دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


+ این متن برام همیشه یه حس خاصی داشته و این برگرفته از یه پوشه ایه که همیشه دارمش :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

انسان خوب بودن خیلی خیلی خوبه .
گویم که:
اوهوم:)
میدونی چیه همه که میخوان خوب باشن ولی این خوب بودن متفاوت هست ...
گویم که:
یه بار دیگه توضیح بده : دی
:)
گویم که:
:)
میشه راجع به عکس توضیح بدی :/
گویم که:
:))))
تو رویا بلخره منو دق میدین :)))
:| انسان بد منم :دی
گویم که:
تو مو بده ای: دی
ان شاءالله: )
گویم که:
:)
واقعا اثباتش وقت تلف کردنه! 
گویم که:
سمنو خوردی امسال : دی
باشه :)
تفسیر خوب بودن متفاوته هر کسی خوب بودن رو یه جور تفسیر میکنه یه آدم ممکن خوب بودن رو به انفجار انتحاری بدونه یکی دیگه روابط آزاد و کلا هر کسی یه جور :/
گویم که:
اینو یه بار دیگه از اول بگو : دی
اوهوم. تا حالا بهش فکر نکرده بودم
گویم که:
از این به بعد فک کن اورین:|
به کجا چنین شتابان واقعا؟ -___-
نه ینی انقد پست سنگین لازمه؟ :/
میذاشتی دو روز از پست هانیه بگذره بعد با روح و روان ما بازی میکردی :دی

گویم که:
ببین من خرخرتومیجوعه ام:|
اون حرفا چی بود دیشب گفتی بهم
:|
با اون کامنتای تو وب هانیه:|
خرخره خوشمزس؟ -___-
بیا با هم بجوییم -___-
من این همه فک زدم :دی
به قول خودت منظورت در کدوم حیطه اس؟ :)))))
آلبالو منظورته؟ -___-
گویم که:
خرخرتو جویدم میگم خوشمزه است یا نه:|
آلبالو کوفت و مرض دختره پررو:|
خدایا حالا من به روش نمیارم,ولی دیروز اینجوری نبود -___-
حالا چرا داره با من اینجوری برخورد میکنه تو میدونی :))
جداجون جز 30 رو داد به گندم الان عصبیه داره سر من خالی میکنه :دی
حرص نخور انقد خواهرم -___-
گویم که:
:|

هی به من لطف میکنی ازت تشکر میکنم :|
خو میذاشتی همه انتخاب کنن هرچی موند میدادی من :/
اینجوری سنگین تر بودم :)))))))
گویم که:
گفتم یه وقت خیلی سنگین میشی اون وقت بیاو جبران کن :|
چرا من اومدم در رفتی؟ :/
گویم که:
:|
هوم؟ :/
گویم که:
هوم.....:|
در گوشت میگم :)
گویم که:
الان که فک میکنم میبینم فهمیدم : دی
:)
گویم که:
:|
:|: 
گویم که:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">