دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

شانه بر زلف پریشان زده ای به به و به          


 دست بر منظره جان زده ای به به و به


آفتاب  از چه طرف سر زده امروز که سر 


به من بی سر و سامان زده ای به به و به


دلا  دلا می بری ام       کجا کجا می بری ام        


غلط غلط گر نکنم   خطا خطا می بری ام 


 آی خطا خطا می بری ام


  من خراباتی ام از چشم تو پیداست که دی     


     با ده  در   خلوت رندان زده ای به به وبه


دلا  دلا می بری ام     کجا کجا می بری ام                


غلط غلط گر نکنم خطا خطا می بری ام 


  آی خطا خطا می بری ام


تن یک لایی  من بازوی تو سیلی عشق     


 تو مگر رستم دستان زده ای به به  وبه


دلا  دلا می بری ام    کجا کجا می بری ام                


غلط غلط گر نکنم خطا خطا می بری ام 


   آی خطا خطا می بری ام

  • asra ツ..

نظرات  (۲۳)

نمایش وبلاگ رو زدم اصلا متوجه پست نشدم اما یه دفعه که متوجه شدم دیگه هیچی بی خیال
ممنون ^_^
(ا د ی س ا ق)
گویم که:
یکی یه جمله ای داره میگه.... هیچی بی خیال:)

  • فرهاد یحیی بیگی
  • باعث افتخار ماست که ما را در وبلاگی ها همراهی کنید

    افزایش بازدیدکنندگان
    افزایش محبوبیت وبلاگ شما
    نمایش وبلاگ شما در فهرست وبلاگی ها
    به آدرس ما سر بزنید : weblogiha.blog.ir
    گویم که:
    اقا باعث افتخار ما نیست دست بردار از سر ما دیگه هی میای عه
    نمیخوام بازدید کننده هام افزایش پیدا کنه باید کی رو ببینم
    سال نوت مبارک
    گویم که:
    ممنونم سال نو تو هم به خوشی :)
    الان کی پست گذاشته؟! :/
    تو ازکی تشکر کردی؟! :/
    گویم که:
    هام؟ چی؟ متوجه نشدم ؟
    نمیدونم که اومدم دیدم این پسته اینجاس منو ماخذه نکن گناه دارم :(((
    دندونت میدرده؟! :/
    تو که دکتر رفتی که :/
    انقد که آجیل میخوری :/

    گویم که:
    تو فضولیت گل کرده رفتی وب آبو؟:|
    نه دندونم درد نمیکنه کلی گفتم فضول:|
    الان این پست و کی گذاشته؟!
    تو از عمت که تشکر نکردی که :/
    کی گذاشته؟!
    از کی تشکر کردی؟!
    اون داخله پرانتز چیه نوشتی؟!
    گویم که:
    نمیدونم کی گذاشته خب:|
    چرا از عمم تشکر کردم خیلی برام زحمت کشیده :)))
    خب از خودم دیگه ... مگه خودم آدم حساب نمیشم دهع:|
    به تو چه چیه داخل پارانتز برو رمز گشایی کن :)))))))))))))))
    اصن نگو :/
    بدرک‌ :/

    گویم که:
    به درکم جای قشنگیه :)))))))))))
    تو هم میای؟:|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نخندون ** *** **** :/
    اگه ناهار قرمه سبزی بدن شامم بادجون،میوه ام کاهو میام :دی
    گویم که:

    بادمجونای من مال تو قورمه سبزی تو هم مال من مبای؟
    بیخود :/
    همش مال خودم :|
    گویم که:
    :|
    دیگه گم شو استراحت کن دارم درس میخونم:|
    ینی چی؟! :/
    نرو :/ نخون :/
    گویم که:
    دارم درس میخونم وا:|
    رفتم تو هم برو ستراحت کن:|
    به به خیلی لابک داشت. عالی بود.
    گویم که:
    چه چه : دی
    باعشه -____- من خفه ,تو درس داشت...
    گویم که:
    :/
    بیداری؟
    http://uupload.ir/files/guu4_snapshot_2016-03-21_213455.png

    این نی نیرو ببین چی نازه :دی
    شبتم بخیر -____-
    گویم که:
    کیه این بچه؟ نکنه خودتی؟:|

    شعرش یه جوری نبود اسرا؟
    گویم که:
    چه جوری یعنی.. یعنی قاتله؟:(
    ولی من شانه بر زلف پریشان نزدم :دی
    گویم که:
    :)))
    جوجه هیچی شانه ای بر زلف های تو نمیاد یعنی کاری از دستش بر نمیاد: دی
    هوم؟
    ساعت 1 کامنت تایید کردی انتظار داری من بیدار باشم؟ :/
    حالا بیدارم که بودم میگفتی گم شو بخواب :/
    :دی
    گویم که:
    خب به من چه من که بیدار بودم :|
    صد در صد میگفتم شک نکن :|

    چقد زشت که از صب تا غرووب پست میذاری,بعد من که میام درس میخونی :/ 
    گویم که:
    الان داشتم دعوا میکردم هوووووف
    با برادرجان؟ :))
    حال بهترین آبجیه دنیا چطوره؟ ^___^
    گویم که:
    خوب
    اوهوم نی نیه منم :))
    گویم که:
    چه زشتی پس:)))))))))))))))))
    تو چشام نیگا کن بعد بگو خوبم :|
    ی جور گفتی خوبم که آدم میترسه :|
    خوبِ خشن :|
    گویم که:
    من نمیتونم تو چشات نگا کنم:/
    من زشتم؟! :|
    نههههه من زشتمممممممم؟! :|
    الان بگم عمت زشته؟! :|
    اصن عمت زشته :|
    گویم که:
    یه جورایی:دی
    نه نیگا کن بگو خوبم دیگه :|
    مگه نمیگی خوبی :|
    نیگام کن :|
    گویم که:
    خوبم اما نگا نمیکنم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">