دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دیشب که دقت کردم همیشه قرآن میزاریم تو ماه رمضون میخونیم (همون ختم قرآن) یا هم میزاریم یه مشکلی برامون پیش بیاد دست به دامن قرآن بشیم .... اما من دلم خواست همین اول سالی همین طوری برای خاطر دلمون هر کدوم یه جز بخونیم الان میگین این زده به سرش اما نزده دلم خواسته به شماها چه:|

خلاصه هرکدوم یه جز رو انتخاب میکنیم و اسم هر کس رو جلوی جزئی که میخواد بخونه مینویسم و بعد خوندنش میاد میگه جلوی اسمش علامت میزنم و هرکسی هم نتونست میگه بهم خصوصی من به همه میگم :|

دو نفریم میتونین یه جز رو بخونین:)

+ تا 2 اردیبهشت یعنی 13 رجب فرصت هستش :)

+ نظارت بدون تایید نمایش داده میشه تا نبودم بدونین کی به کیه فقط شلوغ نکنین که بیام ببینم دیگه.....:|

1- بوف ولگرد
2- پینه آل
3- del nia
4- نرگس
5_- بق بقو
6- جناب اعصاب
7- وراجی های ذهن من
8-سپیده
9- رویا
10- آبو
11- پینه آل
12- پسر خط خطی
13- شملیا
14- خودم
15- رویا
16 نرگس
17- خودم
18- مریم گلی
19- جناب اعصاب
20- هانیه
21- ماهی سیاه
22- میم
23- میم
24- رویا
25_ خودم
26 آبو
27- بیست و دو
28- میم

29- Mr. Moradi

30- گندمی


  • asra ツ..

نظرات  (۵۹)

جز ۸ با من ؛)
گویم که:
باشد... مبارکت باشد :))
بسیار عالییی موافق فقط تا کی باید تموم کنیم :/ ؟؟؟
گویم که:
13 رجب یعنی 2اردیبهشت :|
من جز یک سوره بقره  و حمد :)
گویم که:
ممنون:)
جز یک برا شما ولگرد:|
  • زینـب خــآنم
  • خیلی خوبهـ ، فقط اگر بشه انشالله میخوام خودم ی دور ُ شروع کنم ، میترسم این یادم بره ، شرمنده  : *
    گویم که:
    بس همه ما رو تو اون یه دور کامل که میخوای بخونی دعا کن:)
    فقط دعامون کنی ها دورمون نزنی:))))
    پس بیا نیتش رو بکنیم به نیت برآورده شدن حاجاتمون انشالله
    هر جزئی باقی موند بگو من میخونم.
    گویم که:
    انشالله
    هر کدومو دوس داری انتخاب کن بیست و دو :)
    کار خوبیست

    جزء 12 رو بنده میخونم 
    گویم که:
    ممنون... انشالله :)

    کار خیلی خوبیه :)
    ان شاالله یه جز رو انتخاب میکنم :)
    گویم که:
    ممنون
    فقط هر کدومو انتخاب میکنین بگین :)
    قبول نیست!!!اون جزء آسونو برداشتی برای خودت!!!! ؛)
    گویم که:
    باشه برا تو جز سی .... سمنو نمیتونم بهت بدم بنا به دلایل امنیتی اما جز سی برا تو ...بزنم به اسمت؟
    جز 29 :)
    + از جزها بگم تا بنویسیدش؟! متوجه نشدم :)
    گویم که:
    اره دیگه ... الان جز 29 برا شما شد ... موفق باشین:)
    میشه جز سی رو با هم بخونیم؟ :دی
    واست سنگینه :))))
    این کد امنیتی چی میگه؟ :/
    گویم که:
    سلام
    ببین اینو شاید بدم گندمی:|
    دیدم خیلی سنگینه گفتم خودم برش دارم :)))
    کد امنیتی برا این پسته
    حالا کدوم جز رو میخوای؟
    من جز 3 -___-
    فقد با معنی یا بی معنی؟ -___-
    با معنی باشه بهتره ها
    گویم که:
    بس جز 3 برا تو
    باشد که رستگار شوی :|
    تو با معنی بخون بلکه ارشاد بشی: دی
    خودتم با معنی بخون :/
    مگه روزی ی صفحه نیس؟ -__-
    کلش میشه 10 دقیقه,تازه اگه آروم بخونی
    توام با معنی بخون :/
    نه دیگه کار از من گذشته ان شاءالله فرزندم تو ارشاد شی :)))))
    گویم که:
    اغا تو بخون دیگه عجب ها :|
    این پستم اشغال نکن برو پست پایینی:|
    عه خودت پس چی؟؟؟؟؟؟؟
    اگه خودتتو جز های دیگه هم راحتی بزن. :)
    گویم که:
    جز سی برا تو:)

    این نرم افزار هم  هست  میتونی تو وبت بذاری
    منم گذاشتم و میخونم ازش

    http://tathira.com/khatmquran.aspx
    گویم که:
    lممنون:)
    برای من فرقی نداره، بذار دوستان انتخاب کنن هرجزئی باقی موند بدش به من
    گویم که:
    چشم:)
    تا حالا اینجوری نگا نکرده بودم ... مرگ مجازی
    بالاخره برا همه هست :|
    گویم که:
    این کامنت برا وب گندمیه که وبشم دوکوچه بالاتره :|

    منم یه جز میخوام..فرقی نداره

    فقط اگه تونستی خبرم کن ک کدوم جز مال منه

    جز 2 واسه من باشه لطفا :)
    حالا اگر بنا به انتخابه من جز ۲۷ رو چون سوره هاشو خیلی دوست دارم.
    گویم که:
    بس برای تو رفیق:)
    چه ایده ی خوبی..ممنون:)

