دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تصمیم گرفتم وقتی رفتم دانشگاه بروم یکی از کتاب فروشی ها و یک کتاب بخرم ... یک رمان شاید همان عقاید دلقک را بخرم که هنوز نخوانده ام و به آقای فروشنده بگم لطفا کتاب عقاید یک دلقک را برایم در یک کاغذ کادوی خوب بپیچید ... و مسلما فروشنده انتخاب کاغذ کادو را به اختیار خودم میگذارد و من همانی را انتخاب میکنم که پر است از شکوفه :)... و بعد که از کتاب فروشی بیرون اومدم ... راهم رو کج میکنم سمت پست خونه و به خانمی که آن سمت باجه است میگویم میشود این را برایم پست کنید خانم ...و وقتی که شماره تلفن فرستنده و گیرنده را از من بخواهد و اسم و فامیلیش را مسلما بدون درنگ فکر میکند که با یک آدم به تمام عیار دیوانه روبه رو شده است ... و من بعد از پست  تا دو روز منتظر بسته میمانم و دومین روز راهی پست خانه میشوم و به خانم آن طرف باجه با تمامی خوشحالی میگویم ببخشید برایم قرار بود یه بسته بیاد رسیده است یا نه؟.... و آن خانم بگوید منتظر بمانم و من آرنجم رومیگذارم روی سکو و دستم را میدهم  زیر چانه و منتظر میمانم که برود ببیند آمده است یا نه و بیاید و بگوید بله آمده و مدارکتان را لطف میکنین و من با تمام وجود مدارک را بدهم و امضا کنم و انگشت بزنم ...وبسته را تحویل بگیرم و تمام راه رو با  خنده ای روی صورتم که از خوشحالی این که بلخره به آرزویم رسیده ام و کتاب کادو گرفته ام آن هم با کاغذ کادویی پر از شکوفه :)... و البته این کتاب تنها کتابی خواهد بود که در تمام عمرم کادو گرفته ام 


+ هیچی بی خیال :)

  • asra ツ..