دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه قرار بود اسم وبلاگتونو عوض کنین چه اسمی انتخاب میکردین ؟


+ من که باز همون دل رو اگه هم کلمه ای به این اسم وجود نداش یک بانوی معمولی رو انتخاب میکردم :)

+ به جز اسم وبلاگ فعلیتون بگین پلیز:)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

اسم پیدا کردن واسه وبلاگ سخت ترین کاره!:/
گویم که:
از تو انتظارم بیشتر بود :|
اسم وبلاگ قبلیمو میذاشتم :
" یک فنجان با من باش "
گویم که:
یکم تواضع داشته باشین حداقل یک لیوان فنجان چیه آخه ای بابا:|

اگه اسمشو عوض میکردم ...

میذاشتم

فرزند آسمان

:)



گویم که:
همون نوه بق بقو میشه دیگه : دی
راز خون..
گویم که:
:|
انتخاب اسم تازه، واقعا سخته ! ;-)
گویم که:
یکم خلاقیت بد نیس ها:|
دوست کده :)
گویم که:
ببین تو این دوست کده آبو رو راه نده :|
روانی :)
گویم که:
بهت میاد مبارکت باشه:))
اسم قشنگ تر از آبو هم مگه داریم؟ :)
اسم برای وبلاگ زیاد دارم... اما نمیگم :)
گویم که:
:|
بله که داریم
از بس که حسودی ...حسووووووووووووووود:|
نمیدونم سخته.
گویم که:
اخراج:|
  • زینـب خــآنم
  • من ک همینم ب زحــمت فراوآن کشفش کردم  : |

    گویم که:
    خسته نباشی پهلوون:|
    وختی گذاشتن اسم وبت دلیل داره چرا باید عوضش کنی؟ 
    گویم که:
    برا من دلیل داره برا خیلیا نه
    تو با خیلیا چیکار داری :/
    هر کی هر چی گف بگو برم بخورمش :دی
    خیلیک اسمش گشنگه :))
    چیه مگه؟!
    عجیبه؟!
    گویم که:
    شما راحت باش :|
    اسم وبت واس من خیلی عجیبه 
    چرا دل ؟
    منم نمیگم این ابو خیلی موزیه یهو میره با اسمای من وب میزنه :/


    گویم که:
    اولین نفری هستی که پرسیدی دیگه داشتم نا امید میشدم ها :|
    اره خیلی بیشتر از موزی:|
    خوب باید بدونم موضوع چی میخوام:-D 

    اسم وبمو سه بار عوض کردم تازه دارم به این عادت میکنم و سعی میکنم عوضش نکنم

    ولی کلا سخته باید کمی فکر کنم:-D 



    گویم که:
    ادامه بده تو میتونی:|
    چرندیات ذهن من
    گویم که:
    این بدک نیس:|
    مرثیه ای برای یک عشق 
    :)
    گویم که:
    جلل خالقO_O
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • یه پسر نسبتا خط خطی 3

    :)
    گویم که:
    یعنی ورژن در حال حاضرتون 2 هستش؟:|
    هیچوقت یه جواب درست و حسابی به آدم ندادی.
    گویم که:
    :)))
    اینو رویا هم میگه میگه هیچ وقت جواب درست حسابی نمیدی:)))
    فقط منتظر بودی یکی بپرسه ؟
    نمیخوای بگی چرا ؟ :/
    گویم که:
    اره دیگه :|
    نه:|
    و این اصلا خوب نیست.
    گویم که:
    :)
    کو کامنت من[آیکن عصبانی]
    گویم که:
    :|
    همش آدمو میپیچونه زهرا :/
    چه کیف داره من میدونم چرا اسم وبت دل :دی
    گویم که:
    رویا دهنت وا شه میکشمت:/
    تا حالا شده ی چی بگی بهم بعد بگی نگو گفته باشم؟! :|
    اون دهن توعه  :|
    گویم که:
    دهن خودته :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">