خدا حفظش کنه براشون :)
    + مام بوقیم دیگه اسرا -__-
    گویم که:
    اوهوم :)
    ایشالله قدمش بچرخه براش
    کادو تو نیار بچه گنا داره دستی ،پایی چیزی میاری د بیا

    +بزا فککنم ببینم بوقی؟!فهمیدم کلم بروکلی هستی:))
    دیگه تشکر نمیخواد کاری بود که از دستم بر میومد :دی
    + تو هم دست خوبی مهرناز اینا فقط از بلاگفا بودن اگه دقت کرده باشی با همه صمیمی نیستم جز اندکی که تو هم یکیشی:)
  • خانم انار
  • دوستای با معرفت همیشگی شن :)

    + عمه شدیم رفت!!! :)) مبارکه!
    گویم که:
    شما ها که عمه شدین : دی
    من فکر اینجاهاشو کرده بودم به پلاک هفت میگفتم عمو :))))
    مبارکه هم دست خالی نمیشه عمه خانوم
    فقط اون سکه رو که خریدی بیار من میدم : دی
  • محسن رحمانی
  • تبرییییییییییییییییییییییییک میگم. مبارکه .
    گویم که:
    الان عمو نیس من نهایت تشکر از شما رو میکنم : دی
    از طرف عمو میگم : تبریک خشک و خالی نمیشه
    حالا شیرینی هم خریدین بیارین اینجا من میدم به عمو :)))))
  • خانم الف
  • اســـــــــرا :'(
    گویم که:
    وا چی شد زهرا ؟:(
  • پلاک هفت
  • از طریقِ گندم بانوی عزیز متوجه پستت شدم، اولشو که خوندم فک کردم اشتباهی اومدم ولی دیدم نه، با منه این..:))
    ممنون از مهربونیت..^_^
    گویم که:
    اولش منم نشناختمتون یکم فکر کردم یادم اومد عمو هستین : دی
    حالا خوبه گندمی حالش خوب نیس ها باز کولی بازی در آورده : دی
    خب دیگه برا نوه مون اون لالایی ها رو نخونین ها گنا داره :|
    حالا تشکر اینا نمیخواد کادوها رو نصف میکنیم : دی

    چه پا قدمی داشت این فینگول :) 

    حال منو کلی خوب کرد :) 

    گویم که:
    از منم تشکر نمیخواد بکنی ها به خاطر این اعلام خبر در واقع خبر خوب
    بعد هی بگین اسرا کم پیدایی تو :|
    من نبودم شمادر غفلت به سر میبردین :|
    تبریک :))
    ایشالله نی نیه اسرا,خاله شدنه من :))) 
    لطفا نینیت دختر باشه :) قوربونش برم من :))))
    مامان اسرا میشی :))
    منم میشم خاله رویا :)))))
    گویم که:
    عه این دعا ها چیه من از بچه خوشم نمیاد
    البته دختر بچه خوبه ها عشقه ، موهاشم خرگوشی ببیندی کفش های خال خالی هم بخری وای الان همچین بچه ای دم دست نیس لپشو گاز بگیرم :((((
    حالا بچه خودت من بشم خاله :)))
    ینی چه ؟ تو از بچه خوشت نمیاد که نمیاد من میخوام خاله شم :))
    آره وااااای بعد پیرهن چین چینیم تنش باشه بستنی بخوره کثیف شه تو دعواش کنی:))))
    نه حالا گریه نکن منم الان نی نی دور و برم نیس :)) میخوای لپ منو گاز بگیر؟ :))
    اوووو کو تا بچه من :)))) بچه من چی بشه :)))) من خودم عجوبم :))))
    نه نی نیه تو زود تر میاد :)) خاله اشرا میشی اونوخ :)))
    گویم که:
    اولا من بشم خاله اشراتو هم میشی خاله رویا سبیل :|
    خو برو یه فکر دیگه کن من چیکا کنممیخوای خاله شی ایشششششششش:))
    میترسم گاز بگیرم بعد ببینی یه طرف لپت نیس ها : دی

