دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وبلاگ رو مینویسم که آخرش چی بشه مثلا ؟؟!!

فعلا که تصمیم گرفتم ننویسم ... شاید بعد ها تصمیم گرفتم کلا ننویسم :)

شاید بعدا (+ ) اضافه بشه نمیدونم فعلا:)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳۹)

من با گزینه دوم موافقم... کلاً ننویس :)
گویم که:
ببین من باهات لجم اینو میگی ... اما چون اینو گفتی گزینه اولو انتخاب میکنم فعلا :|

:|:| :|

+بی کلام قشنگ تره که:) این آهنگ خونه مه:)
گویم که:
خب بگو بی کلامه منم یه ساعت منتظر خواننده نباشم :|
  • محسن رحمانی
  • ننویسید؟فورا تصمیمتون رو عوض میکنید یا بگم رویا و المی و

    خانم الف و.... بیان موهاتو بکشن :دی خخخخخخخ

    گویم که:
    منو از کی میترسونین .... اونا که بچه های گروه خودم هستن : دی
    من هم به خاطر اینکه باهام لجی گفتم گزینه دوم دیگه :)
    گویم که:
    الا که گفتی فک کنم گزینه دوم خوبه چون هدفت گزینه اوله :))
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچچچچ
    حالا گزینه اول یا دوم فرقی نمی کنه... همین که نمی نویسی خوبه :)
    گویم که:
    تو چرا اینقده با من لجی هان؟؟؟
    میگم ها حالا که من نمینویسم تو از حلما و دکتر و سجاد بنویس خب:|
  • . خانم الف .
  • خودش با عالم و آدم لجه بعد به بقیه میگه با من لجین :|
    رو نیست که :/
    گویم که:
    تو با من در جنگیم لج نیستیم که :/
    روی تو هم رو نیس که یه سنگی از یه شهریه:دی
    چون وقتی من میگم ماست سفیده میگی سیاهه :)

    حلما و دکتر و سجاد باید یه حرکتی بزنند که من درباره شون بنویسم... همینطوری که نمی تونم ازشون قصه بسازم :)
    گویم که:
    اینا نشون اینه که تو با من لجی:دی
    بس تنبلا ای بابا بگو یه حرکتی کنن مریض میشن این طوری ها:/
  • . خانم الف .
  • تو تنت واسه دعوا و کتک کاری میخاره به من چه :|
    اصلا من رفتم بخوابم تو هم انقد خشانت به خرج بده تا بترکی :|
    گویم که:
    از قدیم میگن وقتی بچه خوابش بیاد اذیت میکنه اینه ها نمردیم و دیدیم : دی
  • جوجو کوچولو
  • آخیش 
    این یکی میره هی به این موهای من گیر نده :|
    برو ننه راحتمون کن :دی
    گویم که:
    :|
    من برم از وب خودم میرم موهای تو که سر جاشه : دی

    باز من دو دقیقه نبودم این جو گیر شد :/

    گویم که:
    من؟ جوگیر؟:|
    چشم... بهشون میگم :)
    گویم که:
    مثلا میخوای بگی خیلی حرف گوش کنی؟ .... مثلا منم الان باور کنم؟ :|
    دو دقیقه ام تنهات میذارم این افکار فاسد به ذهنت میرسه :/
    الان خوبه منم بگم پاشو برو تو درسات؟! :/
    گویم که:
    من؟ افکار فاسد؟O_o
    یه زوری بزن شاید بتونی فک کنی ابامام :|

    میدونی میام مختو میخورماااا :|
    باز جرعت میکنی از این پستا میذاری :|
    رو داری دیگه :|

    گویم که:
    :)))
    همه میگن روم زیاده اما من یه چی دیگه فکر میکنم :|
    از کدوم پستا یعنی گردنمو میزنن؟:(

    تو پست نذاااار من میدونم تو و چشات و کلا اعضای بدنت و موهات :|
    هووووف :|
    میکشمت :|
    تو قرار نشد پست بذاری من نظر بدم ؟!
    مگه خرم نکردی؟! 
    دوروغ بود؟! :/
    باز خر شدم؟! :/
    اصن با من حرف نزناااا :/
    گویم که:
    من پست نمیزارم ببینم تو چیکار میکنی:|
    نه قرار شدمن نظراتو نبندمکه یه وقت تو خفه نشی: دی
    تو خر نیستی که عروس دریایی منی:)))))))))))))))))))
    بعدشم در ادامه میبینیم کی حرف زده :|
    مینویسیم چون کیف میده!!! :/ 
    گویم که:
    قانع شدم برم آب هویج بخورم :|
  • زینـب خــآنم
  • بعضی حرفا رو آدم یا باید ب یکی بگه یا باید بنویسه تا خفه نـشه !!!
    چرا نـنویسی ؟
    کی قاطعیت تصمیمت مشخص میشه ؟! : /
    گویم که:
    یکی بگه!!:)
    با خودم قهرم نمی نویسم :|
    یعنی قاطعیت تصمیم من رو دنیا اثر داره ؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا دم عید تو پاک قاطی کردی 
    کاری نکن منم قاطی کنم😈
    من که قاطی کنم کمتر از سه کشته و شش زخمی به جا نمیذارم
    بنویس دوباره  زود زود 
    به اضافه رو هم اینجوری بنویس  شوخی کردم :)
    گویم که:
    بعله از قاطی کردنت آبو بهم خبر داده :|
    منم یه قاطی کنم براش واستا و تماشا کن :|

