دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یکی از منفورترین چیز ها تو زندگی من بادمجان هستش


+آدم کرم خاکی بخوره ولی بادمجان نخوره ، یعنی در این حد ها  :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

اتفاقاً من خیلی بادمجان دوست دارم... خیلی زیاد... اصلاً یکی از محبوب ترین هاست :)
گویم که:
:|
به من باشه نسل بادمجان رو منقرض میکنم
تو هم باید دوست داشته باشی از بس که لجی :|
بادمجان چه گناهی داره اخه کمپین حمایت از بادمجان!!!
گویم که:
کمپیـــــــــــــــــــــــــــــن؟ اونم از بادمجان؟؟ والا قیمتشو ببرن بالا خودش یه کمپینه برا فلک زده... برا منم آرزو :))
heheh
گویم که:
:|
بادمجان که خوشمزست .خصوصا وقتی تازه سرخ شدش رو بانون
میخوری با گوجه وسبزی خیلی خوشمزست.
گویم که:
حالا نمیشه این گوجه و سبزی رو با کوکو سیب زمینی ...چیزی خورد باید بادمجان بیشعور باشه:|
مخصوصا سرخ شده ش
روغن از تهش بچکه 
با نون بربری یا لواش 
داغ داغ
مساوی است با کباب!
گویم که:
فاطمه تو دیگه چرا آخه عه :|
کباب بیچاره فلک زده مادر مرده :(
پس یادم باشه اومدی خونمون بادمجون درست کنم :دی خخخخخ
گویم که:
O_o
:)))
چرا ب این خوبی 
من که بدون بادمجان جان نمیتونم اصلا :))

گویم که:
یعنی بدون بادمجان زندگی جاری نیس؟!!:|
ایشالله به پای هم پبر بشین : دی
من خیلی بادنجون دوس میدارم! خیلی!
اصن خودش تهش "جون" داره! 
گویم که:
جون؟:)))))))))
حالا تو مواظب موهای خرگوشیت باش نیفتن تو روغت به جا بادمجون سرخ شن :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • اگر تلخ نباشد خوب است .
    گویم که:
    تلخ؟
    به من بگن محبوب ترین غذاشت چیه بدون لحظه ای درنگ میگم بادمجون:)
    گویم که:
    عه عه عه
    بادمجونم شد غذا اصلا به قیافش میاد که بشه غذا!!:|
    متنفرم ازش :)
    گویم که:
    ایول :)
    عایا میدانستی بیس اصلی نیمی از غذاهای ما بادمجان است 
    عایا میدانستی دلمان برای پست هایت تنگ شده بود : |
    عایا میدانستی که ان حذفی که به ان بچه گفتی و اشک از چشمانش در اوردی بعدش با من طرف خواهی بود؟
    الان سیبیلمو تکون بدم با باد ایجاد شده از حرکت سیبیلم پرت شی اونور مخت بپاچه تو دیوار :/
    حیف رویا اینجا نسسته روحیاتش لطیفه وگرنه کاری میکردم از این به بعد حذف و ابنجور بنویسی هظف :))
    گویم که:
    عایا میدانستی من غذا هایی که یه گرم بادمجان داشته باشد نمیخورم :|
    نه نمیدونستم چرا تنگ شده بود ؟:)))
    ببین من بخوامم حذف کنم ها این رویا مخ منو اینقده تلیت میکنه که یقین میکنم بزرکترین کار خطای دنیا رو کردم .... الان از پشت این تریبون اعلام میکنم که حذف نمیکنم به خاطر رویا که اشکاش در نیاد :)
    نه گناه دارم رویا چشاش میبینه تو روحیش اثر بدی میزاره :)))
    هظف رو این طوری بنویسم اون وقت عایا جواب آبو رو تو میدی ؟:|
    چون به پستات میخندم :)
    من دیوونه بادمجون نیسم ولی متنفرم نیسم حالا غصه نخور اومدی اینجا به جا میرزا قاسمی باقالا قاتوق میدم بهت :)
    اره من جواب ابو رو میدم اون  هم جوابی نخواهد داد 😏
    گویم که:
    ببین الان رویا بود میگفت مگه ینجا سیرکه اینم دلقکه ... چون نیس من میگم :|
    حالا میرزا قاسمی بادمجون نداشته باشه ؟:|
    بس تو ضامن من میشی دیگه آبو حمله کنه تورو سپر خودم میکنم : دی
    سیرک چیه دلقک چیه ؟ شما ابوی مایی احترام داری 
    نه نمیشه و عایا میدانستی میرزا قاسمی در رستوران  های بزرگ ایتالیا به عنوان پیش غذا سرو میشه ؟ باز نمیخوری؟
    من خودم بافالی خورشت ترجیح میدم بیا همون باقلی خورشت درست میکنیم با سالاد شیرازی به یاد گندم میخوریم:)
    ابو چیزی گفت خودم جوابشو میدم هظف همینه :)
    گویم که:
    رویا میگه دیگه :|
    حال من غذا های شمالی بسیار دوست داشت برام درس کن من خواست :((((((
    منم برات کوفته تبریزی درس میکنم :)
    قابل توجه آبو : ی
    چقد رویا رویا کردین :))))
    برم بخونم ببینم چی گفتین پشت سرم :/
    گویم که:
    :|
    منظورمون تو نبودی:|
    سلاااام :دی
    منم خوبم :))
    گویم که:
    علیک سلام ... عزیز خوش کلام ... خسته نباشی مادر:)))
    ها؟!
    تو به بادمجون توهین کردی؟!
    نوچ نوچ نوچ نوچ آیکون متاسفم برات
    قرمه سبزی،بادمجون و کاهو ۳ تا از چیزایی که من مثه چی دوسشون دارم :دی
    گویم که:
    :| منم که بدتر از شلغم:|
    قورمه سبزی من دوست داشت خیلی :))
    واسه منم کوفته درس کن -___- گشنمه -__-
    گویم که:
    میخوای دستاتو بشور منو یه لقمه چپ کن :|
    خدا رو شکر این اشکای رویا ی جا بدرد خورد :)
    گویم که:
    کوفت و مرض:|
    امروز ناهارمون ماهی بود -___-
    به یادت خوردمش -____-
    گویم که:
    یعنی نگم کوفتت شه؟:|
    حرف نمیزنی...ساکتی...
    خوب باشه حالت حرف نزنی خیلی مهم نیس
    گویم که:
    :|
    نه بگو اشکال نداره -___-
    ینی ناراحت نمیشم ازت -___-
    :)))))
    گویم که:
    خوبی?:/
    عمه خوبه؟:/
    من خوبم ولی چیکار به عمم داری؟! :|
    گویم که:
    هیچی دلم عمتو خواست :)))
    نمی دونم چه جوری خیلی ها عاشق بادمجون اند.
    اصلا آدم قیافه اش رو می بینه کهیر می زنه 

    گویم که:
    فک کنم فروردینیا از بادمجون خوششون نمیاد ها ....... اصلا یه چی اون ورتر از کهیر:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">