دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ این عید هیچی هم اگه نداشت لا اقل این حُسن رو داش که بعد مدت ها من و داداشم مثل قدیمای نه چندان دور یه بالش بندازیم وسط حال و تلوزیون نگاه کنیم و برای تسخیر این بالش هی مشگون بگیریم همو یا هم کتک کاری کنیم بیشتر از همه این بالش بدبخت کتک بخوره و داد مامان خونه در بیاد که مگه بالش تو خونه همین یکیه؟.... بعدش ندونیم فیلمه چی بود و کی تموم شد :|

+ این عید هر چی نداش حداقل تو بین برنامه هاش این خندوانه رو داش

+ این که خودم نمیدونم چشه!!... خودم ... اصلا این خودمو بی خیال فاکتور میگیریم زیادی مهم نیس:)

+ من کشته مرده خواننده یا گروه خاصی نبودم اما الان از هر خواننده و آهنگی زده بشم ،از چارتار بیشتر خوشم میاد هر چقد میگذره بیشتر تر خوشم میاد نمیدونم چرا!!:|

+ تو برنامه شب کوک" سلام "از آسرایی رو اجرا کردن ... یه سال پیش یکی بهم گفت .... اصلا اینم هیچی بی خیال :)

+ تو اخبار از آهنگ و موسیقی حرف میزدن یه آهنگی بود که میگفت دلا کجا میبریم ،خطا میبریم ... هر چی میگردم پیداش نمیکنم :(


  • asra ツ..

نظرات  (۲۸)

:)
گویم که:
:)
چشمانمان روشن:دی
یه دفعه همدیگرو فیتیله پیچهمکنید:دی خخخخخخ
گویم که:
دلتونم روشن :)
ما از بچگی سر آب خوردنم دعوا داشتیم:))
سال نو هم برشما مبارک باد.
گویم که:
سلامت باشین .... عید شمام به خوشی:)
  • زینـب خــآنم
  • این تلویزیونم ک امسال گندشو مسخره کرده  - _ -
    گویم که:
    نمیدونم گندشو در آورده یا نه اما خندوانشو دوس دارم :)
    فیلمم که بیرون میفروشن بس بهتر از سریال ها و سینمایی های تلوزیونه
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    هال 
    نه حال
    :)))
    گویم که:
    فاطمه آبو نیس تو نزار جاش خالی بمونه ها :|

    این اهنگ یه جا داره میگه تو دنیای منی اما به دنیا اعتباری نیست
    گویم که:
    این یه جمله جای بحث زیادی داره:)
    منم یکی رو میشناسم که میگفت مگه میشه من خودمو فراموش کنم.... :)
    واقعا بالش همون یکیه؟! :/
    به جا منم خندوانه ببین :/
    شب کوکم که نمیبینم اصن :/
    میگما اگه مردم حلالم کن من استرس دارم همش :/ نمیدونم چمه :/
    +مرسی که پست گذاشتی :)
    من قطع امید کرده بودم....
    گویم که:
    نه ولی یکی دیگه بیارم چطوری کتک کاری کنیم :))
    خندوانه رو داداشم ببینه منم میبینم و گرنه....
    استرس چی دختر خوب ؟؟!!
    + دلم نمیخواست بزارم اما فعلا چرتو پرت نوشتم دیگه :)
    میدونی چیه دلم میخواد برم قسمت حذف سایت و حذف رو بزنم :)
    بزن،مگه چیه ؟! 
    بزن حذف کن
    مگه رویا مهمه اصن؟!
    گویم که:
    ببخشید :)
    رویا مگه میشه مهم نباشه ... مگه میشه من آبجی کوچیکم برام مهم نباشه ؟
    دارم میرم عید دیدنی،حداقل الان اشکمو در نیار،بذا آخر شب که کسی نبینه 
    نمیدونم استرس چی،انگار قراره ی چی بشه،نمیدونمم چی...‌
    گویم که:
    ببین الان 6روز از عید گذشته عید دیدنی های تو هنو تموم نشده:|
    نازی گل سیریشی اشکات در نیاد .... فقط سر راهت اون کیفم برو بگیر من نگران وسایل داخلشم :))))
    این استرسه اصلا چیه من نمیدونم چیه اصلا :)))
    این خونه اولین عممه که اومدم :/ اگه برم که زیادن :/ من گلچین کردم :/
    اگه اشکم بند نمیومد خفت میکردم :| خیلی بیشعوری :(
    به کیفم همون ۱۳ ام میرسم :|
    فک کنم استرسم خوردنیه :دی
    گویم که:
    گلچینت تو حلقت:|
    گریه اش بند بیا :|
    از من یاد بگیر گریه نکن عه
    تو هم همش بخور ها:|
    نصف پستو که سانسور کردی!!!
    حالا واقعا تو خونتون بالش پیدا نمیشه؟:)
    به نظرم سری قبل خندوانه بهتر بود
    گویم که:
    بودنش که هس ولی بالش دومی باشه که دیگه چطوری دعوا کنیم ؟:|
    نه این سریش بهتره به نظر من .... البته نظرا متفاوته:)
    دست دختردایی درد نکنه :)

