دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه کفش های اسپورت پوشیده ام و گره های محکمی زده ام ... مگر دختر نباید کفش های پاشنه بلند بپوشد؟


+ نمیدونم شاید اینم یه نوع مرضه .... کسی چه میدونه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۷)

کفش اسپرت خوبه که
گویم که:
پاشنه بلندم خوبه .... حسودیمان میشود به آنهایی که پاشنه بلند می پوشند :((
  • شِمِلـ ــیا
  • حلال زاده به مامانم رفتم :)))
    گویم که:
    عه تو هم :(
    خوب بپوشین.:)
    گویم که:
    بلد نیستم  آخه :|
  • شِمِلـ ــیا
  • چرا ناراحت :|
    من درصد کفشام اسپورته :)
    دختر قد بلند نیازی به کفش پاشنه بلند نداره که :|
    گویم که:
    خو دوس دارم پاشنه بلند بپوشم اما بلد نیستم راه برم :(((((((((((
    نه در اون حد پاشنه بلند که یه کوچلو :|
    من همه کفشام اسپورته :|
    مگه بلدی میخاد؟!!!#
    گویم که:
    یه بار بپوشین ببین بلدی میخواد یا نه ... سخت از روندن ماشینه :|
  • شِمِلـ ــیا
  • وضع من بدتره که من بلدم بپوشم :|
    ایهی ایهی :/
    گویم که:
    منم بلدم بپوشم بلد نیستم راه برم : دی
  • شِمِلـ ــیا
  • اشتباه شد حالا :/
    منظور همون راه رفتن بود 😅
    گویم که:
    :))))
    خب کفش اسپرت از لحاظی خیلی خوبه ولی ب شخصه عاشق کفش پاشنه بلندم :))
    گویم که:
    ولی من کفش اسپورت دوس دارم اما خب برا تنوع پاشنه بلندم خوبه اما هعی:(
    جفتش به جاش قشنگه:)

    گویم که:
    اوهوم ... اما دریغا:(
    پس :)
    گویم که:
    : دی
    اهم اهم ببینم خواهرم از من ناراحت که نیسته؟! 
    بگم غلدکردم؟! 
    من کجا پیدا کنم آبجی به این ماهی آخه ؟!
    به خدا اگه ناراحت باشیا دارت میزنم داااااار :/
    گویم که:
    :)
    واسه من لبخند تلخ میزنی بعد در میری؟ 
    هاااااان؟ :/ بکشم موهاتو؟ 
    گویم که:
    بشین درساتو بخون خانوم خوب
    بی ادب :/
    خدایا خودمونو لوسم نمیتونیم کنیم واسه خواهرمونا ...
    ببین به کجا رسیدیم -____-

    گویم که:
    درسا رویا خانوم فردا امتحان داری
    آی خداااااا ناراحته ازم :(((
    هی زارت زورت لبخند میرنه :/
    تکراری شدم واست نه؟
    آره آره من هوس بودم بگو دیگه :l
    گویم که:
    امتحاناتت نباید کم شه خانوم کوچولو 
    من میدونم هستی الان دیگه نظرمو تایید کن :(
    امتحان ریاضی دارم فردا نمیخوای کم بشم که؟
    باید کلی بخونم هنو :/
    گویم که:
    بشین درساتو بخون با نت بازی وقتو تلف نکن
    هییییییییی جوابمو نمیده :(((((
    از کجا خواهر پیدا کنم اینجوری آخه؟
    غ لط کر دمممممممم -______-
    گویم که:
    حرف زشت نزن به خودت برو سر درسات
    دیگه منو دوس نداری ینی؟ :(
    برم خودکشی کنم؟ معتاد شم؟ انگل جامعه شم؟ آره؟ از کنار جوب بیاد جمعم کنی؟ کارتون خواب شم؟ >_<
    گویم که:
    نه خودکشی نکن بشین درساتو بخون فردا امتحان داری
  • محسن رحمانی
  • خوب بپوش مگه کسی گفته نپوشید؟

    ولی زیادیش هم خوب نیست باعث پادرد و کمر درد میشه

    در بزرگسالی ودر آینده.

    گویم که:
    بله درسته ..
    اما.....
    ینی باید باور کنم 4 نفری که الان اینجان تو توشون نیستی؟ :(
    باعش ولی من اندازه دنیا دوستت دارما گفته باشم :x
    ی عالمهههه دوستت دارم و واسم عزیزیی ی عالمهههه :-*
    دوسم نداشتیم اشکال نداره :/ اشکال داره خفت میکنم :/
    گویم که:
    اره باور کن چون من پشت صحنه بودم .
    منم که شلغم :|
    الان بوس کردی کپی نکنن یه وقت :)))

    :/ خانوم خوب خودتی :/
    هی به من میگه خانوم خوب :/
    دعوا کن مثه همیشه :(((
    گویم که:
    خب بگم خانوم بد ؟:|
    خوبی دیگه خوب نبودی که آبمون  تو یه جوب نمی رف:|
    مگه چیکار کردم من آخه؟ :(
    گویم که:
    بابا دلخور نیستم برو سر درسات الان کار دارم نمیتونم بقیه کامنتاتو تایید کنم 
    من بشینم غصه بخورم یهنی؟
    خو منکه اینجوری درس نمیتونم بخونم که :/
    خو خودت که اولش گفتی اگه بگم میکشیم..
    من فقط یکم دعوا کردم دیگه
    حق نداشتم؟
    ببخشید خو :(
    دیگه تکرار نمیکنم :(
    قول میدم
    گویم که:
    نه ریاضی رو بخور غصه نخور :)))
    نه باوا من به دل نگرفتم ... مگه چی شده؟ من که چیزی یادم نمیاد .
    ببخشید هم آخرین بارت باشه که میگی :|
    میرم ولی ناراحتی میدونم
    دوس داری هی من چشام خیس شه؟
    به قوله خودت لوسم دیگه :)

    گویم که:
    بیا منو بخور میگم ناراحت نیستم دیگه دهع :|
    لوسی لوسی که پیام های بازگانی بود :))))
    بی خیال به قول خودت شاید درک نمیکنی:)
    من هشت سال کمتر از تو میفهمما :))
    اگه کاری ام انجام بدم از رو بچگیه -______-
    تو رو نمیخورم ولی تو ی چیز بخور ظهرم ناهار نخوردی :دی
    مطمئن باش اگه درک میکردم اصن ناراحت نمیشدم :))

    گویم که:
    من دیگه حرفی ندارم:/
    اها فقط هانیه گف بهت بگم یه چند روزی نیس نری دستتو بزاری زنگشونو بسوزونی:/
    البته شاید الان باشه
    باعش :))
    نمیسوزنم زنگشونو.تو نگرانه جیبه هانیه ای؟ :)))
    منم دیگه حرفی ندارم :/
    گویم که:
    نخیر نگران جنابم که هی میری فضولی ... یادم رف به هانیه بگم اینم درس دارها :/
    دوس دارم بشینم گریه کنم :/
    ولی باید ریاضی بخونم دعا کن تموم کنم :)) همونجور که واسه قرنطینه دعا کردی :))
    گویم که:
    ذهن گندیده آفت نداره مطمنم که خوب مینویسی امتحانو :/
    :)))))
    سکوت سرشار از ناگفته هاست :دی
    سخنی از من :دی
    گویم که:
    واO_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">