دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر چی فکر میکنم میبینم مارکوپلو یه ولگرد بوده و بس.... والا :|

  • asra ツ..

نظرات  (۴۲)

  • . خانم الف .
  • خوبی؟
    گویم که:
    خوبم از احوال پرسی های شما :)

  • . خانم الف .
  • خدا رو شکر :)
    گویم که:
    بله:)
  • . خانم الف .
  • آروم شدی!
    گویم که:
    باهات قهرم دیگه ای بابا:|
    مگه من از دیوار بالا میرفتم به حق چیزای نشنیده :|
  • . خانم الف .
  • چرا قهری اونوقت؟
    گویم که:
    نمیگی من مردم یا زنده ام ؟ :(
    تازه اشم دیشب برات کامنت دادم فقط گفتی باشه من تازه میخواستم توضیح بدم :((((((((((((
    والا ما هم حاضر نبودیم درگیر مقاله و ... باشیم به جاش مارکو میشدیم.
    گویم که:
    عه تو هم مقاله کار میکنی :(((
    تسلیت بابات مقاله کار کردنت :(
    منم دلم میخواست حداقل مینی مارکوپلو بودم : دی
  • . خانم الف .
  • نه که تو خیلی ازم میپرسی؟ :|
    من تا میام کامنت بذارم میری و سال دیگه میای :|
    دیشب گفتی دلایل خودمو دارم. 
    دلایل خودمو دارم معنیش این نیست که چیزی نگو و نمیخوام بیشتر از این توضیح بدم؟! خب میخوای الان توضیح بده :)
    گویم که:
    بیام بزنم تو چشت تا تخلیه شه ؟هان؟من نپرسیدم حال تو رو هر چند حال پرسیدن های من فرق میکنه: دی
    الان تا ضایع شی هستم که :)))
    نه معنیش اینه که بگی خب دلایلت چیه تا منم یه اهم اهم کنم نطقم وا شه :|
    اصن نموخوااااااااام :(((((((((((((((
  • . خانم الف .
  • خب نخواه :|
    الان حال اصرار کردن ندارم.
    گویم که:
    دیدی !!!:|
    ایششششششش
  • شِمِلـ ــیا
  • اسرا :)
    گویم که:
    شملیا سوزنت تو اسرا گیر کرده ها خب بوگو دخترم چی شده :|
  • محسن رحمانی
  • O_o
    گویم که:
    :|
  • . خانم الف .
  • ایش به خودت :|
    بگو نظرتو..
    گویم که:
    چش برا منه ایش برا توعه :|
    میام میگم خودتو حلق آویز نکن ملت دل دیدن غم منو ندارن :)))))
  • محسن رحمانی
  • O_O

    گویم که:
    الان دیگه جاشه بگم هوم؟؟؟:|
  • محسن رحمانی
  • ^_^

    گویم که:
    فک کنم صبونه نخوردین : دی
  • . خانم الف .
  • خودشیفته :|
    گویم که:
    خواهش مونمایم :دی

    مارکوپلو کی هست ؟ :|
    :دی
    گویم که:
    یک موجود دو پا که کارش ولگردی در دور دنیا بود فک کنم : دی
    البته بنده راضی به ولگردی در ایران نیز می باشم یعنی همون مینی مارکوپلویی: دی
    من فک میکردم افسانس :|
    تو قرار سخنگو دولت بشی ... پس ایرانم میگردی دیگ :)))
    گویم که:
    سخنگو میشم ولگرد نمیشم که خجالت بکش دختر ایشششششششششششششش[آیکون به شدددددددددت متاسف]
  • . خانم الف .
  • من حوصله م سر رفته :/
    گویم که:
    میخوای بیا منو بخور؟:|
    میگم هاا تو مدرسه اینا نمیری؟:|
    خب مگه سخنگو ها نمیرن شهر های دیگ برا سخنگویی :| ... اگه نمیرن شاید تو استثنا شدی رفتی :)))))
    من بهت امیدوارم :ی
    گویم که:
    سخنگوی دولت که ول گردی نمیکنه که ...اینارم من باید بگم برات ای بابا :|
    والا به من برسه ها میگن هواپیماها سقوط میکنن قطار ها از ریل خارج میشه ماشینام پنجر میشن : دی
    تو امیدوار باش تو رو هم با خودم میبرم فقط از روی شونه ام جم نخوری ها گم میشی :)))))
    بعد تو از کجا به این نتیجه رسیدی
    گویم که:
    از همون جایی که تو به اینجا رسیدی : دی
    تو زندگی ام تا حالا اینجوری قانع نشده بودم :)
    گویم که:
    با ما به اوج بیندیشید... مدرسان دل :)))))
  • محسن رحمانی
  • جناب خانی بخونید:

