دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کجای جغرافیا نقش بسته ای !!!!

که...

نقش بند دلم را با نام تو فتح کرده اند :)




+ شکوفه انار:)


  • asra ツ..

نظرات  (۲۵)

:)
گویم که:
:)
عالی:)
گویم که:
(:)
این پستت تخصصیه یکم مربوط به رشتت میشه من نظری ندارم :))))))
گویم که:
ببین جغرافیات باید 20 شه وگرنه؟؟؟:|
  • جوجو کوچولو
  • بند نافت؟
    گویم که:
    میگم ها با این همه موهای درهم اکسیژنم به مغزت نمیرسه فک کنم : دی
    موهامو میکنی :)))))))
    ولی ما دیگه جغرافیا نداریم خداروشکر :دی
    گویم که:
    جدی؟
    چرا ندارین؟:|
    زیرا به علت اینکه پارسال داشتیم :دی
    و به علت اینکه رشته مان انسانی نمیباشد :دی
    گویم که:
    یعنی چی انسانی تجربی پزشکی باید بخونن چون رشته منه : دی
    نه توروخدا :l
    همش باید بگی اعتدال هوا و رطوبت و :l
    همون خوبه نداریم :دی
    گویم که:
    رویا برو وب آبو ببین بلخره مجازاتش کردم دیدی حالا تلافی چنگیزم شد :)))))
    البته یکی از مجازاتشه:|
    عاشقتم ینی :)))))))))
    هیشکی مثه تو اینقد پیشش ابهت نداره :))))

    گویم که:
    نخند دختر عکس تو رو هم به موقعش میزارم با چنگیز دس به یکی کرده بودین برام هان؟؟:|
    الان دقیق موضعت رو مشخص کن عاشق منی یا سر کوچه : دی
    آبو امدی اینجابدون گفتم یه وقت رویا هم متوجه نمیشه بزا بدونه :|هر چند رویا فضول تر از این حرفاس یکی از خواننده های خاموشته:|


    اسراااااااااااااااااا
    چرا منو لو میدی؟ :l
    ااااااا عکسه من چی باحال :دی
    اسرا جان در جریانی که من از زبون کم نمیارم :))))))
    نه عاشقه توام :)))))
    حالا نه که تو فوضول نیستی :l
    از منم بدتری تو :l
    گویم که:
    دلم میخواد لوت بدم چه معنی داره وب همه بری اونا نشناسنت :|
    یه عکسی بکشم برات:|
    مطمئنی که من دیگه ؟؟:|
    : دی فضول دوست رویاس :)))))))
    الان خودت هر وبی میری نظر میذاری :l
    خودت که اصن خاموش نیستی :l
    من,عکس,دوست :دی
    فقط پلیز رنگشم کن مثه نقاشیه هانیه سیاه سفید نباشه :)))
    آره مطمئنم :l
    :)))))))
    گویم که:
    هر کی گفته من خاموشم بطون علیهم توطئه کرده باید گردن زده بشه :|
    تو عکس دیگه دوس نداش صب کن : دی
    از لجت سیا سفید میکنم :|
    :l اگه ما خاموش باشیم که باید لو بریم :l
    ولی اگه تو خاموش باشی میتونی گردنم بزنی :l
    اسرا فک کنم میخوای هیولا بکشی نه منو :)))))))
    اووووو لج کن منم شکلتو کشیده بودم ولی الان دیگه لج کردی نشونت نمیدم :)))))
    گویم که:
    نه درس خود خودتو میکشم:|
    عکسمو بده دیگه:(((((
    :)))))))
    خو حالا چرا آبغوره میگیری؟
    در جریانی که من نقاشیم خوب نیس :))))
    امروز زنگ تاریخ خلقت کردم :)))
    یدونه ام شنبه زنگه عربی خلق کردم فقط قیافه اش شبیه خلاس :/
    عکسمو دادی عکستو میدم :))))
    گویم که:
    کلاس عربی اشکال نداره اما تاریخ یکم مورد داره منو در کلاس تاریخ مجسم نکن چه برسه به نقاشی:|
    آبغوره مون تموم شده گفتم پول ندیدم بخریم :))))
    :)
    گویم که:
    (:
    :))))))))
    آها پس هر وخ آبغوره تموم کردین بگو اشکتو در بیارم که دیگه بیخود پول ندین :))))
    +به من عکس آبو نشون نمیدی؟ :(
    +آها بعد ناهارمون فردا قرمه سبزیه :دی
    +اسرا دندون دردت خوب شد؟ :)
    گویم که:
    :|
    +:|
    +:|
    +:|
    :/
    /:
    ممنونم واقعا جواب ها کاملا واضح بود :l
    نصفه شبی چه وبت شلوغه ها :)))))
    به یمن برکت وجوده منه :))))
    گویم که:
    :))))
    میبینی چقده خوب قانعت میکنم : دی
    نصف شب چیه ؟:|
    اصلا پاتو قطع کن بزار اینجا برو :))))
    راستی به زهرام گفتم ها : دی
    بعله میبینم :l
    نصفه شب چیه؟ نصفه شب از تعریف من از ساعت 9 شب به بعد در طول هفته و آخر هفته ها ساعت 10 به بعد را شامل می شود :)))))
    :))))))
    راستی به زهرا گفتی؟ :l
    تو درباره من چی فک کردی؟ ها؟ نه بگو الان؟ :))))))
    خو از کامنتاتون تو چن تا پست قبلی معلومه دیگه :))))
    بعدشم برو وبه زهرا کامنتای منو اونم بخون تو یکی از همین پستای آخرشه :))))))
    گویم که:
    O_o
    دقیقا کدوم پست؟؟:|
    :)))))))
    دقیقا تو پست من یک مرد هستم :دی
    گویم که:
    بله خوندم ایششششششش:|
    :))))))) خو دیگه من برم لالا کنم -____-
    خوش گذش :))
    شب بخیر اسراااااا :)
    گویم که:
    من زودتر از تو رفتم لالا :))))
    اسرا میگم حالا حتما تو جغرافیا نقش بسته نمیشه گفت :
    کجای این فضای کامپیوتر  نقش بسته ای !!!!
    که 
    کد های تو را در وجود من  اجرا کرده اند...

