دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

1- ازوقتی که فهمیدم دفتری که میخوام به دست کسی که میخوام برسه بلخره میرسه یه ذوقی در حد مرگ میکنم هرروز و هر روز تا روزی که بلخره به دستش برسه ... و باید بگم ممنونم خوب من ^_^

2- دیگر هیچ شکوفه اناری در این وبلاگ ثبت نخواهد شد تا به وقتش :)

3- خیلی بد جور عادت کردم به نق زدن های روزانه تا این که با این نق زدن ها به خواب برم ... و میدونم چقدر اذیت کننده است گوش دادن به نق زدن ها و غر زدن های یه نفر و آخرش یه لبخند تحویلش بدی که نمیدونی چقدر ذوق داره این لبخنده ^_^

4 -  پارسال این موقع کسی نبود که به نق زدن هام گوش بده :( همش داشتم به بُتی که تو ذهنم ساخته بودم فکر میکردم ...فرقی هم نمیکنه اینی که بهش نق میزنی کی باشه مهمه اینه که بفهمه جنس حرفاتو و یه لبخند بزنه برا بقیه حرفات ^_^

5- وقتی که عصبانی هستی و دود از کلت بلند میشه یکی باشه که یه حرفی بندازه برا بحث کردن تو هم بهش گیر بدی و آخرش بگه اومدم از یادت ببرم خودم افتادم تو هچل :)))

6- یکی باشه که بهت بگه دیگه چه خبر .... همه خبرا رو براش بدی باز برگرده بگه باز چه خبر:)

7- یکی باشه که بگه شام خوردی هی بپیچونی چون نخوردی ...بگه باز داری میپیچونی ها شام نخوری حرف نمیزنم ،چشاشم برات چپ کنه  ~_~

8 - یکی که وقتی که به حرفش گوش ندادی  بگه کوفت و مرض :|

از این یکی ها که یکی باشه ،من دارم و فرقی هم نمیکنه  دور باشه یا نزدیک مهم اینه که همه اینایی که گفتم یعنی "خود من ":)


+چون یکم سرم شلوغه وقت نمیکنم کامنتا رو زود تایید کنم برا همین بهتر کامنت دونی رو تعطیل کنم..... نظرتون ؟


  • asra ツ..