    گویم که:
    دست دختر دایی درد نکنه ( با دهن کجی بخون):|
    چاخان:|
    یه کامنتم نیست .
    گویم که:
    ببخشید یادم رفته بود تاییدش کنم
    اوهوم اهم اهام :/
    گویم که:
    هان؟
    :))
    مورد داشتیم توو خونه ی ما سر یه بالش سه نفر به جنگ و نبرد برخاستن :دی


    گویم که:
    کیفی که درپیروزی تسخیر این بالش هست سر تسخیر کشورا نیس والا :)
    فهمیدی اومدم دعوات کنم در رفتی؟! :/
    گویم که:
    اممممم چیزه کیفت چی شد؟: دی
    ببین خدا نکشتت اون روز رفته بودیم یه جایی یه دفعه یاد تو افتادم گفتم کیفم جا نمونه که توشو باز کنن ضایع میشم :)))
    چه این عکسش گشنگه ۸___۸ عکس همون بالا سمت چپی :)) اسمش نمبدونم چیه :/
    هدر که نیس :/ هر چی هس :/
    گویم که:
    اره دیگه گم شده برای این که پیداش کنن فراموشش کردن
    نه هدر نیس پروفایله :)))
    که دوس داری وب حذف کنی؟! آرهههههههههههههههه؟! حذف کنی منم حذف کردی دیگه :( بعد من خفه شدم از حرف هبشکی نبود غر بزنم تو جوونی سکته کردم تقصیر توعه،نمیبخسمت که،گفته باشم :/ اون دنیا بیا حلالیت بگیر ازم -___-

    +هعییی هیشکی نیس مخشو بخورم دعواش کنم  :$
    هعیییییی -____- شب بخیر آبجی بزرگه :))

    گویم که:
    باشه بابا حذف نکردم مخمو به کار نگیر:|
    خو من بودم کامنتاتم میخوندم : دی

    خوابم نمیبره -___-
    گویم که:
    گم شو بخواب
    سر لپ تاب که خوابت نمیگیره:/
    تو گوشی بود سرم -___-
    بعدشم خوابم برد -___-
    حواست به هانیه باشه امروز...
    منم خواسم به دو تا تون هس -_-
    بعدشم صب بخیر ۸__۸
    گویم که:
    سرت تو گوشی گیر کرده بود ؟-___-
    حواسمو بدم به هانیه یعنی:|
    حواست به من نباشه من هول میکنم :|
    ظهر تو هم بخیر:))))
  • شازده کوچولو
  • بد نیست این مطالب را بخوانید:

    - کم آوردن مصداق چهارپای محترم است :
    http://life-on-the-planet-you.blog.ir/post/kam-avardan

    - این موارد تجربه‌ی شما نیستند :
    http://life-on-the-planet-you.blog.ir/post/INTAJROBESHOMANIST

    - نمایی از پیدا و پنهان نشر انحراف:
    http://life-on-the-planet-you.blog.ir/post/enheraf
    گویم که:
    بله ممنون از شما :)
    خودم میدونستم هستی :/
    چون هر کی بیاد ی سر میزنه میره،ولی فقط منو تویییم که اینجا نشستیم داریم تخمه میخوریم پا نمیشیم :/
    گویم که:
    نه ببین من بیام وب میزنه دو نفر وقتی تو قسمت مدیریتم نمیزنه دو نفر ببین اون کی بوده دیگه :|
    من که نبودم :|
    تو وب منم تخمه نشکن بی ادب بی عفت
    ینی گیر دادی به کیفه ها :|
    کیف خونه داییمه اونام تا ۱۱ ام خونه نیستن :/
    گویم که:
    گفتی خونه خالت که :|
    آره ولی اونا بردن خونشون که به دستم زودتر برسه که نرسید :/
    گویم که:
    حالا کیفه هم خالی عابرومون رفت:|
    اتفاقا دختر داییم از رژه خوشش اومده بود :))))
    بالا نکشه رژه رو صلواااات :|
    گویم که:
    چه رنگی بود مگه؟
    من که جنس منس حالیم نمیشه،میگف جنسش خوبه :/
    قرمز بود،البته من کم زده بودمااا،خفم نکنی ی وخ -____-
    گویم که:
    نمیدونی چه جنسی میزنی خدا خفت نکنه:))))
    حالا بالا نکشه:(
    قرمز جیغ؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اینو بهت گفته بودم ** خوب میشکنم؟! :))))
    ***** **** *** **** **** ***
    ** ** *** ***** *** ******.
    گویم که:
    قشنگ میشکنی محکم میکشی دیگه بیشعور
    اون وقت بگو کم میزنم :|
    بعدا احوال تو رو میپرسم صب کن:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">