دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

_ میگم ها آبجی استخدام هس

ــ  جدی؟ کجا ؟ شرایطش اینا چی؟

ــ آره جدی ؟

ــ  خب چیه بگو دیگه تا کی مهلت ثبت نام هس؟

_ آره آبجی عربستان جلاد استخدام میکنه

ــ :|

ــ :))))


+ کلا دیگه من حرفی ندارم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

کار که عار نیس :دی
حالا هر کاری بود مگه چیه :)))
گویم که:
میگم ها قرنطینه تو جور نشد اگه جور نشد من برم ببینم برا من جا هس من برم :|
نع نع یادم رف بگم با پارتی جور شد :دی
بیا تو ساکم جات میدم با هم بریم :دی
گویم که:
خبر به این مهمی رو یادت رفت به من بگی؟
نه دیگه من از دست تو داشتم سر به بیابون میزاشتم برو سفر به سلامت مشتی: دی
یادم بووود خواستم امروز بگم که نبودی :|
نامرد :)))))
مامانمم کلی خوشحاله میگه تو رفتی دیگه منم و پسرم :|
من دنبال خانواده واقعیمم :((((
گویم که:
الان تو مردی؟:|
خب راس میگه تو نیستی منم و خودم :(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خو حالا توام آبغوره نگیر من کلی خودم ناراحتم ** ام نیستم :(
آره دیگه مثه ی مرد آبجیتم :دی
گویم که:
اولا خودم حذفش کردم که مثلا مشکوک بزنیم :)))
آبغورمون کم شده آبغوره لازمیم : دی
نه دیگه من و خودم :)

  • چنگیز سیبیل
  • ای باع باع این شغل مال خودمه همه افتادین دنبالش
    من پارتی دارم شما هیچ شانسی ندارین 😊
    گویم که:
    ها این بهت میاد ایشالله به پای هم پولدار شین : دی
    من به این مهــــــــــــــــــــــــربونی بهم نمیاد که :|
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخ جلاد؟
    گویم که:
    نه جلال:|
    آبجیت به تو پیشنهاد داد؟:/
    گویم که:
    نه داداشم ... میبنی چه روزگاری شده هعی:(
    منم حرفی ندارم ... :|
    گویم که:
    نه تعارف میکنی ؟
  • . خانم الف .
  • چه عجب یه بارم تو دیگه حرفی نداری :|
    گویم که:
    تو سوزنت گیر کرده اصلا خوب کاری میکنم :|
  • . خانم الف .
  • چه عجب یه بارم تو دیگه حرفی نداری :/
    گویم که:
    در پشت پرده این حرفی ندارم حرف ها نهفته :))))
  • زینـب خــآنم
  • منم ی بار داشتم بچه های فامیل ُ دعوا میکردم اینقـــــــد ک جیغ جیغ میکردن ، یکی از اقوام محترم گف زینب جان گیوتین ندارین تو خونتون ؟؟
    اینم از فامیل  - _ -
    : دی

    گویم که:
    خوب گفتم حقته : دی
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها .... البته در مورد من صدق نمیکنه : دی
  • مهراد فروتن
  • :))))))
    گویم که:
    :(((((
    الان برا چی لبخند میزنیییییییی؟ :-\ 
    من نباشم بقیه هستن دیگه دورت شلوغه نبودم حس نمیشه اصن :دی
    مصرف آبغورتونم بالاستا :دی
    گویم که:
    تا چش تو رو در بیارم :|... با چنگیز خوب دارین نقشه میکشین ها ؟؟؟ اره؟؟؟؟ باشه :|
    تو برو پی درس و مشقت من با خودم راه میام تو نگران نباش:|
  • جوجو کوچولو
  • دوروز نبودم چرا از عالم و آدم عقب موندم ؟؟؟؟؟ O_O
    گویم که:
    با این موها مگه میتونی راهم بیای که عقب بمونی یا نه : دی
  • . خانم الف .
  • هه هه معلوم شد نظراتو از بالا به پایین تایید میکنی :))))
    گویم که:
    این یه عادته خوبه که هر کسی نداره :|
    گفته بودم عاشق داداشتم؟؟!!!!!!!!! :))))
    گویم که:
    گفته بودی اما داداشم بچه اس: دی
    میخوای برا آبجیت آستین بالا بزنیم:|
  • جوجو کوچولو
  • چشم دشمن کور بله میتونم :)))))))))
    گویم که:
    بزن تو دهن آمریکا : دی
  • . خانم الف .
  • اینو نگی چی بگی :))))
    گویم که:
    هیچی بیا منو بخور:|
  • خانوم فیروزه ای ...
  • :/
    واقعانم :/ داره
    گویم که:
    اووووم نی دونم :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :((

  • عشق آسمانی
  • چ داداش خوبی :)
    همش ب فکرت هست :)
    گویم که:
    شما خواستی برین جای من استخدام شین همچین ادم رعوفیم من:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">