    مبارک باشه
    :))
    گویم که:
    الکی خشک خالی مبارک باشه به چه دردی میخوره؟
    یه سکه بخرین بیارین بدم به عمو:/
    :l به خاطره نینیت هیچی نمیگما :l هی میگه رویا سیبیل :((((
    یه فک دیگه؟ آها ینی اول بابا جور کنم؟ اوکی اوکی حله :))))))
    من میشم خاله اویا :)) نه خاله رویا سیبیل :l
    نمیخواد پس بشین من برم ی نینی پیدا کنم بیارم واست :l

    گویم که:
    رویا سبیل چشه خیلیم بهت میاد:))))))
    په نی نی پیدا کن که کشتمشم نگه اخ:/
  • زهــرا ..
  • هوووم رویا هم دلت بسوزه من از این نی نی ها دارم دم دستم :d
    فینگول که زیاد  داریم ولی آجی کوچولو هم دارم :)))
    گویم که:
    زهرا باز تو از ابجی من مایه گذاشتی؟
    دست به ابجی کوچیکه من بزنین با سنگ میزنم تو سرتون:/
    رویا سیبیل میاد بهم؟باعشه منم لبخند دوس دارم شیطونه میگه چن تا لبخند تلخ بزنم شاد شی :l 
    ی نی نی با همچین مشخصاتی تو فامیل هس :))))) آخ که نمیگه تازه میخنده :)))) انقده باحاله 1سالو چن ماشه :)))
    گویم که:
    اره خیلیم میاد:دی
    لبخند تلخ بزن چشاتو اون دنیا باز کن:/
    پلیز زیر یه سال باشه:))))
    چـ ه خوبـــ :)
    گویم که:
    فردا اینم ماشین باباشو میبره با باک خالی میاره:دی
    زهرا خوش به حالت :(( میگم اگه مسیرش اینورا خورد بفرس بیاد اینجا قول میدم زنده برش گردونم :))))
    تو اسرا رو نیگه دار من نینیو بگیرم :))))))
    گویم که:
    یعنی خدا نکشتت مگه من نینیم زهرا نگه ام داره:)))))
    زهرا ندی ها من اینو میشناسم اینقده میخندونه بچه رو یا از حال بره یا خراب کاری کنه:دی
    رویا حالت خوب شده یدونه ابجیم؟
    من؟ لبخند تلخ؟ لبخند تلخ چیه اصن؟ تا حالا نشنیده بودم [آیکون تشویش]
    زیره ی سالم موجوده :)))) ولی الان شبه نمیشه,صب باید زنگ بزنم نی نیو از انبار بیارن :)))))
    گویم که:
    انبار؟؟؟؟:)))))
    جنس بونجول نندازی بهم ها:))))
    :))))))))
    اوه اوه خرابکاریییی :))))) زهرا عوضش کن بعد بده من :)))) وگرنه مجبورم پس بفرستم نی نیرو :)))))))
    من مگه گفتم خوب نیستم؟ :)) خوبم بهترم میشم :))) 
    اسرا خوب باشه منم خوبم :))
    ولی بعدا باهات ی کاری دارم :))))
    اگه بگم یا از تعجب شاخ در میاری یا از خنده تو افق محو میشی :))))
    گویم که:
    خرابکاری کرد بده سر کوچه نگه داره:))))))
    خوبه میگفتی نیستی ها:/
    فک کنم من خوب باشم دنیا خوبه ها:)))
    حالا چیه خبرت؟نکنه سر کوچه ای پا جلو گذاشته:)))))))
    جنس بونجول چیه فامیلای ما همه اصلن :)))))) made in iran
    نه تو فقط بگو چی میخوای؟ دختر باشه یا پسر :))
    گویم که:
    پلیز دختر:دی
    :))))) بالاخره باید از ی جا شروع کنه دیگه :))))
    خوب بودنه تو با حاله من که واقعنی رابطه ی مستقیم داره :))) بقیه رو نمیدونم :)) خوبم بابام جان خوبم :l از من بدتر شدیا :))) کمال هم نشینه :)))
    نه بابا اصن ی چیزیه که تو ذهنت نمیگنجه :)))))) البته شایدم گنجیده باشه نمیدونم :))))))