  • دینای دیگر ※※
  • ععع خب وب بنویسی که دلت وا شه 
    من نوشته هاتو بخونم دلم واشه و... 
    این خیلی چیز مهمیه:-)
    گویم که:
    این دومی که من بنویسم دلت وا شه .... سوال برام پیش اومد مگه اینجا سیرکه یا من دلقکم ؟:|
    بگیرم خفش کنم با این پست مسخرششششش :/
    اییییییییییییبببش :|
    زهرا بگیر اسرا رو بخور :دی
    گویم که:
    میگم ها بگم سر کوچه ای بیاد زبونتو از حلقومت بکشه بیرون؟:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :|
    گویم که:
    :)
    اسرا؟ ! :/
    گویم که:
    هوم؟:|
    خب ننویسی که چی بشه؟
    گویم که:
    به جزئیات نپرداز:|
    من به پایان دگر نیاندیشم... که همین بلاگ نوشتن زیباست!
    والا!
    گویم که:
    راس میگی؟
  • چنگیز سیبیل
  • چرا به اضافه ایی که گفتم وننوشتی ؟

    ها دلت کتک  وکتک کاری میخواد گویا 😠
    گویم که:
    گفتم احترام سبیلاتو داشته باشم ننویسم :)))
    اسرا جونم؟!
    اسراااا جونممممم؟!
    اسرااااااااا جونممممممم؟!
    گویم که:
    :)
    میدونی میکشمت بازم لبخند میزنی واسه من؟!
    هااااااان؟!
    بی ادبِ بی عفت،بی تسلط اخلاق اجتماعیی :|
    گویم که:
    رویا بر شیرینی درس کن منم رفتم 
    چشمممم شیرینیم واست میپزم من فدات شم 😊
    تو خوب باش فقط 😚
    گویم که:
    نموخام برو واس دختر داییت بپز:((((
    اوممممممم چیکا کنم حالت بهتر شههه ؟ -___-
    پس داداشت الان کجااااااس؟ :/
    برم اونم خفه کنم ای باع باع :/
    من الان دستم بستس بوخودا :/
    هانیه منو به تخت بسته میگه میخوام ترکت بدم :/
    گویم که:
    امممممم برو بادام هندیا رو برا من بیار :)))
    والا داداشم در فکر شورشه : دی
    اره برو خفه کن عروس:))))))))))))))))))
    منم برم برا ترک هانیه :|
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا  اسرا به حرفای رویا گوش بده:)
    گویم که:
    باشه
    رویا به گوشم : دی
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا کجایی ببسن که قدم رنجه کرده اینجا 
    اره الکی به خودت مشت نزن ویشگون نگیر 
    بیداری 
    چنگیز اومده :))
    الان شاد شدیا دیگه تو پوست خودت نمیگنجی 😁😁
    گویم که:
    :||||||||||||
    چنگیز با سبیلات برام یه تاب درس کن :))))))))))))
  • چنگیز سیبیل
  • من دارم اینجا نظر میذارم دیگه افتخار بالا تر از اینکه میتونی نظر منو تایید کنی 😁😂😁
    بیا بگو خوب شد بادیدن اسم من یه ملت خیالشون راحت شه :)
    گویم که:
    پاتو بردار نفس بکشیم :|
    آبجی جونم دلش گرفته >.< 
    داری به خودکشی فکر میکنی؟!! :/
    به فکر من نیستی٫به فکر اون بچه های طفل معصومت باش ):
    اونا چه گناهی کردن؟!! :| 
    گویم که:
    خودکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟O_o
    بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟O_o
    خیلی پررویی:|
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا به نظرت اکه لپتو بیار ببوسم سیبیلم بره تو لپت اثری داره که خوشحال شی ؟
    بعدا به هانیه توضیح میدم شرایط تو خاص بوده 
    ببین زندگیمم گذاشتم پات بسوزه پدر مرام معرفت 😁😁😁
    گویم که:
    خدا نکشتت هانیه اینا چیه میگی تو
    میگم چنگیز هانیه طلااق نگیره یه وقت ؟:|
    من راضی نیستم تو از سبیلات برام مایه بزاری های :|
    تو باز شروع کردی؟:(
    گویم که:
    ببخشید:(
    نیگا من دقتم بالاس بعد دو روز نگا کردن به لوگوت تازه فهمیدم تو اناره نوشته دل :/
    من اول دقت بودم بعد دست و پا در آوردم :/
    تازهههه رنگشتم مشکیه :/
    بیشتر از این دقت؟ :/
    من تو همون حوضه فوضولی باید خودمو پرورش بدم :/
    گویم که:
    دقتت کمانه شه تو سبیلای چنگیز :|
    دعای بهتر از این دیگه ندارم :|

  • چنگیز سیبیل
  • اسرا عزیزم اینجایی عمو 
    واس چی قایم شدی ؟
    بیا خودتو به عمو نشون بده دختر گلم بیا ببینم 
    گویم که:

    اومد چی میگی عمو ؟
    به نظر من برای دیدن اثر موثر از وبلاگ زمان لازمه.البته باید همه چیزتو ثبت کنی.بعد از 5 سال میشینی و میخونی  و میگی من این طرز فکرو داشتم و فلان جا اونجوری برخورد کردم و .... میتونی بهتر خودتو قضاوت کنی و تصمیم بگیری برای بهتر شدن

    گویم که:
     شاید:)
    -______-
    گویم که:
    :|
    اوهوم اوهوم :/
    رفتم لالیک گرفتماااااا :دی
    همچین آبجیه حرف گوش کنی داری :))
    حالا درسته زبونش 3 متره همشم داره باهات دعوا میکنه,ولی بچه حرف گوش کنیه :دی
    اسرا خوب شه :(
    اسرا خوب نباشه رویا ناراحت باشه :(
    پست بذار حرف بزن خالی شی خو -__-
    گویم که:
    مبارکت باشه دختر خوب .... بوی خوبی داره مگه نه؟
    زبونش حداقلش سه متره:|
    اسرا عصبانی شه ... بزنه رویا بکشه:|
    نمیخوام حرف بزنم
    الان فک کنم اگه ۳۰ تا کامنت تایید نکرده داشته باشی ۲۸ تاش منم،۲ تاشم هانیه :))
    گویم که:
    دیگه حرفی ندارم:|
  • مهیار حریری
  • حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان

    این نقـش مانـد از قلمت یادگـار عمـر...