    مــــــــــــــــــــــــــدرسان دل !

    گویم که:
    ها.... اینو راس میگه : دی

    تو این وسط چکار مارکوپولو داری؟!!!!!! 

    :/ 

    گویم که:
    پ بیام به تو گیر بدم ؟ به تو گیر بدم که میزنی زیر گریه میری مامانتو میاری:|
  • زینـب خــآنم
  • : ))))
    فک کنم تا حالا از این جنبه کسی بهش نگاه نــکرده بوده  : دی
    ی بچه مایه دار ولگـرد  ; )
    گویم که:
    با با ما متفاوت بنگرید : دی
    ولگردی در حد اورجینال ها : دی
    والا منم دوست میداشتم جای مارکو بوده باشم :))
    گویم که:
    خب من که خیلی دوس میدارم این نوع ولگردی رو اما دریغا :(
    ی نفر با عزمی راسخ لینک تکونی کرده واسه ساله نو :دی
    خسته نباشی خدا قوت :)))
    فقط آدرس من کوووووش؟! :/
    گویم که:
    تو اولین نفری متوجه وبلاگ تکونیم شده ها :))))ادرست تو حلقته :|
    میگم ها ریاضی قشنگ گند زدی دیگه ؟:|
    دیگه ی فرقی باید باشه بین من و بقیه :)))))) (آیکون خودشیفته)
    ااااا آدرسمو پیدا کردم :دی
    چیزه گوشتو بیار جلو بگم :دی
    آوردی؟ نع اصلا قشنگ گند نزدم کاملا ضایه گند زدم (آیکون سوت بلبلی) همه گند زدن نزدیک عید کی درس میخونه :/
    تازه شم ما خونه تکونی داشتیم من اتاقمو تمیز میکردم (آیکون سوت بلبلی) -_______-
    چیزه شرایط سخت میشه من میفممم چقد حرف دارم بهت بزنما :دی
    بعد آها قرنطینه منتفی :/ ظرفیت تکمیله :/ اگه تا عید معجزه نشه هستیم خدمتتون -_____-
    تو نیتت تو دعا کردن درس نبود بخاطر اونه من میدونم :))))
    بعد امروز کلی حرص خوردم یادم باشه جریانشو تعریف کنم دور هم حرص بخوریم :))))))
    گویم که:
    همین که حرصم میده کلی فرق میندازه بین تو با بقیه پررو:|
    نزدیک عیده که عیده یعنی چی مثلا ؟
    تو اتاقتو تمیز میکردی؟؟ ههه خندیدم .... مامانت گذاش تو هم اتاق تمیز کردی:|
    خدایا این یه جوری تو اون قرنطینه جا بده  قوربون دستت :))
    حالا تو تعریف کن با این گند زدنت :|
    الله اکبر:)
    گویم که:
    تکبیر :دی
  • جوجو کوچولو
  • میشه منم برم ولگرد شم ؟ :|
    گویم که:
    فقط موهاتو کوتا کنم و مرتب این ور اون ور گیر نکنه : دی
    :| 
    گویم که:
    هان؟چپ چپ نگا میکنی؟:|
    خوب خوبه دیگه ، ولگردی به سبک مارکوپولو 
    مثل سعدی خوبه که از شیراز بیرون نرفته ، این همه هم چاخان کرده خخخخ
    گویم که:
    خب خوبه این گوی و این میدان .... این ولگردی الان که بخوایم عملیش کنیم کم آب بر نمیداره ها ... حالا بگین خوبه :|

