دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمیدونم شاید 15 سال پیش بود یا چند سال پیش.... اما  من اون بلوز خشگلی رو که خریده بودم ،دادم به خانومی که چشمش اون بلوز رو گرفته بود برای دخترش ... اما من حتی یک بار هم نپوشیده بودمش تازه از مغازه آورده بودمش خانه آن هم با آنچنان خوشحالی کودکانه ای که .... اما من آن لباس را دادم به آن فامیل دورمان که هر از گاهی باز میبینمش و هر بار به خودم جرات می دهم که ازش بپرسم که آن بلوز را دخترش هم پسندید همن قدر که من خوشحال بودم از خریدنش آن هم خوشحال شده ؟!... چند بار پوشیده و چند بار پوز آن لباس را به هم بازی هایش داده ؟!... و ازش بپرسم که زمان دقیق آن را به خاطر دارد که کی از شر آن لباس خشگلی که هنوز هم آن شور و شوق خریدنش را دارم ،خلاص شد؟! ..... اما هر بار شنیدن این حرف که دخترم آن را نپوشید و یادم نیست که دقیقا چه شد این جرات را از من میگیرد :)

+ شاید به نظر مسخره بیاد اما همیشه به اون بلوز که اون همه براش خوشحال بودم فکر میکنم

+ اگه باز به گذشته برگردم اون بلوز رو به اون فامیل نه چندان دور نخواهم داد :)

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

  • عشق آسمانی
  • :)

    گویم که:
    :)
  • محسن رحمانی
  • خوب میرفتی یکی دیگه میخورید مثل همون.
    گویم که:
    میشد که حتما اما نمیشد
    دقیقا یه خاطره هایی همین جوری عمیق ته ذهنت می مونه همیشه:))
    گویم که:
    دقیقا:))
  • محسن رحمانی
  • O_o

    میشید اما نمیشد؟! :ا

    گویم که:
    یه چی تو این مایه ها : دی
  • زینـب خــآنم
  • بســوزه پـدر تجــربه ک آدم ُ پـخـتهــ میکنه  ; )
    گویم که:
    کار من از پختگی گذشته داره ته میگیره : دی
    چشم تو هم بدجور مونده دنبالش ها :))
    گویم که:
    اره والا... الانم میخوامش :((((
  • شِمِلـ ــیا
  • اسرا :/
    :|
    گویم که:
    بله؟:/
  • شِمِلـ ــیا
  • اسرا ؟:/
    :|
    گویم که:
    هوم ؟چیه خب؟:/
    منم یه بلوز دادم به فامیل خیییییلی نزدیک :|
    عجیب دوسش داشتم ها ؛کاملا آبی بود یه خرس کوچولو هم داشت :|
    اما دادم رفت دیگ
    گویم که:
    نگو بق بقو الانم که الان یادم نرفته هنوز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">