    دقیقا به همون دلیلی که لسان الغیب فرمودن باید نوشت :)

    گویم که:
    اینم باز شاید:)

    میای بخلم؟! :)
    دستام بازه ها بپر بیا :)
    گویم که:
    :)
  • چنگیز سیبیل
  • کوجایی ؟؟؟ :/
    گویم که:
    خونمون :|
    کسی خونه نیس؟! :دی
    هی ما میایم پشت در میمونیم :|
    من که دارم میبینم لامپ وب روشنه هستی :|
    در و رو من باز نمیکنی :|
    گویم که:
    برقا رفته بود زنگه نمیزد : دی
    نیگا منو :|
    من الان آبجیمو میخوام،آندرستند؟!
    آبجییییییم :(
    یهنی عیدم نیس بهش تبریک بگم؟!
    یهنی تو به من رحمت نمیاد؟! 
    گنا دارم خو :(
    هیچی نمیگم دیگه تا وختی که خودت بخوای حرف بزنی😒

    گویم که:
    noOo
    رو حرفت بمون حرف نزن آخه ... ادامه کامنتا رو برم من ... نکه حرف نزدی برا همین :|
    آیا میدانستید امشب خندوانه میدهد؟! :|
    اوووو عههههه یودااااااا :/
    گویم که:
    اری دیدیم :|
    البته با این قیافه :|
    من،دلم،واسه،آبجیم،تنگ،شده 😣
    گویم که:
    بزا جیبامو بگردم :|
    آخرین بار تو کویر لوت دیدمش:|
    سهلااااام بر خواهر خودم 😊
    خوبی؟!
    خوش میگذره بدون رویا؟! 
    اممممم چی بگم دیگه؟!
    انقد واسه این پستت کامنت گذاشتم که از دستم در رفته که چیا گفتم بهت :))
    گویم که:
    علیک سهلااام
    حرف زیاد زدی ........ منظورت در کدوم حیطه اس؟:|
    حالا خوبه حرف نداری بزنی:|
    پووووووووووووووف 
    گویم که:
    :|
    :(
    گویم که:
    سلام بر رویای شیرین
  • ههـــ ـــــ
  • سلام :) اولار دا ایشدی
    گویم که:
    بله اولار :)
    نوشتن برای من یعنی به حمام بردن ناخودآگاه :)
    اگر بلاگ هم ننویسم روی کاغذ می نویسم
    گویم که:
    این خوبه .... ننوشتن یه مرگ تدریجیه:)
  • محسن رحمانی
  • سلام خواهر اسرا خوبید؟چندروزه نیستید؟
    گویم که:
    سلام ..... این دورو ورو عید هستیم دیگه :)
    واااااااااااااااااااااااااای من چقد خوشحالممممممممممم
    گویم که:
    رویا خیلی خوبی^_^
    ممنونم آبجی ... خوشحالم که آبجی مثل تو دارم :)
    و عیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتم مبارک پیشایش انشالله سال خوبی باشه برا تو خواهر کوچیکه من
    به موقعش میام بهت تبریک میگم کادوی تو چنگیز و آبو هم آمادس
    سالِ نوت جدید:| 

    عیدت مبارک و نورزوت نو:)
    گویم که:
    سال تو هم میمون :)))
    ^_______^
    فدات شم من ^______^
    نیگا منو :| اگه خوشحالی اون لبخنده چی میگه :/ چشاتو در بیارم؟
    مرسی مرسی مرسی ^______^
    آخجوووووووووون من کادو دوس *____*
    قوربونت برم که خودتم زیاد حال و حوصله نداری ولی بازم جواب کامنتمو دادی ^___^
    نیگا منو تو,تا منو داری غصه نخور -____-
    گویم که:
    یه چی بود دیگه حالا ببخش منو خواهر از سر تقصیراتم بگذر
    فقط کادو هاتونو دیدین منو نکشین ها:/
    تا تو رو دارم حداقل هر روز یه بار ازته دل که میخندم 
  • چنگیز سیبیل
  • سلام اسرا عیدت میارک :))
    گویم که:
    سلام چنگیز سال خوبی باشه برا سبیلات :)))
    بیا بقلممممم ۸____۸
    عید آبجیم مبارک باشهههههه،عید شد ۸____۸
    چه هیحان انگیز ۸__۸
    اولین کامنت سال ۹۵ و خودم گذاشتم ۸___۸
    از خواب پاشدم ۱۰ دقیقه به ۸،بعد داشتم خدا خدا میکردم عید ۸و ۹ دقیقه باشه :|
    تقویم و باز کردم دیدم ۹ و صفر دقیقه :|
    هیچی ما با شکم گشنه سال را نو کردیم :دی
    گویم که:
    بگیر که اومدم بغل ابجی کوچیکه^_^
    عید تو هم مبارک انشالله به سلامتی باشه سال95
    هیجان انگیز اینه که تو یاد من بودی^___^
    منم داشتم صبونه میخوردم سال تحویلی
    http://8pic.ir/images/6dpurhk0y48uhezhrqp3.jpg
    اینم عیدیت آباجی
    منم اصلا عیدی نمیخوام گفته باشم :/
    اصلا هم تو از من یزرگ تر نیستی ک بهم عیدی بدی :|
    این مورد رو ک دیگ اصلا نیستم ... حسودو اینا :|

