دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

داشتم میومدم به وب سر بزنم که خیلی وقته نیومدم اما خب دیگه تنها چیزیه که نمی تونم ترکش کنم :)
ولی به جای این که بزنم بلاگ بیاد نام کاربری رو بزنم و بعدش پسورد رو رفتم سراغ بلاگفا تا یه خاطره ای زنده کرده باشم :)
برای اولین بار به عنوان یه خواننده وبلاگم رو خوندم ولی انصافا مثل دیونه ها به نوشته هام میخندیدم :|
اینم آدرس وبلاگ قبلیم تو بلاگفا هر چی باشه بازم برام خاطره های خوبو بد داره ... و فک  میکنم بعضی از دوستان یادشون باشه ... شایدم نباشه کسی چه میدونه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • محسن رحمانی
  • الان من خوابم؟ بیدارم ؟ واقعا اسرا اومده ؟

    گویم که:
    فک کنم اومده : دی
  • محسن رحمانی
  • یکی بیاد موهاشو بکشه ببینم خوابم یا بیدار:دی خخخخخخ
    گویم که:
    وا :|
  • محسن رحمانی
  • دیدم خیلی قشنگ بود وبلاگ بلاگفات.

     

     

    گویم که:
    ممنان :)
  • محسن رحمانی
  •  وبلاگ شکوفه انار  هم قشنگ بود.
    گویم که:
    اونجام رفتین؟:)))
    منم سنه سلام ایَم :)
    منم اونجا واست کامنت گذاشته بودما :))
    یادش بخیر یه حس دیگه ای داشت کلا..
    گویم که:
    سنی یاشیاسان:)
    اره یادمه همه رو :)
    اره واقعا خیلی حوب بود:)
  • محسن رحمانی
  • بله خیلی قشنگ بود.
    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • عنوان هم ترجمه بفرمایید.
    گویم که:
    وا ما کلاس مترجمی نداریم خودتان بروید پی به ترجمه اش ببرید:|
    من اونجام تو کامنتا نقش پر رنگی رو ایفا میکنما :دی
    کلا هر جا اسرا هست کنارش نام رویا میدرخشد :دی
    منم هر چن وخ میرم سر میزنم ی دستمال میکشم اون وبتو :دی
    اینجام نبودی من میومدم تمیز میکردما :))) نمیبینی چه سفید مونده :دی

    گویم که:
    الان منظورت وب زهراس یا من ؟:|
    اینو خوب اومدی:)))))))))))))))
    آره جون عمه اوباما منم باور کردم تو ول کردی اون وب منو :((((((((((((
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    بالا نیومد!!!!
    وب من که کلا محو شد!!!! :(
    هیچی از مطالب اون وبت یادم نیست!!!! :/ نمیدونم چرا!!!
    البته مدت زیادی نبود همدیگه رو میشناختیم...
    گویم که:
    خوشحالم که وب من محو نشده :)
    زیاد یا کم من هنوزم وب قبلیتو یادمه :)
    میشه ی چی بگم بهت بدتر از من یادت نره؟! :|
    من نمیدونم با این عمه بدبخت چیکار داری تو :| خو شاید عمه اوباما آدم خوبی باشه :دی
    گویم که:
    بوگو:/
    خلاصه عمه اس که :دی
    هیچی :/ [رویا شطرنجی] :دی
    تو کلا دیدت نسبت به عمه بده :دی حالا عمه شو اونوخ میبینمت :)))
    گویم که:
    نکه تو خاله میشی :)))
    من که خاله میشم تو رو نمیدونم :/

    گویم که:
    من عمو میشم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">