دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

 موقت اگرم نشد برای همیشه شاید اینجا تعطیل بشه .... البته کسی چه میدونه... شایدم همین فردا صبح دایر بشه :)



  • asra ツ..

نظرات  (۳۲)

  • خانم الف
  • وای به حالت اگه اینجا رو تعطیل کنی!!
    همه اون مو کشیدنا و بشکه اسید و ... رو برا خودت میارم :|
    گویم که:
    سعی میکنم تعطیل نشه زهرا اما فعلا نمیتونم بنویسم ... وقتی مینویسم چیزی که میخوام نمیشه :)
    حالا این بارو عف کن زهرا :)))
    بشکه اسیدO_o
    موفق باشید ... 
    ان شاالله همون فردا صبح دایر میشه :)
    گویم که:
    ممنون انشالله :)
  • خانم الف
  • اگه موقت میخوای ننویسی اشکال نداره همه گاهی نیاز دارن یه مدت نباشن..
    اما اگه کلا بخوای اینجا رو ببندی ینی ها ..
    دیگه نگم خودت میدونی :|
    برا چهارتا ترشک منو تهدید به بشکه اسید کردی حالا برا رفتنت مگه میشه نیارم؟؟؟ :)))
    گویم که:
    :)))
    انشالله موقت میشه زهرا :)
    حالا ترشک با این فرق میکنه اون حقت بودا :)))
    من گنا دارم :)))
  • خانم الف
  • همش 30 تا دونه ترشک بود آخه :دی
    باشه دلم سوخت گنا داری ;)
    ان شاء الله موقت باشه :)
    :*  *:
    گویم که:
    گلوت نموند هان؟؟
    توبشکه اسید بیار ببین هضانت عروسکامو ازت میگیرم یا نه:|
    انشالله :)
    یکی بیا این دوتا شکلکو کپی کنه:)))
    رفتَ نِت هم با خودت مشخص نیس !! :|
    یا بگو میرم یا بگو نمیرم ، بیز ده تکلیفیمیزی بیلاخ :|

    گویم که:
    سنن تکلیفن مشخص دی بابان ماشینن گوتی گید بیر دور ویر : دی
    فعلا حوصله وب یوخدی اودیچی گلجیم :)

  • خانم الف
  • آخ انقد ترررررششش و خوشمزه هم بودن که نگووو :دی
    عه یادم نبود ها
    تو برو ببین اگه رایان و باران رو بهت دادم :|
    الان رایان دست آبجی کوچولوئه ست داره بازی میکنه باهاش :)

    وای این شکلکا :))))
    خداوندا امشب چقد خندیدم :)))
    گویم که:
    دلت بسوزه الا دارم لواشک خونگی میخورم خیلیم ترشه :)))
    برم رایان و بارانمم میبرم
    عه دست آبجی کوچیکت باشه مشکلی نداره دست تو نباشه فقط:|
    منم امروز کلی خندیدم همش تقصی رویاس ها میبنی کارای این دخترو :)))
    خوبه فحش ندادیم ها : دی

  • خانم الف
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    لواشکاتو به رخ من میکشی؟؟؟؟
    واستا برم بیارم ترشکاموو :((

    شما هیچ جا نمیری،
    رایان و بارانُ هم نمیبری..
    حالا اگرم رفتی اشکال نداره فقط عروسکامو نبر :|

    خدا خیرش بده این بشرُ موجبات شادی ما رو فراهم کرد :)))
    کنجکاویش کشته منو ها :))
    نه جدا **** بگو تو یاهو چه شکلی شد؟؟ :)))

