دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اومدم بگم که اینایی که زحمت میشکن میان وب بنده و میخونن بهتره بگم که اینجا رو بنده افتتحاحش نکردم که شما ها ناراحت بشین .... بس اگه کسی خوشش نمیاد مجبور نیس که بخونه همین و بس :)

و این که من رباط نیستم که همش در مورد یه چیز بنویسم ، من هم بعضی وقتا خوشحالم یا ناراحتم یا شوخم یام هر چی دلم بخواده بس مطالبمم جور وا جوره ،درهمه اصلا فک کن میدان میوه و تربار اگه من چیزی گفتم :)

بس کسی خوشش نمیاد میتونه نخونه اجباری نیس و خوشمم نیاد نمیخونم باز اجباری نیس :)

+ اینجا به شخص خاصی اشاره نکردم سر پوشیده گفتم  ... خوش باشین :)

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

تو پوشیده گفتی ولی من چون باهوشم فهمیدم با منی :دی
گویم که:
صد در صد با خود تو هستم : دی
اولین کامنت :دی
چه سعادتی نصیبم شد :))))))))
گویم که:
میخوای ببر خونتون : دی

نه اینجا یادگاری نیگه میدارم :دی
گویم که:
نه ببر خونتون حیف بزار جزو مستعمره هات باشه : دی
از چی ناراحت شدن
وا
خب ادمیزاده دیگه
یه روز خوشحاله یه روز ناراحت
گویم که:
چه بدونم والا :|
:/
گویم که:
:|
خب من که مجبور نیستم پس میخونمت:))
گویم که:
:)
  • عشق آسمانی
  • بهتر بود اخرش یک تشکر هم میکردی از اونهایی که زحمت میکشن میان وبت این چرت و پرت ها رو میخونن :دی 
    :))))
    گویم که:
    اینایی که اینا رو میخونن بدتر از من عاقلن : دی
    یه 3-4 تخته ای کم دارن :)))
    بیزه سلام جتمیپسن دا؟!
    *_*
    گویم که:
    هن دا:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">