دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+تکذیب میکنم اما دقیقا نمیدونم چه چیزی رو!! :|

شایدم میدونم اما دلیلی نداره شما بدونین ، بدونین که چی بشه؟:|

دیدم جو طوریه که همه ،همه چی رو تکذیب میکنن گفتم منم این وسط تکذیب کنم از غافله عقب نمونم : دی


+ با دندان درد بسیار امروز بنا به پیشناد دکتر رفتم رادیولوژی تا یه عکس کامل از تمامی دندان های محترم بگیره که جناب دکتر رادیولوژی عکس را گرفته و فرمودن فیلمه سوخت  که اتفاق نادری می باشد بنا به فرموه دکتر :|



  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

منم تکذیب میکنم :)
گویم که:
عه دیدی من تکذیب کردم مد شد: دی
تکذیب مینمویانیدندی :))
فیلمه سوخت :))))))))
گویم که:
اره فیلمه سوخت دخترم دکتره میگفت خیلی خیلی کم پیش میاد فیلمه بسوزه : دی
نخند دخترم دیدی یه وقت تو رفتی کل دم و دستگاه سوخت :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچچچ
    ای بابا .. چه بدشانس :|
    گویم که:
    میگم ها این همه بهم روحیه دادی میخوام ادعا کنم دیوار چین مهندسش من بودم
    امیدوارم دندونات زود خوب بشن، به زودی باید یه سر برم ولی نرخ جدید هزینه هاشو ندارم... 
    آدم یه دوست مثل تو داشته باشه پیر نمی شه اسرا
    گویم که:
    ها امیدوار باش همچنان : دی
    میگم ها تو ایران نرخ هیچی اندازه دندون پزشکی بالا نیس :|
    من نمیدونم این دندونا چه گلی به سرمون زدن که باید این همه خرجشون کنیم :|
    الان یعنی من دوستت حساب نمیشم؟
  • بیست و دو
  • منم تکذیب میکنم!:/
    گویم که:
    حالا تونمیشد تایید کنی؟ دست رد به سینه مردم نزنی؟:|
    مردم تو بلاتکلیفی موندن دیگه وا ویلااااااا
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))



    گویم که:
    :((
    کم مونده بود شوما تکذیب کنید . :|

    + جواب ِ ناجور بدی خودَم و میکُشَم :|||
    ++ :))
    گویم که:
    فسقله بچه کم نمونده بود تکذیب کردم یعنی به وحله عمل رسوندم :|

    + خودتو بکشی کی بنزین ماشین باباتو تموم کنه :))))
    ++:(((

    تکذیب مینمویی ؟!؟!!!!!! 

    اینو که کپی چنگیز هستی؟!؟!! :)))) 

    میخوای آدرس دکتر خوبه رو بهت بدم؟!؟!!! ;-)

    گویم که:
    اری تکذیب مینمایم :|
    کپی پیست ما الان خنده داره ؟ نه خنده داره ؟:|
    خودم یه آدرس یه دکتری بلدم که نگو فقط عیبش اینه همه دستاشومیکنه تو دهن آدم :|آدم دلش میخواد بالا بیاره :|
    خوبی اسرا جونم؟!
    :))
    دندونت بهتره؟! 
    گویم که:
    خوبم رویا سیبیل:|
    سلام داره :|
    نه منظورم این نبود اسرا
    دوست جان خوبم :*
    گویم که:
    نه پ منظورت این نبود باید حساب کنیم که چقدر میشه ویزیتت ،که نمیزارم پیر بشی حالا سر پولشم کنار میایم : دی
    از بس دندونت داغون بوده فیلمه سوخته طفلک:-D 
    منم تکذیب میکنم به شدتتت!!
    گویم که:
    داغون میگی تموم میشه ها :(
    حتی دکتره هم بدون عکس فکر نمیکرد خراب باشه یعنی حتی خرابم نبود :|
    خودتو تکذیب میکنی ؟عخعی:|
    به چه حدی رسیدی که دستگاه رادیولوزی هم نمیخاد ازت عکس بگیره!!!
    نوچ نوچ نوچ
    گویم که:
    میگم هما بیادها :|
    دستگاه رادیولوژی گفت اختراعم حسن آقاس بزا خودمو نشون بدم : دی
  • محــــــ ـــــــمد
  • سلام..

    ان شاء الله حالتون خوب بشه :(

    مراقب دندون ها باشین.. من که خیلی سختی کشیدم بابت اینا.. حیفه واقعا.. الان 7-8 تا پر شده دارم.. با این سنم.. :( کلی هم درد و رنج و سختی و دشواری و ناله و اشک و آه و فغان و اینا رو داشتم :)

    خدانگهدارتاان
    گویم که:
    سلام
    ممنونم :)
    دندونا که چی عرض کنم تقریبا همشون پر شده هستن :(
    خدا یار شمام باشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">