دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از آن جایی که در یک مقاله به طور اساسی در حجل افتاده بودم و کلافه شده بودم  تلفن را برداشتم و زینگگگگگگگگگگگگگگ به استاد زنگ زدم و استاد هم نمی دانم چه میلنباند گفت دخترم بعد ده دقیقه زنگ بزن :|

و من هم که  دختر حرف گوش کنی هستم بعد 5 دقیقه زینگگگگگگگگگگگگگگ (خواستم سرعت عمل استاد را در لنباندن بسنجم : دی)استاد محترم الو گفته و بنده شرایط و و پیش نیاز هایی را که لازمه یک صحبت  است را رفتم :|

خلاصه رفتم سر اصل مطلب و گندی را که زده بودم راتوضیح میدادم ... هی من توضیح میدادم استاد از کوچه بغلی میرفت و من نمی توانستم منظورم را خوب بفهمانم تا اینکه فک کنم 10 بار(اگه چاخان نکرده باشم که انشالله چاخان نیس) توضیح دادم و استاد از کوچه بغلی رفت ... تا این که مادر محترم هم که نشسته بود و تلوزیون سیر میکرد با صدای رسا و خوانایی فرمودند که استاد شما هم چقدر گیجه اینم شد استاد؟! :| :)))

و من هم استاد را در آن کوچه بغلی رها کرده و گوشی را قطع کرده و تا اعماق زمین یعنی خود هسته با دندان هایم گاز زدم و هوار کشان رفتم و در آخر سر دست از اکتشاف هسته برداشته و به خود آمدم و به مادر جان گفتم که من نمی توانم خوب توضیح دهم استاد بیچاره را چه گناه ؟:|

خلاصه خودم بگم براتون زنگ زدم به استاد گرام و از از بدی آنتن گلایه کرده و توضیح داده و استاد ما را به راه راست هدایت کردند ... باشد که شما نیز جزو هدایت شدگان باشید

+ نتیجه اخلاقی وقتی با گوشی حرف میزنین ترجیحا کنار دستتون کسی نباشه که ممکنه گوشی آنتن نده : دی


  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

استاد که هیچی، منم هیچی نفهمیدم
فک کنم مشکل از تو باشه :/
گویم که:
چرا چاخان میکنی تو هان؟
من یه بار اومدم چیزی نگم ها :|
الان تو فهمیدی مشکل من کجا بود تو چشم هات پشت پرده ها رو هم میبینه؟O_o
شدیدا با مهرناز موافقم :/
و مسلما مشکل از توئه نه استاد :دی
نتیجه اخلاقیتم تو حلقت ولی مواظب باز گیر نکنه :دی
گویم که:
موهاتو بکشم ؟:|
من هیچ مشکلی ندارم مشکل از افکار شماست : دی
نتیجه اخلاقی به این شیکی: دی
:/
:\
چاخان کردی :|
اصن استاد خوب کاری میکرد از کوچه بغلی میرفت :|
بعدم دُرستش " ان شاء الله " ست :|
گویم که:
برا لج تو شده این جوری مینویسم :|
اصلا باز ایراد بگیری این پاکنو پرت میکنم بخوره تو چشت ها :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    تو مشکل هم‌می گفتی من باز نمی فهمیدم
    پس مشکل از توئه -_-
    گویم که:
    ببین الان خوب دقت کنی میکل تو ضریب هوشی توعه:دی
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    :/
  • محسن رحمانی
  • من دیگه نظری ندارم :دی خخخخخخخخخخ
    گویم که:
    اصلا?:/
    خشنِ زورگو :|
    گویم که:
    خودتو میگی دیگه؟:|
    یعنی واکنش من بعد از گفته ی مامانت: دستم رو گذاشتم رو دهنم و بلند گفتم واااااااییی!
    گویم که:
    نه من هار هار خندیدم :))))
  • عشق آسمانی
  • بیچاره استاد :))))
    گویم که:
    چرا و گونه؟:دی

    ای بابا خب چی گوشیو قطع کردی:دی

    حالا باز خوبه مشکلت رفع شده...معلوم میشه استاد خوبیه ، چقد وقت میزاره ک از پشت تلفن رفع اشکال میکنه:|

    گویم که:
    ن پ قطع نمی کردم:|
    اره استادمون خیلی خوبه ول کن پشت تلفن صبح تا شب بحرفه :|
  • چنگیز سیبیل
  • من دیوونه مامانت شدم 😄😄😄
    گویم که:
    :))))
    همه مامانا عشقن دیگه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">