    منو بگو میگفتم کیبوردش بوس نداره :|
    گویم که:
    ترشکاتو بیار ببین صورتتو خط میندازم یا نه :|
    من برم بچه هامم میبرم نمی تونم بدم دست نامادری : دی
    اره والا هم اون روز هم امروز کلا خدا خفش نکنه :))))
    ببین همون موقع که ما اینحرفا رو میزدیم داش به ریش نداشته هر دومون میخندید :|
    اسمشو حذف کردم که بقیه نفهمن بخندی : دی
    به اندازه کافی دلم گرفته بود، ممنون بابت این پست! 
    گویم که:
    خواهش میکنم فاطمه بانو کاری بود که از دستم بر میومد : دی
    دیگه تشکر زیاد لازم نیس:)))
  • چنگیز سیبیل
  • ببین من میگم من نمیدونم تو منی یا من تو واسه همین کارای هماهنگته:)
    قبل لین که بری حتما کادو منو بیار:)
    گویم که:
    حالا شاید یک نفر در دو جسمیم : دی
    میبخشی سیبیل کدومم کادو ؟O_o
    مثل این که نرم بهتره طلبکار پیدا شد : دی
  • محسن رحمانی
  • تعطیل بی تعطیل [آیکن عصبانی]
    گویم که:
    واO_o
    خب میام میگم تجربه مو دیگه برا پاسخ به اون سوالتون : دی
    الان فکراتونو قشنگ بکنبن ببینین برا من عصبانی شدین ؟[آیکون چماق به دست]
    بااااااس موقت باشه
    منتظریم:-D 
    گویم که:
    حالا اومدو موقت نشد الی ملی اون وقت چی؟:|
    باااااس الان تو نخندی دختر نمیخنده :)))
    :|
    گویم که:
    اصن بهت نمیاد :|
    امیدرارم زودتر برکردید و بنویسید
    گویم که:
    امیدوارم تا میام پدافند موشکی ایران نابود نشه به دست مهندسی چون شما :|
    باید به هما بسپارم شما رو : دی
    خب خدا رو شکر که اینجا تعطیل شد... راحت شدیم :)
    گویم که:
    که راحت شدی هان ؟ خدا رو شکر هان ؟؟؟
    به خاطر لج تو هم شده بر میگردم و حالتو میگیرم :|
    این خط اینم نشون +
    من که این حرفا حالیم نیست فردا منتظر پست جدیدم.همین و لاغیر!
    گویم که:
    ولا غیر :)))))
    نه مامی نههههههههه
    ایهی ایهی ایهیع
    گویم که:
    اره دخترم
    دیگه اینقده گریه نکن با صدای جیغ جیغوت سرم رف:|
    اسرا نذا دهنم وا بشه !!!!!!! :/ 
    گویم که:
    گندمی دهنتو وا کن ببینم دکتر کارشو خوب انجام داده باشه منم دندونمو ببرم : دی
    من اینجا کشیک میدما!
    حواسم هست خلاصه بشکه اسیدم کنار دستمه :|
    حالا دیگه انتخاب با خودته :|
    گویم که:
    :|
    نمیشه شوخیم کرد اومدم بابا:|
  • مهراد فروتن
  • تعطیل کلی که نه اما موقت برای استراحت عیبی نداره و قابل قبوله
    موفق باشی 
    گویم که:
    بله نمیشه کلا تعطیل کرد معتاد شدیم رف:(
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • گویا دیر رسیدم به منزلتون
    به در بسته خوردم :/
    گویم که:
    به در بسته نخورین انشالله :)
    خوش اومدین :)
  • شیکسون (^_^)
  • چرا؟ نه تعطیل نکن خیلیم خوبه اینجا :)
    فقط یکم وقتشو بیشتر کنین :))
    گویم که:
    از اتاق فرمان  میگن وقتمون کمه معذوریم :))
  • محسن رحمانی
  • [آیکن چماق و چوب]گندمی بگیرش در نره:دی خخخخخح
    گویم که:
    گندمی بگیره شما رو میگیره منو تهدید میکنین هان [آیکون ترور]
    هوووم؟! *___0 مجوز نداشتی وبتو پلم کردن؟! 
    نوچ نوچ :/ منکه میدونم اینجارو بستن الانم دنباله کاراشی که فک پلم کنی الکی میگی تعطیله :دی
    اسرااااا ١٠٠ صفحه شو خوندم :))) فردا تمومه :))) مشتاقم ببینم تهش چی میشه :))
    گویم که:
    من ؟ مجوز؟
    تو قرار بود خونه نباشی اون وقت تو وب پلاسی؟:|
    O_O
    چه زود خوندی آخرش خیلی خوب میشه ها خیلی

  • چنگیز سیبیل
  • بیا وبم توضیح دادم کادومو بیار :)
    گویم که:
    چه پررو:|
    میگم ... حالاچشمان بق بقو رو دور دیدی ... میخوای برا من دیگ تو وبلاگت ننویسی :/
    اااااااِی ، هدرتم عوض نکردی رفتی که عه ؟ [آیکون بق بقو عصبانی]

    گویم که:
    گفتم که کیه که حرف گش کنه : دی
    بق بقو من از چشمانت میترسم و برای همین آمدم : دی
    الآن دقیقاً متوجه نشدم... کدوم خط کدوم نشون؟!
    گویم که:
    حتی اینم تو این مدرسه یاد نگرفتی حداقل از طریق تجربه به دست میاوردی :|
    خط افقی میشه خط، خط عمودی نشون یعنی این (+)
  • فاطمه یعقوبی
  • چی چی تعطیل شد ://// بیخود بیایااااا
    گویم که:
    میگم ها مردم میرن از وب همه اینقده با کلاس ازشون خدافظی میکنن :|
    برا من یکی میگه بیخود یکی میگه نزا دهنم وا بشه یکی میگه راحت شدیم :|
  • جوجو کوچولو
  • گنده منده بد
    گذاشتی من بیام تعطیل کنی؟ 
    بی تربیت >.<
    گویم که:
    نه دیگه دایر شد جوجه :|
    اون موقع خونه نبودم ولی دلیل نمیشه تو وبت پلاس نباشم که :))))))
    دیگه تموم شد دیروز صب قشنگ بود :))
    گویم که:
    بفرما آدامس
    هیچ وخ یاد نگرفتم باد کنم آدامسو :| 
    گویم که:
    من یاد گرفتم دارم تمرین میکنم موقع جویدن زیر دندونم صدا بده : دی
  • محسن رحمانی
  • آخ آخ یه دختر با وقار هیچ وخت توی جمع آدانس باد نمیکنه :دی
    گویم که:
    O_o

  • محسن رحمانی
  • گندمی کجایی که دخترت (اسرا )از دست رفت :دی
    گویم که:
    گندمی فک کنم رفته پیش دندونپزشک: دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">