    گویم که:
    رابطه مستقیم با مقسوم علیه داره:/
    من که اخرش میفهمم چیه بیا با زبون خوش بگو:دی
    اووووو من از دیشب دوس دارم بگم بهت :)))))) خودم از تو مشتاق ترم :))))) وااااای :)))))) 
    دوس دارم عکس العمل تو ببینم چیه :)))))) 
    میگم بهت اگه فردا بودی :)))سر کوچه :))
    گویم که:
    خو بگو دیگه چیه :((((((
    کشتی خب بگو دیگه عه :|
    میگم سر گوچه ای اومده :))))

    اسرا ....

    من دیگ حرفی ندارم...حالا چرا ستاره دارم کردی...من گفتم تایید نزن‎:|‎

    اصن تایید بزن‎:/‎

    هر کار دوس داری بکن...:))))

    گویم که:
    بق بقو ....
    همش تو ساز بزن ها .... میدون یدونه امتحانت مونده یکم قاطی کردی : دی
    ستاره دارت کردم که شبا بچیننت :))))
    هر کاری ؟؟؟... یعنی شامل کشیدن موهاتم میشه :|
    اسرا میگم دیگه شب بخیر و ستاره بچینیو خواب نینی ببینی و بوس بوس :))) 
    البته تو که بیداری فعلن :l
    من بخ بخ محصلم :/ 
    خدافظ اسرااا خدافظظظظظظظ :)))
    گویم که:
    الان صبحه صبح بخیر :)))
    محصلیت منو داغون کرده اصن :|
    خدافظ رویای من
    خدافظ رویا سبیل من : دی

    اسرا یه وخ تایید نزنی باشه‎:(‎

    شوخی کردم ،همین ستاره دار خوبه‎-_-

    کلاس داره(آیکون بق بقو از دماغ فیل افتاده)

    :)))))

    گویم که:
    :)))))
    به چراغ برق بوخوری بق بقو :)))
    شیطونه میگه ستادره دار نکن برگرده دماغ فیل حالش جا بیاد :))))
    چه ساعتشم می دونه :)))
    گویم که:
    با فینگول در ارتباط بودیم اون گفت بهم ....
    خو فاطمه عمو خودش گفت دیگه
    تو کلا سر به زنگاه میرسی!!!!!!!! :))) 
    گویم که:
    اسرا یعنی سر بزنگاه :)))
    هعی برین پشت سر من حرف بزنین حالا :|
    کی که قدر بدونه :|
    من نبودم خبرای دست اولتون میموند الانم حال همتون بد بود [آیکون به شدت متاسف]
    ای فرصت طلب!!!!!! :/ 
    گویم که:
    من؟
  • مهرناز .ج
  • اسراا 😂🔫🔫
    کادو بیارم که دست و پا نمیارم 😂
    + آری دقت مردیم و از این بابت بسی مفتخریم ^____^
    ما نیز هم با شما احساس صفا و صمیمیت می کنیم :))
    گویم که:
    دختر مگهتو پسری آخه اسلحه آوردی؟
    بیا این حسن آقا میگه داعش ال شد بل شد بیا انم مهرناز اسلحم داره با خودمون میبریم :))))
    مفتخریتو چرا اینقده کش دادی ؟ با کش بزنم تو چششت:|
    ببخشین شما؟: دی
    من،رویا،سیبیل،نیستمممم :| :/
    گویم که:
    هستی:|
    میگم الان بگم بهت اون قضیه رو؟ :))
  • مهرناز .ج
  • اونو اوردم که با تیر بزنم تو‌مغز خودم :دی
    دست من نبود. کش اومد منم کشش دادم :)
    من؟ اصن خود شما؟ اینجا کجاس اصن :|
    گویم که:
    اصلا قیافتونم آشنا نیس: دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">