    (قدرت تشخیص قوی لازم داریم ؛ تا تشخیص بدی کدوم یکی از خطای بالا درسته ...فقط یکیش درسته :دی)
    :)))
    گویم که:
    به دنده کلاج اعصابت مثلث باش بق بقو :|
    بچه عقده ای شد رف:|
    اینا قبل عید رزرو کرده بودن برا همین دیگه جا نداریم ایشاالله سال بعد : دی
    قدرت تشخیصم خوابه فعلا اما خودم بخوام بگم عیدی نمیخوای درسته :))))))))))))
    خو منم دیشب عیدو تبریک گفتم چرا فقط کامنتای رویا تایید میکنی :(
    هانیه میگه برو از ابوت عیدی بگیر :)
    عیدی منم بده :)))

    گویم که:
    خب تو وب داری میام وبت جوابتو میدم ...اینقده کامنت هس که کی تایید کنم خدا میدونه
    برا رویا تایید نکنم اینجا رو روسرم خراب میکنه:/
    وا هانیه کادو دادم که=-O
    اون ی من کامنتی که قراره تایید کنی نصفش منم :)))))
    مرسی واسه عیدی ۸___۸
    از نقاشیم ایراد گرفتی ازت ایراد بگیرم؟! :|
    چرا رو مو خط خطی کردی؟!
    چرا موهام انقد کوتاس؟!
    چرا رنگم نکردی؟!
    :))))))
    و لازم به ذکره که,به من کیف خریدن نیومده اصن :/
    جا گذاشتمش :/
    خدا میدونه تا سیزده به دستم برسه یانه :/
    گویم که:
    ببین شرط میبندم که توش هیچی نبود خالی خالی بود :))))))))
    حالا خونه کی جا گذاشتی؟؟
    نه ندادی!!! به کی دادی؟؟ نکنه به ابو دادی نکنه اون بالا کشیده شایدم ..😲😵😲😵😲😵😵😵
    اقا بو دست ها پشت پرده میاد 😁😁 

    گویم که:
    جدی به دستت نرسیده؟
    به هر سه تاتون عیدی دادم دیگه عجبا....حتما بلاگفا خورده ...میگم بیا بیان :/
    باشه فردا دوباره برات میفرستم
    یکی منم تحویل بگیره -___-
    همش کامنتای هانیه رو تایید کن -___-
    گویم که:
    ای کوفت....دیونه ام کردین شما دوتا :/
    نرسیده دیگه خواهر من :/
    بلاگفا مال خور😁😁
    بفرست بفرست😊😊

    گویم که:
    بیا بیان دیگه تا بقیه مال و منالت از بین نرفته:/
    میگم ها برا ابو و رویا دادم میخوای مال تو رو ندم هان نظرت؟؟:))))))
    https://www.instagram.com/p/7-KRbDyJPR/

    اینو ببیییین :))))
    من داورم
    تو اونی که قدش از همه بلند تره
    هانیه ام اون ی چشمس :))))
    گویم که:
    :||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    اصن نمیخوام ببینمش :|:
    همشونم تو وهانیه ای و آبویی:((((
    خواستم بگم من قابلیتای دیگه ای جز خندونتم دارم -___-
    مثلا میتونم دیوونت کنم :)))))
    هانیه ام که اسپانسرمه دیگه :دی
    گویم که:
    من قابلیت های دیگه ای هم دارم اونم این که بزنم له شی ها :|
    والا تو هانیه منو کشتین :((((((((((
    :/
    عیدی موخوام:))
    گویم که:
    بزا جیبامو نگا کنم :|
    اع اع هاپو خورده باید بگیم خخخخخ کنه :)))
    سهلااااام -_____-
    گویم که:
    علیک سهلااااااام :|
    نهار قرمه سبزی بود :دی
    من الان دارم از خستگی میمیرم -____-
    تازشم امروز مامانم یادش نبود ساعتارو جلو کشیدن :|
    خواب موندم،ی ساعت دیر تر رفتم -__-
    بعدشممم دوست شدم با هم اتاقیام :دی
    بعدشم خسته نباشم -____-
    گویم که:
    نهار کوفتت شه به حق همین سال میمون :|
    منم فک کنم مردم :(
    ایول مامانت :)))
    حالا یه ساعت دیر رفتی این همه غر میزنی ها :|
    تو دوس نشی جای تعجب داره ... بهتره ظریفو بزاریم کنار تو بیای به جاش: دی

    بهم خسته نباشید نگی خفت میکنم :/
    همینه که هس :/
    گویم که:
    خسته نباشی ابجی دیونه تر از خودم^___^
    قوربونت -____-
    دارم از خواب میمیرما،ولی الان مهموم اومد -____-
    اوعههههه
    گویم که:
    عخعی ... نازی.... تا باشه از این مهمونا ...نباشه از این خواب های جهالت : دی
    اسرا؟!
    حالت خوبه؟!
    بهتریی؟!
    -____-
    گویم که:
    بزا یکم فکر کنم حولم نکن :)))
    عیدی هانیه رو بده دیگه عشقم -____-
    گویم که:
    عشقم نمیدم الان میخوای خودتو بکشی؟:/
    بهم عیدی مو ندی خفت میکنم  :/
    همینه که هس :/
    گویم که:
    میدم چشم امروز سرم درد میکرد دست به سیستم نزدم:/
    هرچند ببینی منو سالم نمیزاری:))))
    برا چی سرت درد میکرده؟ :/
    رو دادی به سرت پرو شده دیگه :/
    درد میکنه بی ادب :/
    چه سر بعضیا ناز داره :/
    گویم که:
    منم نظرم اینه که پرو شده یکمم رو بدم میاد رو سرم میشینه پررو:)))
    اومدو سال دیگ من زنده نباشم ... کی جواب گو هست الان :|
    یا به من عیدی میدی ...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    یام که...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    نمیدی :دی
    تنت سالم :)))....من بهت کمک میکنم اون جمله آخریه در درستیش شک نکن :)
    چقد وقت گذاشتم برا این کامنتِ[شکلک زبون درازی و عینک دودی و از جمله دیگر این شکلک های خود شیفتگی :دی]:))))
    فعلا خدانگهدارت اسرا جان ...^_^
    گویم که:
    به خواهرم رویا میسپارم برات عیدی بده سال بعد :)
    خسته نباشی بق بقوی پهلوون:دی :))))))))))))))))))
    خدایارت همسایه :)
    خدا قوت :)))))))) بذا برم بشمرم چن تاش منم :))))) 
    ۳۶ تاش منم :|