    من جزء 2 رو میخونم ان شاءالله.
    گویم که:
    جز دو برداشته شده:)
    ظاهرا همون زمانی که صفحه ی نظرات رو باز کردم و داشتم فکر میکردم که کدوم جزء رو انتخاب کنم, بانو جزء 2 رو انتخاب کردن..:)

    پس من جزء 4 رو میخونم ان شاءالله.
    گویم که:
    جز 4 هم برای تو نرگس :)
    میشه من جز 7 رو بخونم؟
    گویم که:
    بعله چرا که نشه جز 7 برای شما:)
    جز بیست و دو و بیست و سه.فعلا بیست و هفت رو هم به کسی نده لطفا انشالله میرسم میخونم.
    گویم که:
    22 و 23 برای تو اما 27 از قبل رزرو شده بود :)
    یه جز دیگه خواستی بردار
    میم عزیز بیست و هفتو من برداشتم که دارمم میخونم!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سلام
    چه خوشم اومد من :)

    +من و ماهی گلی، باهم جزء 21 با اجازه تون

    کسی که برنداشته این جزء رو نه؟!
    گویم که:
    نه کسی برنداشته بس از برای تو باشه این جز 21:)

    منم جز سه

    گویم که:
    جز 3 هم برای شما :)
    بق بقو! این کامنتو قرار بوده واسه من بذاری؟!!!! :) 
    گویم که:
    اره دیگه دیده خسته میشه بیاد کوچه بالایی نشسته رو دیوار اینجا نوشته چش آلبالویی:|
    عه ... گندوم :|
    میام توضیح میدم ... حالا تو باید بیای بگی عه عه عه :))))))
    گویم که:
    بله برو ماست مالی کن برو :|
    میگن کوه به کوه نمیرسه حق به حق دار میرسه ... اینم نگن یه چی تو این مایه ها میگن :|
    قصاصم به قیامت نکشید :|
    :/
    :/
    :/
    مرسی که در جریا گذاشتی جز 9 واسه منه :/
    خو الان یکی دیگه اومد گف 9 بعد باز چی میشه؟ :/
    گویم که:
    خواهش میکنم و اینا 
    اونش به تو مربوط نمیشه فعلا دو سه روز دس نگهدار بعد بخون:/
    :/ /:
    هعیییییییی -___-
    من چهارشنبه میخوام بخونم تموم کنمش -__-
    تا اون موقع اشکال نداره :|
    بازم مرسی :/
    گویم که:
    چقد ازم تشکر میکنی اخه ای بابا:/

    تا کی باید تموم‌کنیم جزمونو؟
    عه باشهوخب بیست و هشت
    گویم که:
    28 هم برای شما :)
    من جزعمو خوندم -__-
    جلو اسمم تیک بزن :دی
    یازدهم بذار میخونم من -__-
    سلام ماهی سیاه کوچولو و من جز ۲۱ رو تموم کردیم.
    با تشکر ویژه از شما که این طرح رو راه انداختید.

    ماهی و من منتظر اقدامات بعدی شما هستیم .
    گویم که:
    ممنون از شما و ماهی:)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • با سلام

    جزء 12 قرائت شد
    گویم که:
    سلام ممنون:)
    سلام.
    جز 2 قرائت شد.
    گویم که:
    ممنونم :)
    جز 11 رو هم میخوام.
    گویم که:
    از دوستان قرار بود یکی بخونه اگه نخونده باشه برای شما:)
    جز 29 تکمیل شد :)
    من جز 11 رو هم خوندم.
    سلام
    جزء 4 قرائت شد.
    جزء 16 رو هم دارم میخونم.
    سلام 
    چ طرح خوبی اجرا کردین
    جزء پنج هم واسه من
    گویم که:
    سلام
    مریم گلی جز پنج خونده شده عزیز.. یه نگاه به لیست بنداز ببین کدوم خونده نشده همونو بردار:)
    پس جزء هجده مال من
    گویم که:
    آن هم از آن شما مریم گلی:)
    رویا پونزدهم خوند...
    جز یک رو تموم کردم :)
    ۲۰ مال من باشه ؟
    گویم که:
    به قول رویا باعشه
    جز ۲۴ منما گفته باشم 😌
    گویم که:
    بیا بزن/:
    جز من تموم شد :)

    Hi
    If possible, visit our blog
    Latest sites online money

    I'm waiting for you

    Bye

    گویم که:

    Hello
    Do not wait

    bye
    من تموم کردم.
    یعنی جز 26 تموم شد... خودم هنوز زنده ام :)
    گویم که:
    حالا نمیشد خودت تموم کنی:|
    سلام عزیزم
    منم خوندم
    گویم که:
    مرسی دخترم
    سلام عزیزم
    منم الان جز هجده رو تموم کردم:)
    گویم که:
    ممنوننم:)
    جز سه رو خوندم من
    من جزعمو خوندم 😌
    و باتشکر از خودم :دی
    هیشکی که از ما تشکر نکرد -___-
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • نیستین ؟!
    گویم که:
    هستم
    عه.. من چقد دیر رسیدم :((
    حیف شد رسیدم... 
    گویم که:
    :)
    انشالله برای بعد
    با سلامـــــــــــ
    وبتون فوق العاده بود...
    به وب منمــــــ سر بزنید....
    اجر مطالب زیباتونــــــ با امام زمانــــــ
    با تشکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فراوان
    گویم که:
    سلام:|
    ممنون از حضور زیباتونـــــــــــ....
    بازم بیاید....خوشحال میشمـــــــــ....
    :)
    گویم که:
    :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • نریاااااا
    + مربوط به پست آخر
    گویم که:
    نه نمیرم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی