دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من که از پاستیل خوشم نمیومد و نمیاد یعنی دو سه باری که خوردم آن اوایل بچگی خوشم نیومده ونخوردم اما الان تصمیم گرفتم بخرم شاید خوشم اومد .

یه همچین تصمیم های خوبی میگیرم من :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

شاید باورتون نشه اما تا 10 12 سالگی هیچ آشنایی از پاستیل نداشتم و اصلا نمیدونستم پاستیل به چی میگن :)))) ولی از وقتی که خوردم بدم نیومده! نمیدونم ولی شاید خوشم اومده باشه ...
گویم که:
من یه بار خوردم اونم از اینایی که شکل نوشابه است ....اصلا خوشم نیومد دیگه اقدامی برای خوردنش نکردم ... تصمیم مهمی گرفتم برم انجامش بدم : دی
نگیر خوب نیست 
حالا از من گفتن بود
گویم که:
چون تو گفتی نخر حتما میخرم:|
اصل حالت چطوره؟:)
گویم که:
باید ازش بپرسم فک کنم روبه راه باشه بهت سلامم برسونه:))
بخر :|
گویم که:
میخرم :|
:|
گویم که:
چیه نگا داره؟:|
من عاشق پاستیلم
عاشششققققق ^_^
گویم که:
پاستیل ازت متنفر دخترم .... تو رو میبینه کهیر میزنه :)))))))))))
الان برو آدرس وبتو نده آورین:|
من عاقشِ پاستیلم^______^ اینُ یادم رفت بگم:دی
گویم که:
نمیدونم چرا پاستیل ازت بدش میاد :))))
خوب فکراتو کردی چیز دیگه ای یادت نرفته که بگی بعدا نیای باز بگی وگرنه .....:|
نه هنوز فکر نکردم یه چند وقتی مهلت می خوام:دی
گویم که:
ببین خوب فکراتو بکن ها ممکنه به از دست دادن جونت تموم شه :)))
  • زینـب خــآنم
  • منم همین طوری بودم
    تا ی بار همینجوری با تعارف ُ اینا خوردم
    الآنم عاشقش نــشدم ، ولی گاهی زیاد میخرم ُ طی مدت زیاد هم میخورم
    بنظر من از طعم سیب ُ آلبالو شروع کن ; )
    گویم که:
    وا طعم هم دارم .... به حق چیز های نخورده:|
    من به شدت از پاستیل بدم میاد... و همه اونهایی که از پاستیل خوششون میاد رو درک نمی کنم... آخه چه طوری میشه یه تیکه پلاستیک رو خورد!!! :|
    گویم که:
    منم نمیدونم چطوریه یه بار خوردم همش چسبید دندونام از ته داش میکند :|
    اما تازه شنیدم برا استخون خوبه این تیکه پلاستیک :|
    بهتره همون پفکمونو بخوریم ما : دی
    پاستیل طعم دوسیب عالیه :|
    گویم که:
    حالا تو که میگفتی خوب نیس ... چطو شد؟:|
    بعدشم دو سیب طعم  قلیونه :|
    بنظر من زینب خانم عاشق شده اما نمیدونه :|
    گویم که:
    به نظرت حاده؟:|
    از پاستیل خوشت نمیاد؟
    متاسفم دوست عزیز( لحن خانوم شیر زاد بخون):/
    گویم که:
    nOoO
    خوشمان نمی آید برا همینه بهت تعارف کردم : دی
    لحن خودم بهتره مرا چه به لحن اجنبی ها :|
    پاستیل نوشابه ای به نظر من خوشمزه نیست. اما بقیه اشون خوبن! 
    اتفاقا همین که کشششش میاد خیلی باحاله! 
    گویم که:
    موهاتم کش میاد ها دخترم : دی
    پاستیل ؟ مگه بچه اید :دی خخخخخخخخخخخخخخخ

    میگم شما یک موجود عجیب غریب هستید :دی
    گویم که:
    اغلب افراد معتقدند که موجودی عجیب و غریب هستم :|
    باید بگم یکی یه هلی کوپتری بیاد برات :دی بلکه از این عجیب غریبی
    بیاید بیرون :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    این عجیب غریبی اجین شده با من : دی
    یه ساعت نبودیما 600 پست گذاشتید :ا :دی
    گویم که:
    کو 600 تاO_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">