    گویم که:
    خسته نباشی بگم که بعدا کلمو نکنی:/
    13تاش مونده ها
    آفرین کارتو خوب بلدی :))))
    حالا اونارو نمیخواد تایید کنی اصن من که یادم نیس چی گفتم،همون خودت خوندی بسه بهت اَف خورده :))))
    +کیفمو خونه خالم جا گذاشتم :| نخیرم خالی نبود :| 
    گویم که:
    خونه خالت؟؟؟ عه حالا خونه عمه ات بود دختر عمه ات میاورد .... لابد خوردنیا رو دیدی کیفه رو جا گذاشتی:|
    اگه راس میگی بگو ببینم توش چی بود ؟ من که میدونم خالی بود :|
    حرف بزنم؟! -____-
    خو چرا نمیذاری حرف بزنم هی دعوا میکنی 😓
    اصن من اینجا حرف نزنم کجا حرف بزنم؟! 😵
    هیچی ولش کن اصن :|
    حرفم پرید :|
    کلیم ناراحتم ولی اصن مگه من ناراحت باشم باید کسی بفهمه؟! 😫
    نع :/
    گویم که:
    نگو تو ابجیمی...تو زورگویی...تو انگل جامعه ای...تو معظلی...نبینم ناراحتی این خل وچلو ها
    خل و چل خوبه :)
    گویم که:
    ببین من تا دهنمو وا نکردم لبخندتو پس بگیر:|
    به نظرت اگه خوب نباشم،بگم خوبم،دوروغ گفتم؟!من فقط نمیخوام کسیو ناراحت کنم
    رویا اگه فردا خوب نشه پس فردا حتما خوبه :)
    اصن ه‍مون موقع ام نباید چیزی میگفتم 😖
    اصن قهرم با همه :|
    قههه رمممممم 😖
    گویم که:
    اره دروغ گفتی... اونم به من که از دروغ بدم میاد.
    چرا ناراحت رویای من هان؟ کسی چیزی بهش گفته؟ تو قرنطینه اذیتت کردن؟
    نخیر رویا بابد همین امروز خوب شه و گرنه من :((((((((((((
    قهر کنم برم با سر کوچه ای حرف بزنم تو قهر کن :|
    رویامون چشه :(
    😵😵😵😵😱😱😱😱😱😞😞😞😞😞😞
    گویم که:
    رویا کلشو میکنم حالش خوب نباشه:/
    ولی جدی جدی حالش خوب نیس وب تو نیومده بود دیشب تو وب ابو هم از این:)لبخندا زده بود:(
    هر چند اون حالش خوب نباشه همش یه روزه زودی خوب میشه :)))
    نه نیومده دلم تنگ شده 
    تا اخر شب باید خوب بشه 
    نشد بریم دنبالش :)
    گویم که:
    باشه الان بهش میگم بیاد امشب وبت 
    رویا دخترم برو وب چنگیز ها:)))
    میدونه که منو نباید تو این حال بحرانیم تنها بزاره وگرنه سکته رو میزنم بس میاد:)
    اوهوم،یکی دیروز یکی ی چی گف کلی ناراحت شدم :( دختر خوبیه :)) ی چیز گف حالا...
    بعد اونم اومدم موقع خواب یکم عر بزنم رو بالش حالم بهتر شه،بعد یهو انگار که زلزله اومده باشه،یهو ی نیرویی وارد اتاقم شد،بعدشم کلا برقمون رف،بعد انگار همسایمون ک از این ماشین گنده ها داره(هیژده چرخ اینا) داشته میومده انقد از گوشه اومده که تو دیوار ما خورده :/ ترسیدم ی عالمه :/ 
    الان خوبم :)) بووووووم :/ میدونی؟! امروز عصرونه کتلت دادن خیارشورش کم بود :/
    بعدش دیگه امروز دو تا تست کنکور یکی ۹۰ یکی ۹۱و درس حل کردم ۸__۸ واسه زیست ۸__۸
    بعدشم هانیه ناراحت نباشه رویا خوبه حالش :))
    بعدشم بهم بگو خسته نباشم -___-
    بعدشم مرسی که حواستون به من بود ۸___۸
    از این به بعد قول میدم زود به زود افسرده شم :دی
    کیف میده ناز آدمو بکشن :دی
    یکم از من یاد بگیر،نیگا چ خوبم دوساعت عر زدم بعد امروز خوب شدم -___-

