دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    O_o
  • محسن رحمانی
  • واقعا؟
    گویم که:
    من دیگه حرفی ندارم:|
  • جوجو کوچولو
  • یادم باشه بگم :دی
    گویم که:
    زود بهم بگو مرسی:دی
    الان به من بگو مرسی :| :)))))
    نیگا من وجودم این همه شادی بخشه باید بهم مرسی بگی دیگه :))))
    مرسی بک :))))))
    هووووم خسته نباشم خسته نباشم :دی
    گویم که:
    نیگا درواقع تو باید شب تا صبح بشینی بهم بگی مرسی من نبودم به کی میخواستی غر بزنی هوم:/
    دیگه بسه زیاد مرسی نگو من ادمم تو خرسی:دی
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخ

     

    گویم که:
    چچچچچچچچچچ
    درسته...
    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • الان فصل سمنو هست مگه نمیخواید سمنو بپزید :دی
    گویم که:
    پختیم .....الان یعنی سمنو میخواین?دی
  • جوجو کوچولو
  • خرسی :دی
    گویم که:
    جوجه: دی
    بشکنه این دست که نمک نداره :| نوچ نوچ نوچ [آیکون تاسف]
    میشستم جلو آینه غر میزدم خیلیم خوش میگذشت :/
    ایششششش :|
    خو دیگه توام حالا :))))) شعر میخونه واسه من :دی
    گویم که:
    بشکنه اگه من جلوشو گرفتم :دی
    اره آینه جیوه اش گریش گرفته:|
    هان؟:|
    لالایی بخونم پس؟:))
  • محسن رحمانی
  • بله سمنو میخوایم  600کیلو دارید :دی
    گویم که:
    شما بگو یه قاشق چای خوری :|
    سلام :|
    الان هستی کامنت بذارم؟؟!!
    هی میام اینجا حرف میزنم خانم میــــره که بیاد :|
    گویم که:
    تو بودی زنگ وب منو زدی در رفتی؟:|
    بازم نیومد :|
    گویم که:
    رفته یه دور بزنه میاد : دی
    :)
    گویم که:
    :)
    دقیقا...
    گویم که:
    جدا؟:|
    میدونم تمومِ این مدت میخواستی به من بگی مرسی اما روت نمیشد :|
    بگو خجالت نکش :دی
    گویم که:
    منو وخجالت؟O_o
    من مرسیم تو چی هستی؟:دی
    مگه می شه ؟؟؟
    گویم که:
    یعنی میخوای بگی نمیشه؟:|
  • محسن رحمانی
  • ای خسیس :دی

     

    میخواستم برای همساده ها الان میفرسمشون در خونتون.:دی

    گویم که:
    خونه نیستیم: دی
    بلی بلی ؛ واقعا مرسی :دی
    گویم که:
    بلی بلی واقعا مرسی که بنزین ماشینو خالی میکنی: دی
    بهش برسی ^__^
    گویم که:
    :)
    دارم فک میکنم به کیی برم بگم مرسی :)
    گویم که:
    به من خب: دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">