دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز نمیخواستم برای این که تولدمه پست بزارم ولی الان که رفتم تو وب چنگیز یعنی نمیدونم چی بگم خودتون ببینین بهتره دیدن کی بود مانند شنیدن اینا : دی

یعنی وقتی داشتم میزدم وب چنگیز بالا بیاد دستامو داده بودم زیر چونه ام ببین پست جدید گذاشته برم سر به سرش بزارم اما وقتی که وبش بالا اومد دیگه از خوشحالی بقیشو نگم بهتره :|

تولد من ^_^ [کلیک]


باید بگم ممنونم رویای بهترین آبجی دنیا هستی

ممنونم چنگیز به همراه هانیه که دو نفر برای یه نفرن، دمتون گرم

و ممنونم آبو (بهتره بگم همون قارداش)با این که این همه سر به سرت میزارم بازم پیشبند بستی و کیک درست کردی :

+ از هر سه تاتون ممنونم واقعا ممنون:)

اینم کادوهای من

رویا ... هرچند بعدا حرف میزنیم ... اون وسط اون چیه نوشتی هان؟:|[کلیک]

چنگیز [کلیک]

آبو [کلیک]

  • asra ツ..

نظرات  (۳۱)

مبارک باشه
گویم که:
ممنون:)
مبارکه آبجی خانوم
کادو بنده محفوظه ؛)
گویم که:
ممنونم دوست جان
ببخش تو منو باشه :)
من زودتر از اینا بهت تبریک گفته بودم تاییدش نکردی :|
منم فروردینی ام :|
گویم که:
حالا یه بارم بگی چیزی نمیشه ها :| حیف تولدمه :|
گفته بودی اما خصوصی:)
تولدت کیه ؟
بعدشم این رویا کاری کرده من همه کامنتا رو قاطی کردم :|
کار خوبی کردم اصنشم :|
نمیدونی چقد دنبال عکس گشتم که -____- 
گویم که:
ممنونم رویا خیلی خیلی ممنونم ^_^
حالا نمیشد به همه نگی بین خودمون بمونه :))
ولی خدایش کلی ذوق کردم :)))
نوچ نمیشد -___-
میدونستم ذوق میکنی دیگه -___-
پیشت که نیستم گفتم ی کار کنم خوش حال شی ۸__۸
گویم که:
^_^
همچنان ممنونم
ذوقمو نگو دارم ذوق مرگ میشم :)))
حالا آروووووم باش آروووووم :))))
خواهش موکونم وظیفس ۸_۸ مگه ی آبجی بیشتر دارم من ۸____۸
حالا بیا وسططططط :)))))))
گویم که:
یعنی ضایع بودی خشحالیم :)))

زیر پوستی خوشحالی کردم خب:|
حالا من بچه خوبیم نشستم کف میزنم تو هانیه قر بدین : دی
خوبه زیر پوستی بود :))))))
آفرین عروس باید سنگین باشه تو بشین کیک ببر :)))))))
گویم که:
عروس چیه عروس دریایی ....رویا خفت میکنم و تمام:/
هانیه بشین سرجات دهع
رویا تو هم برو ۲ تا میخ بیار پرده بزنم اینجا شلوغه 
زنون مردونه کنیمش:)))
گویم که:
هانیه اغاتون با شماس:))))
اغاشون هانیه میگه چشم:/
رویا رفته گل بچینه:)))
اسرا تولد زهرا هیفدهمه -___-
گویم که:
میگم فضولی:/
سلام مااااماااان
تولدت بمارک
چرا امروز اومدم بیان همش پستای خاص دیدم :D 

خیلی دوستت میدارم

خانم الف اینجایی ، من در به در دارم دنبالت میگردم 
گویم که:
سلام دخترم.... ممنونم:)
الان اومدی اینجا تبریک بگی یا دنبال زهرایی :/
اینگاری اومده کوچه یهو چشمش به من افتاده:/
خب مبارک :|
گویم که:
سخاوتت زیاد نباشه یکم فک کن ها
به به تولدِ مردم آزارِ بیانه :دی
اینَم کادو ما : http://goo.gl/ia43Fi
گویم که:
بچه مردم ازار چیه بیا و خوبی کن من این همه توصیه میکنم باز رفتی بنزین تموم کردی:/
ممنونم علی دنده گاز:دی
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • تولدتون مبارک
    ان شاء الله سلامت و شاد و پیروز موفق باشید.


