دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

_ میگم ها مهندس مشیری میشناسی؟

+ اره دیدمش یکی دوبار تو کلاسا... چطور؟

ــ هیچی هی میاد پی وی من پیام میده:|

+ خب چی میگه؟

ــ هیچی همش چرت و پرت ... بحث های درسیم بهانه میکنه

+ خب تو جواب نده دیگه:|

ــ همین کارو میکنم اما دس بردار نیس.... میترسم دردسر شه برام:(

+ بیخیال بابا چه دردسری آخه تازه اون سنش یه چی تو حدود 40-45 ها... زیادی گیر داد بگو یه چی بگم بهش بگو که دیگه دورو برت نپلکه : دی

ــ جدی؟ باشه مرسی خیالم راحت شد یکم :)

+ اره جدی  من که با تو چاخان ندارم که : دی

ــ میگم ها حالا شانسم نداریم که همه همکلاسیامون سناشون بالاس یکیم نیس مخشو بزنیم :)))

+ عه اون هفته نبودی یکیش اومده بود هم سن خودمون بود :|

ــ جدی ؟ به خشکی شانس ... این هفته حتما میام : دی

+ اره بیا مخشو برا تو میزنم :)))

_ عه میخوای سهیم شیم نصف نصف ؟دی

+ نه دوربر شراکت نمیگردم قوربانت ..... من تک خورم : دی

_ خب دیگه بس به امید تلیت کردن مخش برا من : دی

+ به امید اون روز راستی گفتی تلیت گشنم شد .. من دیگه برم شام بخورم : دی

_ باشه برو منم برم دیگه شوخی خوبی بود شب خوش:)

+ ولی من جدی گفتم : دی

ــO_o

+شوخی کردم بابا من مردم از گشنگی :|


+ مکالمه بنده با دوست محترم که از پرسش یک سوال درسی شروع شد و به این شوخی ختم شد:|

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

  • زینـب خــآنم
  • شانس منم همینه بابا ، هرچی پیـر پاتاله ب ما میرسه  : )))
    گویم که:
    :))))
    پیر پاتال چیه بابا :)))
    ما داشتیم شوخی میکردیم از سر بیکاری:|
    خخخخخ
    خوب واقعا بعضی ها در حال شوخی هم جدی هستن :)))
    بیکار نشوید صلوات 
    گویم که:
    نه جدی جدی شوخی بود ما رو چه به این حرفا O_o؟؟!!
    اللهم صل علی محمد و آل محمد :)
    مکالمه تون خوب بود

    من روم نمیشه مکالماتمون و بزارم:|
    گویم که:
    وا مگه مکالماتمون چشه که رو هم بخواد ؟:|
    میخوای من یکم رو بدم بهت؟: دی
  • محسن رحمانی
  • کما فی سابق O_o
    گویم که:
    کما فی سابق هوم؟:|
  • محسن رحمانی
  • چشم گندمی هم روشن :دی

    گویم که:
    دلشم روشن :دی
    این ماجراها از سر بیکاری زیاده..:|
    بشینید سبزی پاک کنین..:|
    گویم که:
    سبزی رو دادیم دست پسرت : دی
    کاریتون نباشه :|
  • فاطمه یعقوبی
  • چه دوست باحالی ^__^
    گویم که:
    خدایا از دوستا نسیب این حسودم بکن : دی
  • چنگیز سیبیل
  • چه مکالمات خاک برسری😁😁
    اینو باید رمز دار میکردی  اینجا بچه رفت و اومد میکنه 
    مراعات کن دیگه 😂😂😂
    گویم که:
    الان بچه تویی؟:)))
    خب بچه ها اینا رو به ما درس میدن ما باید شاگردی کنیم پیششون : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">