دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از دیروز هر چی به تلوزیون نگاه میکنم همه یه نوشته ای آماده کردن و از دشت و کوه و نقاشی گرفته میگن و مادر رو با اونا توصیف میکنن و تو دنیای مجازیم همه دارن با کلمات بازی میکنن و روز مادرو تبریک میگن که چه بسا این وقتی رو که برا پیدا کردن این متن گذاشتن برای کنار مادرشون بودن نمیزارن ... به نظر من بهترین تبریک این نیست که قلمبه سلمبه ترین حرف ها رو پیدا کنی و بهش بگی ... بهترین تبریک اینه که یهو بپری بغلش و بوسش کنی ... بعدش بگه چته دیونه ... بگی خیلی دوست دارم ها میدونستی ... و مامانت از ته دلش برات بخنده که چه بچه خلو چلی داره ....این یعنی ته تبریک گفتن :)


+ البته ازنظر من :)

+ البته تنها به سالی یه بار بسنده نکنیم هر روز روز مادره

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

خخخخخخخخخخخخخ خلو چل ؟ :دی
گویم که:
دی
کلک طرف کیه ؟ :دی
گویم که:
O_oطرف؟
بسم الله :|
خدایا توبه:|
عقاید یک دلقک وری نایسه
گویم که:
میگن وری نایسه نمیدونم در چه حد وری نایسه : دی
عیدو که تبریک گفتم.
تولدتم پساپس مبارک :)
پس تو هم فروردینی هستی!
گویم که:
:|
حرف شما متین
آدرستو بده خودم برات پست میکنم:)
گویم که:
تعارف شمام متین:)
در راستای کامنت آقای الف عقاید یک دلقک خیلی خیلی وری نایسه... حالا اگه این تعریف من باعث شده باشه کلاً قید کتاب رو بزنی خیلی خوشحال میشم :)
گویم که:
یعنی وری نایس نیس؟
قوربون این فرزند خل و چل مامانت برم من :))))

گویم که:
نخیر خدا نکنه ... من تازه از راه رسیدم نهارم نخوردم گشنمه یه چی بخورم بیام
درباره عنوان پست بالا :دی
میتونستی بنویسی رویا رویا می ماند :دی والاااااا
اصن آرزو کیه؟ :/ آبجی جدیدته؟ :/ آره؟ :/ نه بگو آرزو خانوم کین که هنو نیومده اسمشو رو عنوان پستت میذاری؟ :/
اصن برو پیش همون آرزو جونت :/

+بعد گفته بودم از گفتن این بخیالیایی که تو میگی متنفرم؟ اگه نگفتم الان میگم :/ از همشون متنفرم :/ برو پیش همون آرزو جونت و بیخیال جونت :/
گویم که:
:|
آرزوی من رویای منه: دی
  • زینـب خــآنم
  • والا تا جایی ک من دیدم ، همه مامانا واسه ماچ و بوس دادن نازشون خیلی زیاده و همش میگن ولــــــــــم کن  : /  : دی
    گویم که:
    اینو نگن که و از این کارا نکنن که بوسه مزه نمیده : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">