دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از برنامه های آقای مدیری اصلا خوشم نمیاد اونم با اون برنامه مزخرف شنبه شبش

دیگه حوصله ندارم توضیح بدم که چرا و چگونه مزخرف بود ... حالا این نظر منه اوناییم که خوششون میاد گارد نگیرن ها میزنم مقوا ر نگی بشین :|

  • asra ツ..

نظرات  (۶)

ب نظر من متوسطه ، خیلی خوب نیست .
گویم که:
به نظر من مزخرفه
O_o
گویم که:
هوم؟:|
حالا خون کثیفتو آلوده نکن :)))
سلااااام
گویم که:
خونم الوده به میکروبی چون توعه:)))
سلام مهربون خسته نباشی
سلامت باشی خواهررررر :))
چن روز پیشم یکی از هم اتاقیام داش میگف رویا چقد مهربونی :/
نمیفهمم نمیفهمم نمیفهمم :/
از بچه گی همیشه آرزو داشتم مهربون باشم ولی بلد نبودم,هنوزم فک میکنم نمیتونم مهربون باشم چون بلد نیستم,مهربونبودن سخته...
من میخواستم مخالفت کنم... اما چون اعصاب نداری نمیگم مخالفم... الکی میگم موافقم :)
گویم که:
من چشم بصیرت دارم میبنم اون ته ته دلت با من موافقی الان از لج من نوشتی مخالف اینا :|
بعدشم مخالفت کن من که کاریت ندارم :|
چرا کامنتای من نیست؟

گویم که:
هاپو خورده:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">