    گویم که:
    کی و چی گفته؟
    دیدی گفتم یکی یه چی بهت گفته
    واااااای خدا نکشتتت عر زدنتم مثل ادم نیس:))))))
    حالا تو جو گیر نشو ...کی ناراحته؟....کی نگرانتته؟فقط حرف برا زدن نداشتیم:/
    هووووووووی چی این لبخنده چیه؟ :/
    اومدم دیگه :/ ای باع باع :))))
    من با حالتم بعدن باید صوحبت خصوصی داشته باشم دیگه اونم پررو شده :/
    گویم که:
    بیا اینم میگه هوی کمال همنشینه ها:/
    لبخنده دیگه:(
    اره اره صوحبت داشته باش باهاش شاید به حرف تو گوش داد:/
    اوممممم،امروز چایی داغ بود خوردم زبونم سوخ :/ 
    ببین منو تو :| درس میخونی تو یا نه؟! هاااان؟!
    والا تو ساعات مختلف دیده شده کامنت گذاشتی :|
    مشروط نشی :/
    بشین بخون :| خانوم معلم بشین بخون :|
    گویم که:
    منم دیروز زبونم سوخته بود:/
    اوهوم میخونم دوتا کتابمو نصف کردم تو سه روز 
    والا اونارو از سر کلافه شدن از دست درسا رفتم گذاشتم:/
    الان خودتون غیب شدین بعد میگین رویا نیس :/
    گویم که:
    کامنتاتو میخونم چون دارم درس میخونم جواب نمیدم:))))
    پ بشین بخون کامنتم تایید نکن :/
    خواستم بگم خودکشی نکردم فقط :دی

    گویم که:
    میدونم تو حلوا منم میخوری گشنه:/
    بادمجون بم افت نداره:/
    میگی ننوشتن ی مرگ‌تدریجیه،با من حرف نمیزنی،میگی نمیخوام بنویسم...
    نیگا ی روز حالم خوب نبود داشتی به هانیه گزارش تعداد لبخندامو میدادی،ی روز فقط...
    دوس داشتم جای من میبودی،میدیدم چیکار میکردی واسه خوب شدن حالم،منم همون کار و میکردم...
    من دیگه هییییبچ کاری بلد نیستم انجام بدم،فقط بلدم باشم،همین،شاید کاری نکنم ولی فک کنم بهتر از نبودنمِ
    +جواب بدی لبخند مبخند تحویلم بدی من میدونم و تو :|
    اصن فرقی نداره چی جوابمو بدب،مهم اینه که بخونی فقط،و اصلنم لازم نیس ادای اونایی که حالشون عالیه رو در بیاری،اونجوری حرف زدن واست سخ تر میشه...
    +البته من زبونم تواناییاش بیشتر از این حرفاس :)))) ولی خو من خستم توام درس داری -__- فک نکن نفهمیدم که بهم خسته نباشید نگفتی -__- به روت نیاوردم -__-
    گویم که:
    چنگیز ببین داره دعوام میکنه بعدا بگو دلم تنگ شده:(
    ببین رویا دل هانیه برات تنگ شده بودا:))))
    لبخند نزنم یعنی؟
    خسته نباشی امروز:دی
    فقط یه چی میشه اینا رو از اول بازم بگی من نفهمیدم:/
    توش ی رژ بود،ی کش مو،ی اسپری :|
    دارم میگم خالی نبوده دیگه :/
    تا محتویات کیف و بیرون نریزه بیخیال نمیشه :|
    بوخودا :/
    اه امروز قرار بود شوهرعمم بیاد دنبالم هنو نیومده :/
    دیر شده :/

    گویم که:
    اسپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه نگفته لالیک خریدی؟:|
    سه تا وسایل گران بها بود :))))))))))))
    دیگه چی بود توش؟
    خوب کاری کرده:/
     رویا این اسرا واس خودش ساعت داد با من هماهنگ نکرد اصن ؛منم رفتم عید دیدنی 
    دیگه اسرا رو ببخش که من نبودم😁😁😁
    گویم که:
    وا من واسه خودم ساعت ندادم که نمیدونی مگه رویا ساعت 8 میاد؟:|
    میخواین همو ببوسین تا منو ببخشه:|
    نه من نمیدونستم :/
    منو رویا بوس دوس نداریم ولی چنگیز بدش نمیاد 😁😁
    گویم که:
    حالا بدون خب :/
    چنگیزت پررو شده :/
    سلام سلام آبجیه خوشگلم  :))
    دعوات کردم چون لازمه واست :/
    نیگا ینی فوضولیااااااا :/
    لالیک گرفتم،ادکلن گرفتم :| الان نگی گرون گرفتی :| از پول پس انداز خودم گرفتم :|
    اسپریم گرفتم چون از صبش خونه مامانبزرگم بودیم گفتم ببرم لازم میشه :|
    فوضووووووول :|
    گویم که:
    سلام خشگم ...سلام عشق سر کوچه ای:دی
    خسته نباشی
    فضولم که فضولم به تو چه:/
    خب دیگه چی بود تو کیفه؟
    ۱۲ تومن پول :|
    اتفاقا الان اومدم دم در بود :دی
    گویم که:
    واااای بس به دستت نمیرسید برشکست میشدی:/
    تو قرنطینه چه اتیشی سوزوندی؟
    تو قرنطینه؟!  O__o 
    تو از کجا میدونی که امروز کلی مخ خوردم؟! :دی
    الان نصفشون که قشنگ منو میشناسن :دی
    با بقیه ام حالا آشنا میشم :دی
    گویم که:
    بیچاره ها درسم میخونن؟:/
    نیگا الان باز هانیه نیس :/

    گویم که:
    رفته حتما باز مهمونی:/
    ی چیز بگم؟! :|
    میگم :|
    این کامنتی که دیشب ساعت ۱۲ دادم میگی دعوام کردی؟!
    داشتم جواب کامنتارو میخوندم دیدم نمیشه هیچی نگم :/
    بعد شروع کردم به نطق کردن :/ و همراهشم از چشام هی بارون میومد 😓
    دعوات نکردم اصن،چون اصن عصبانی نبودم،دلخور بودم ازت 😓

