دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

قلمرو موسیقی

قلب است

جایی که تو راه می روی

همه آهنگ ها

از موهای تو

به آسمان می رسد،

بخند.


+ عباس معروفی
  • asra ツ..

نظرات  (۲۲)

:-D :-D 
گویم که:
:/
  • چنگیز سیبیل
  • ین عکسه ...هر وقت میبینم غصه میخورم 
    همیشه ابجیم اون کارو با من میکنه :|
    گویم که:
    اشکال نداره هم دردیم منم داداشم:/
    خندم نمیاد :/
    گویم که:
    همون بهتر که نمیاد چه معنی داره دختر بخنده:/
    چه عجبببب پستت جا نظر داره :/
    گویم که:
    تا تو خفه نشی...وگرنه منو چه به این کارا:/

    آره واقعا :/ 
    درباره عکس پستتم نظر بدم؟ :/
    نه من هیچ وخ لپ داداشمو کشیدم نه اون :/
    همینقدر عاشقانه همو دوس داریم :/
    چشم حسود کور :/
    گویم که:
    من ازت نظر خواستم:/
    اصلا بزن دهن امریکا به من چه:/
    عاشقانه هایتان برقرار:دی
    مرگ بر آمریکا :/
    چایی بخور چایی :دی
    منم بخورم از خواب پا شم -___-
    گویم که:
    :|
  • مهراد فروتن
  • :)
    گویم که:
    :)
  • عشق آسمانی
  • چ عکس قشنگی :))
    گویم که:
    بوگو بوخودا
  • جوجو کوچولو
  • از موهای من :دی
    گویم که:
    صد رحمت به موهای این
    :)) خندیدم
    گویم که:
    دختر نمیخنده مردم به شما ها اینو کفتم عه
  • محسن رحمانی
  • O_o

    گویم که:
    .
  • دینای دیگر ※※
  • چه عکسی:-)
    گویم که:
    دست نزن
    این عکسه چه باحاله..:دی
    گویم که:
    لاکای پسرتونو زدین عمو خان؟
    آخی اینقد لپاشو کشیده سرخ شده D:


     های عصرا :|
    گویم که:
    هان اویا؟:/

    نَه دیلَه دانیشیسان گیزیم؟! D:
    گویم که:
    ایله او دیله چی سن دانیسسان دا مامان:دی
    وای نقاشیه رو:))
    گویم که:
    میخوای ببر خونتون :)))
  • . خانم الف .
  • اومدم چشاتو اسکوپ کنم بفهمی، رویا نگهش دار تکون نخوره :|
    گویم که:
    من هی میگم کاریت نداشته باشم
    اسرا من همیشه اونیم که لپ میکشه گفته باشم :|
    گویم که:
    تو نوکم میزنی گفته باشم
  • ههـــ ـــــ
  • آهنگ دوس میدارم
    گویم که:
    عخعی:دی
  • زینـب خــآنم
  • عــآشـقی ؟  : )
    گویم که:
    همه یه جورایی عاشق هستن فقط نوعش فرق میکنه :)
    و دوست داشتن بر تر از عاشق بودن :)

    :-)
    D:
    گویم که:
    O_o
  • . خانم الف .
  • تو با من کار نداری؟؟؟؟؟؟
    عجبااااااااا :|
    پس این تهدیدا کار جِنه؟؟ :/
    انگشتمو بکنم تو چشت که میزنی تو صورتم؟؟؟ :|
    گویم که:
    من آدم به این آرومی ... خوبی.... بترس از خدا .... شر نکن از برای من :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">