دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

افکارم را مومیایی کنید

دیگر شوق پرواز ندارد



+ شکوفه انار
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

چه قشنگ
گویم که:
:)
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    هوم؟O_o
    خیلی بده که شوق دارش کن.
    گویم که:
    باشه ایندفه آپدیتش میکنم :|
    دلم پرواز میخواهد
    دلم باتو پریدن در هوای باز میخواد
    دلم آواز میخواهد
    دلم از تو سرودن با صدای ساز میخواهد
    دلم بی رنگ و بی روح است
    دلم نقاشی یک قلب پر احساس میخواهد
    دلم باتو فقط پرواز میخواهد :(
    نمیدونم چرا ولی این شعر یادم اومد نوشتم :|
    گویم که:
    والا از اینا دل من نمیخواد اینا چقده جلفن: دی
    :|
    گویم که:
    :{
    چرا؟؟
    گویم که:
    دیگه خسته شده:(
    هی بابا:(
    گویم که:
    هان؟:|
  • جوجو کوچولو
  • بیام مومیاییت کنم؟
    خودتم مومیایی میکنم :)
    گویم که:
    میخوای منم موهاتو بِکَنم:|
    این پستت چقد ترسناکه :-S
    گویم که:
    به قول شملیا دهانم دوختی: دی
  • جوجو کوچولو
  • تو گفتی مومیاییم کنید منم گفتم بیام؟
    ولی من نخواستم موهامو بکنی که :)
    گویم که:
    :|
  • جوجو کوچولو
  • تو گفتی مومیاییم کنید منم گفتم بیام؟
    ولی من نخواستم موهامو بکنی که :)
    گویم که:
    نه من گفتم افکارو دقت کن جوجه : دی
    اسرا وبت چرا واسه من اینگونه میاد؟ :l اصن داغونه :l
    گویم که:
    چشات داغونه : دی
  • جوجو کوچولو
  • خب من بیام افکارت و مومیایی کنم دست خودم نیست که مومیاییت میکنم :دی
    بیام برات؟
    گویم که:
    تو بیا ببین چگونه دفاع میکنم :|
    نمیدونم با اینکه از این پسته میترسم چه مرضی دارم هی میام نیگاش میکنم :l
    گویم که:
    مرضه دیگه چه میشه کرد :|
    دیگه از این عکسا و از این شکوفه انارا نذار :l

    گویم که:
    میذارم :|
    بذار :l
    اوئهههههههههه :((((((
    گویم که:
    موهاتم بکش:|
    شب بخیر عکسه ترسناک :l
    امیدوارم فردا نابود شده باشه این پستت :l
    گویم که:
    امیدوار نباش من دوسش دارم :|
    هوم ..

    :)
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">