    گویم که:
    اشکال نداره دعوام کن
    من بارون چشام خشک شده دیگه بخوادم بباره من نمیزارم:)
    آره بابا من خیلی ماهم :)))
    میذارم درس بخونن بعد ی وخ بخوان بخوابن دیگه جیغ جیغم شروع میشه :دی
    گویم که:
    مطمن شم یعنی?:/
    بههه،منننن،لبخنددددد،نهههههه،زنننننن :/
    گویم که:
    :/
    من رفتم ی سر عید دیدنی میام ی ساعت دیگه :|
    غیبتمو نکنین که اومدم میخورمتون :|
    گویم که:
    بادام هندی بیار واسمون مام سعی میکنیم کم غیبت کنیم:/
    هستم مامان بزرگم اینا میخوان بیان داشتم اینجا رو جمع و جور میکردم :)
    الان باز ناپدید میشم چون بیان باید بشینم مامان بزرگم نازم کنه دوس میداره منو خیلی 
    تو نوه هاش عاشقه منه  :))
    گویم که:
    چنگیز به جز سبیلاش چیز دیگه ای هم مگه جمع و جور میکنه?:/
    الان مامان بزرگت تو نوه هاش عشق توعه یا تو سبییلای نوه ها:دی
    چنگیز و ناز میکنن اخی:)))
    ینی قشنگ معلومه لج کردیا :|
    نمیدونم حالا با خودت لج کردی،یا با خودت لج کردی :|
    ولی لج کردی،بذار ببارن،به اونا رحم کن،وختی از چشات نیاد تو گلوت گیر میکنه،بد تر میشه...
    گویم که:
    خیلی وقته گیر کردن:)
    :)))))
    گویم که:
    عید شمام مبارک:/
    من امده ام وای وای من آمده ام :دی
    چرا نیستی؟! :/
    چقد درس میخونی؟! :/
    یکم خواهر داری کن :|
    گویم که:
    خوش امدی صفا اوردی اجیلم اودی؟:/
    بیا اینجا بشین خواهر ببینم تو کیفت دیگه چیا بود:)))
    نصفه شبی 4 نفر آدم اینجا چیکار میکنن؟ :/
    گویم که:
    یعنی میگی اومدن دزدی؟o_O
    اصن به من چه :/
    تو از درس خوندن خفه شی :/
    هانیه ام از عید دیدنی :/
    میام اینجا مثه دیونه ها با خودم حرف میزنم :/
    گویم که:
    مگه دیونه نبودی؟o_O
    نه دیدن من هستم رفتن دیگه :دی
    گویم که:
    نمیدونستن لابد اینجا دزدگیر داره:دی
    روم نمیشه برم بشمرم که چن تا کامنت این پست منم؟ :)))))))
    آیکون خجالت زود گذر
    گویم که:
    ببین تو بین کامنتا اونی که دنبالش بودیم هس:))))
    اصن خجالت معنیشو میدونی؟:/
    من؟ 0__0
    دیوونه؟ 0___0
    جل الخاق 0____0
    من به این ماهیییی :))
    البته ماه متمایل به چش سفید :دی
    گویم که:
    نه عمه جونیفر :/
    ماهی ها فقط یکم.... هیچی امروز چی کوفت کردی:دی
    هسته ولی پارساله :/
    امسال نیومده :/
    من نگذانشم بوخودا :دی
    خجالت خوردنیه؟ -____-
    گویم که:
    یعنی امسال نگرانشی؟:))))
    ببین تعارف نکن گشنه ای منم بخور:/
    امروز زرشک پلو بود که تو دوس نداری :/
    ولی فردا کباب کوبیدس :دی
    گویم که:
    از کجا میدونی زرشک پلو دوس ندارمo_O
    فردا کوفتت شه تو گلوت بمونه نتونی گورت بدی تا شب گشنگی بکشی:/
    آره دیگه 6 روزه پارسال تموم شده :/
    دوروغ چرا گشنم آیکون سوت بلبلی
    گویم که:
    :/
    خو زرشک پلو مرغ داره دیگه توام مرغ دوس نداری :/
    :))))))
    گویم که:
    گم شو دیگه بخواب فردا باید بری قرنطینه:/
    دیگه چه خبر؟ :دی

    گویم که:
    o_O
    باعشه میخوابم -____-
    گویم که:
    اورین گم شو تو خواب :/
    الان باید به خواهر کوچیکت شب بخبر بگی,بوسش کنی بعد بخوابه :)))
    نه که بگی گمشو تو خواب :/
    :))))
    گویم که:
    یعنی راهش این طوریه؟
    بس ای خواهر شبت بخیر و خوشی ستاره بچینی و گم شو تو خواب:/
    فک کنم :/ من که خواهر کوچیک ندارم بلد نیستم :/
    حالا نمیشد یکم دیگه بشینیم؟ -_____-
    گویم که:
    پا میشی یا خودم پاشم:/
    پا شدم -____-
    ولی توام پاشو -____-
    گویم که:
    :/
    سلام سلام ،صدتا سلام ۱۳۰۰ تا سلام :))
    چیرا نیستی؟! 
    رفتی در در؟!
    امروز زیاد درس نخوندم :| حوصله نداشتم :| هر مجازاتی بخوای میتونی انجام بدی 😫
    فقط گوناه دارما 😓
    گویم که:
    سلام خوش اومدی
    خسته نباشی ..خوبی؟
    منم زیاد درس نخوندم امروز 
    بس یر به یر شدیم
    قوربونت،خوبم من 
    تو خوبی؟!
    توام انگار حوصله نداری :/
    آره؟!
    گویم که:
    منم خوبم
    سرم درد میکنه:(
    منم درس نخوندم :/
    اسرا تو واس چی درس میخونی ؟ یعنی واس کنکور چه مقطعی؟
    در ضمن پست بذار دیه بابا سخته تا این پایین بیایم جون تو
    :)
    گویم که:
    روزا چیکار میکنی بس باید برا تو هم بیام :/
    منم دانشجو ارشدم....فک کنم تو باید امسال ارشد بدی

