دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بیشتر از اینکه بخواهم شعری بنویسم می خواهم شعرم را بشنوی. قبل از اینکه آن را نوشته باشم و قبل از اینکه قلم را بدست بگیرم، حتی قبل از اینکه از رخت خوابمان بیرون بیاییم که به آشپزخانه برویم تا با یکدیگر چای بنوشیم.

 بیشتر از اینکه بخواهم شعری بنویسم، می خواهم موهایت را بلند کنی، آنقدر بلند که من هر شب از آبشاری سقوط کنم تا به دهان تو برسم.

 بیشتر از آنکه بخواهم شعری بنویسم، می خواهم پنجره جایی باشد که همیشه به آنجا کوچ می کنیم در آغوش یکدیگر، روی کول یکدیگر، در چشمهای یکدیگر.

 بیشتر از اینکه بخواهم شعری بنویسم می خواهم که شهر به ما حسادت کند آنقدر که آمار خودکشی بالا برود و ما همچنان بخندیم و بیشتر تو بخندی و من نگاه کنم.

بیشتر از اینکه بخواهم شعری بنویسم و خیلی بیشتر از تمام ستاره ها و تمام مورچه ها و بیشتر از برگ همه ی درختها، دلتنگ توام، و این چیزی نیست که انتخاب کرده باشم، اما خوشحالم.

خوشحالم در دنیایی زندگی می کنم که تو در آن نفس می کشی.

 چقدر بد است آدم فقط در حرفهایش خوب باشد.

 دوستت دارم.



کپی شده با اجازه آقای الف از وبلاگ آقای الف
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

:)
گویم که:
برا جمله خودتون لبخند زدین ؟:|
یکم فروتنی چیزی :|
لبخند ذوق مرگیه :)
گویم که:
یعنی لبخنداتون همه یه نوعه تو محتوا متفاته ؟؟؟ جلل خالق:|
لبخند ذوق مرگ فرق میکنه ها از من گفتن : دی
لبخندام ایهام داره :)
گویم که:
من با کنایه برداشت کردم نه با ایهام : دی
  • محسن رحمانی
  • اسرا امروز ترمز بریده کلا چند وقته ترمز بریده :دی
    گویم که:
    دی
  • محسن رحمانی
  • این عاشق شده ببین من کی گفتم :دی

    خسیس شیرینی نخواستیم که پنهان میکنی حالاکی هست ناقلا:دی

    گویم که:
    :))))
    از دست شما ها
    از این حرفاتو اون یکی وب بهم زیاد میگفتن ولی کیه که.... :)))
  • محسن رحمانی
  • این اسرا عروس شده وبه ما نمیگه :دی
    گویم که:
    بسم الله :|
  • محسن رحمانی
  • شوخی کردیم به دل نگیرید .
    گویم که:
    ما هیچ وقت به دل نمی گیریم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">