    لینک ها به کمی ویرایش احتیاج دارند
    گویم که:
    سلام
    ممنونم:)
    چشم سر فرصت اصلاح میکنم
    تبریک گفتم :|
    اصن هیچکی قدر منو نمیدونه :(((((
    گویم که:
    :))))
    اینو راس میگه از صبح داره تبریک میگه نوک درازم:/
    ممنونم ^_^
    عه تولدته؟من نمیوونستم .
    تولدت مبارک .
    تولد تولد تولدت مبارک.
    گویم که:
    ممنونم 
    ایشالله صد سال به این سال ها باشه برام:دی
    من رفتم شام بخورم :دی
    گل چیه؟ :/
    گویم که:
    باشه گلاب بیار:/
    یازده فروردین!!!!!!!!!!!!! 
    تولدتون مبارک!!!!!!!!!!!!
    امروز تولد من هم هست :)
    گویم که:
    ممنونم:)
    تولد شمام خیلی خیلی مبارک:)
    یه تک پا بیایید وبلاگم بی زحمت :دی
    گویم که:
    ممنونم ازتون واقعا تشکر:)
    فقط کادوش خیلی ارزون بود:/
    تولدت مبارک ^_^
    گویم که:
    ممنونم جوجه:)
    بابا‌ خو واسه یکی تولد میگیرن اونی که تولدشه عروس میشه اون شب دیگه :|
    بوخودا این عروس با منظور نبود :|
    اصن غلد کردم :/
    فقط منو خفه نکن :/
    گویم که:
    نه اون بالا چیه نوشتی:/
    بعدشم در مورد اونی که گفتی برو وبش ببین چی نوشته:)))
    بعدشم نه نمیگیرم من تعصب دارم خواهرم
    تو چشمام اشک شوق :"دی
    گویم که:
    بیا با جورابم اشکاتو پاک کن:دی
    کمتر از ی ساعت دیگه تولدت تموم میشه :)))))
    بذا ی بار دیگه تبریک بگم :دی
    تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه :دی
    فقط ببخش اگه رنگ نقاشیم بد بود 😰
    بعدشم بیا بخلممممم ^____^
    گویم که:
    وای خیلی گلی رویا میدونی
    اینقده خوشحال شدم که نگو اصن حالم خوب شده^_^
    میام ولی تف مالیم نکنی:/
    نمیخواد :|
    با دستم پاک میکنم ... بهتر از جورابای سوراخ سوراخیه :دی

    گویم که:
    تعارف میکنی ...نوکت سوراخشون کرده خب:دی
    خداروشکر ^____^ همیشه آبجیه من حالش خوب باشه ۸__۸
    اصن بقلمم نیا برو بقل آرزو جونت :/

    گویم که:
    کوفت و آرزو :|
    همه این بلا هارو من سر یکی آوردم ها الانم داره سرم میاد:(((((((
    نوکم ..نوکم
    من نوکم کجا بوده ... هان@_@
    ازبس کوچیکه اصلا دیده نمیشه ... چه برسه ... جورابای از اول سوراخ شده تو رو سوراخ بکنه :|
    گویم که:
    نوکت یک مترو 20 سانته اون وقت چیزی نیس؟:|

    بالاخره امروز خونم -____-
    چه خوبه -___-
    گویم که:
    وا:|
    تبریک وبلاگ شما جز برترین وبلاگهای برتر سال 94 شده .
    گویم که:
    ممنون:)
    تفلدتتتت مبااااارک:-D 
    گویم که:
    کادوت کو پس ؟:|
    بیا ماچت کنم خو:-D 
    گویم که:
    نموخام:|
  • زینـب خــآنم
  • تولـــدت مبــآرک عـزیزم ، چه بهــآری بدنیا اومدی تو  : *
    گویم که:
    چه بهاری دنیا اومدم مگه ؟:|
    راستی سلام ^_^
    منم خوبم،توام خوب باش -__-
    گویم که:
    سلام ^_^
    منم خوبم -_-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">