    ی کار بگم انجام میدی واسم؟!
    گویم که:
    بگو....چیه؟
    انجام نمیدی؟! 😓
    گویم که:
    میخوام بیام اما کامپیوتر دست من نیس
    منم دلم برات تنگ شده
    خراب شده؟!
    چرا انقد جدیدا سرت درد میگیره تو؟!
    گویم که:
    نه تعطیلاته تسخیرش کرده
    نمیدونم ...فک کنم به قول تو زیادی نقش بازی میکنم و خسته شدم از این نقشه:)
    فقط قاطی نکنی:)))
    داره عقده هاشو خالی میکنه :)))
    تو خونه نقش بازی میکنی،اینجا نقش بازی نکن خواهرِمن،این صد دفعه...
    چشم قاطی نمیکنم :))))
    +اینو بگم یکم بخندی :/
    من جوش نمیزنم کلا،بعد جوشم در نمیارم،فقط ی جوش رو دماغم هس از بچه گی باهامه
    کلی خاطره باهاش دارم :/
    بعد الان اود کرده :/ رو دماغم قرمزززز :/
    گویم که:
    من برا خودمم نقش بازی میکنم ها:)
    حالا تو اینو میگی منم جوش نمیزنم اما دم عید یدونه جوش زدم فقط یکی که دیگه نگم بهتره:/
    از بچگی مونده؟o_O
    من برم عید دیدنی :/
    فعلن :))
    تا ساعت ۱ :دی
    گویم که:
    باشه خوش بگذره به سلامت:/
    چی بگم من به تو :/ فقط بلدی حرص بدی :/ پیر کردی منو :/
    حالا از بچگی که نه توام :)))) تنها جوشم که پایه ثابتِ همینه دیگه :/ قدیمی ترینه :/
    کجای صورتت جوش زده؟! :دی
    گویم که:
    میخوای دعوام کن:/
    خب قدمت جوشت چقده؟

    بهتر شد سر دردت خواهر گلم؟! 😍
    گویم که:
    نمی دونم:/
    فقط ۵ روز تا پایان فرصت باقیست :))
    قوربونش برم من ۸____۸

    گویم که:
    پایان فرصت چی؟قوربون کی؟
    با منی تو؟o_O
    نمیدونم که:/ ولی یادمه فک کنم دوم راهنمایی بودم باز تو عید همینجا جوش زدم :/
    الان حوصله دعوا ندارم :/
    توام انقد چش سفیدی دعوا معوا حالیت نمیشه که :/
    گویم که:
    :)))))از اون لحاظ پایه اس گرفتم پس:)))
    خب بده مگه میگم چیزی تو دلته بگو میخوای غر بزن دعوا کن منم گوش میدم ..که خیلیم خوبه
    حالا عید دیدنی کی رفتی؟
    ۵ روز دیگه چندمه؟! :/
    سرت درد میکنه مخت که معیوب نشده که :/
    هیچی قوربون همسایمون میرفتم با تو نبودم که :/
    گویم که:
    امروز چندمه؟
    مخم معیوبه که سرم درد میکنه دیگه ...حالا جدی امروز چندمه?:/
    خواهر خجالتی من نکنه منظورت سر کوچه ایه:دی
    الان روش خمیر دندون زدم :/ خمیر دندون بزنی خوبه :))
    حرف که زیاد دارم ولی دیگه نمیخوام جلو بقیه زیاد خوردت کنم :دی
    بعدن دعوات میکنم حالا :)))
    خونه دخترعموم رفتیم،بعدمیخواستیم خونه فاطمه شون بریم نبودن :/
    گویم که:
    وا چرا خمیر دندون نزن دختر ....خودش خوب میشه فقط باهاش ور نو:/
    خورد کنی?:))))))
    بسی خوش گذشته بس 
    حالا گم شو بخواب:/
    اون موقع پنجم بود،الان شیشمه :/ چهار روز دیگه چندم میشه ؟!
    خدایاااااا کشت منو این :|
    گویم که:
    6+4=11
    تشکرم نمیخواد باهوشم:)))
    خب یه روز عادی مثل بقیه روزا:/
    آره خوابمم میاد
    شب بخیر -___-
    میگم هانیه رو متحول کردی رف درس بخونه :)))))
    اونم دعواش کن یکم تا اردیبهشت که کنکور بده :دی
    گویم که:
    شب بخیر
    ایندفه باید یه برخوردی داشته باشم باهاش:/
    اتفاقا امروز جوشرو ترکوندم :/
    گویم که:
    :/
    ی روز عادی؟! 😡
    بی تربیت 😒
    هی ذوقمو کور کن...
    گویم که:
    :)))))
    من فکرم کجاس تو فکرت کجاس:)))))ذوق تو پررو کور بشو نیس:/
    تو فکرت جاهاییه که فکر من نیس :دی
    تازشم میخوام نقاشی بکشم ۸___۸
    آره بابا تو که از خودت نمیفهمی ذوقمو کور نکنی،من هی زنده ش میکنم دوباره -___-
    گویم که:
    نقاشیمو درس بکش ها:/
    حالام گم شو تو خواب 
    شبت بخیر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">