    :))))))))

    +شکوفه انار قشنگی بود ؛ میدونم که خودت اینو میدونی :دی

    گویم که:
    -___-
    شعر گفتنو قافیه و همه تو تون صدات :|
    + من علامه دهرم اصلا این شعرم نظیر نداره [آیکون غرور]
    اینجور که پیداست شما رشتتون جغرافیه و نمیشه بهش چیزی گفت.. پس من حرفی ندارم برای گفتن :|
    + جدا از شوخی.. خیلی خوب بود :)
    گویم که:
    + همراه با شوخی ممنون :)
  • چنگیز سیبیل
  • چه عکس قشنگی
    پست ومیگم نه ابو :)
    راسی مجازات بعدی چیه که من غش میکنم ؟
    چنگیز و غش زهی خیال باطل :))
    +سلام رویا :)
    دوسدارم با رویا خوش و بش کنم :)
    گویم که:
    آبو که قشنگ نیس:|
    میام خبرشو میدم صب کن : دی
    حالا بیا این بار غش کن ضایع نشم :|
    + رویام میگه سلام
    هر چقدر دوس دارین با هم خوش و بش کنین من که بخیل نیستم این تریبون در خدمت شما :)
    هانیه سلام :)))
    خوبی؟! خانواده خوبن؟!پسرکوچولوت چطوره؟! :دی 
    ما نیز دوس داریم با شما خوش و بش بنماییم ولی شما آخر شب هستین منم که اون موقع در خواب ناز سپری میکنم :))
    اسرا میگم این لبخندت که گفتی من که بخیل نیستم ی ذره مشکوکه... 
    الان باز میگی تو به چی مشکوک نیستی :دی 


    گویم که:
    پسرش از روت میبوسه :)))
    اره راس میگه خواهرم بچه محصله نخوابه چشاشو در میارم :|
    :|
  • محسن رحمانی
  • لایک .

    گویم که:
    کو لاک آخه ای بابا :|
  • جوجو کوچولو
  • میرسه نگران نباش :دی
    گویم که:
    نگرانم نگران.. نه نگران تو ها نگران ماشینم : دی
    پر هندونه اس ملتفتی که :))))
    عالی🌹
    وای چقد به بق بقو خندیدم 😂
    قافیه و ردیف 😂 
    گویم که:
    نخند سرت بیاد ایشالله :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">