    پوووووف :/
    آی ام بی حوصله :/
    من درس نخواند :/
    من خواب دوست -____-
    درس دوست نه -____-
    گویم که:
    یو آر زهر مار ... پاشو گم شو تو درسات من هی هیچی نمیگم اینم هی بدتر میکنه عه
  • ههـــ ـــــ
  • سلام من از اون ولگرد تر
    گویم که:
    سلام
    خب باش ما که چیزی نگفتیم : |
    :))) از این زاویه ندیده بودمش مارکو رو 
    گویم که:
    :|
    من هی میگم با ما به اوج بیندیشید چاخان نمیکنم که دارم واقعیت ها رو بهتون نشون میدم :|
    حالا شاید آی ام زهر مار :/
    ولی یو آر بی اعصاب :دی
    چطور مطوری؟! :دی
    قرار شد هر ۸ ساعت ی قاشق بخوری :|
    تو الان تموم کردی هم رو که :|

    گویم که:
    :))))
    نخیر آی عم خیلیم اعصاب :)))
    والا من خوبم تو مثل موتوری:|
    هنو شروع نکردم به هول و قوه الهیی تصمیم گرفتم :دی
    کم چیزی نیس تصمیم ها:|
  • جوجو کوچولو
  • موهام به این خوبی :|
    گویم که:
    اصلا بابا نداشتیم این نوعش رو : دی
    زییییییییینگ زوووووووووونگ زینگ زینگ زیییییییینگ 
    میخواستم ببینم زنگ سالمه یا نه وگرنه من با تو چیکار دارم :)))
    من سرم تو کار خودمه :دی

    گویم که:
    میبنم :|
    برو سر درس مشقات بچه :|
  • زینـب خــآنم
  • رمز دادنی نـیست عایا ؟!
    گویم که:
    نه متاسفانه:(
    اهم اوهوووووووووووم :/


    گویم که:
    طوری اهمممم اوهوووم میکنه انگار من گیر کردم گلوش:|
    کفگیر ملاقه بیام برات :|
    نوچ
    اصن به من چه
    اصن حرفم نمیزنم باهات
    اصنم دلم تنگ نشده 😠
    گویم که:
    اصن به منم چه ایششششش:|
    میخوای بیام قرینه چشاتو به دو نیمکره تقسیم کنم ؟:|
    اییییییش :|
    بیا منو از قرینه چشمم میترسونی؟! :|
    من از زندگی بریدم :دی
    به من چه خو حوصلم سر میره :/
    توام همش سخ گیری کن :|
    گویم که:
    ببین الان دارم با ملایمت برخورد میکنم :|
    منم حوصلم هم سر رفته همم حال هوای این روز هایم تگرگیه:(
    سخ میگیرم درساتو بخونی خب:(
    میدونم میدونم ملایم :|
    معلومه تگریه،هوا داره بهاری میشه لطفا هواتو تغییر بده تا به زور متوسل نشم :|
    اسرا خواهر؟! من میدونم خودم تازه کلی حال میکنم دعوا میکنی :دی
    دعوا نکنی که منو باید موقع خواب از تو وبت جم کنی که :دی
    حال و هوای دلت بیخود کرده تگریه :| فهمیدییییی؟! :|
    گویم که:
    بیا باز این میخواد بره بالا منبر :|
    نه نفهمیدم چی گفتی از اول بازم بگو :دی
    خودت بالا منبری 😠
    نمیگم :| دوباره بخون بفهمی :دی
    گویم که:
    قیافشو :|
    الان برات جارو بیارم جمع کنم این قیافه رو : دی
    منم نمیخونم :|
    قیافم همینه که هس رو دور غرم :|
    جم نمیشه :دی
    نخون :|
    گویم که:
    غر بزن تا بهت بگم بزن:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">