دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از آن جایی که مرض دیگری هم دارم آن هم این که به وبلاگ ها سر میزنم ومیخونمشون اما کامنت نمیزارم البته به جز این چند تا دوست های همیشگی ... در واقع کلا خواننده خاموش میشم تو بعضی وبلاگ ها و جدیدا هر وبلاگی میرم میام وبم میبینم که کامنت گذاشته برام O_oآیا این ها در وبشان دوربین مدار بسته دارند؟ اگر دارند سر در وبلاگشون بزنن خب:(
  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

من قرار بگیرم واسه وبلاگم
گویم که:
حالا تو برو به فکر مشروطیات باش:|
در اسرع وقت نصب می کنم
گویم که:
چرا با دل من این کار ها رو میکنی :(((
اما من که تو وبت خاموش نیستم :)))
من دوربین مدار بسته ندارم... اما هر وقت میای وبلاگم متوجه میشم :)
گویم که:
از کجا متوجه میشی؟
بعدشم من که تو وب تو خاموش نیستم که :|
همین دیگه... هر وقت کامنت میذاری متوجه میشم اومدی وبلاگم :)
گویم که:
خسته نباشی بشین چایی بیارم واست :|
بعدشم قهرم باهات باهام حرف نزن:|
یه ذره انتقاد پذیر باش... ببین من چه قدر انتقاد پذیرم :)
گویم که:
من قهرم میگم ... استغفرالله
الان انتقاد کردی یا که گفتی شعرای منو نمیخونی؟:|

الآن که دارم فکر می کنم میبینم انتقاد نکردم... چیزی که گفتم به معنی بد بودن شعرهات نیست... من از این جور شعرها خوشم نمیاد فقط.
گویم که:

مگه خوندی میگی خوشم نمیاد شیطونه میگه همچین بزنم که ..:|
در کل برا آشتی کردن باید مجازات بشی راه دیگه ای نداره:|
برای منم اینجوری میشه...من حتی سرهم نمیرنم باز میان :دی
گویم که:
اصلا برا تو که آره تو اصلا هیچ جا سر نمیزنی معلومه قشنگ :)))
من برای هر مجازاتی آماده ام :(
گویم که:
ها بزا فک کنم ... که در حقت کم کاری نشه: دی
نه علم غیب دارن :دی خخخخخخخخخخخ
گویم که:
بسیار عالی:|
خخخخخخخ همین دوتا پستی که گذاشتید :دی خخخخخخ
گویم که:
یعنی اینقده سنگینن برابر با 600 تا پستن؟O_o
بلی :دی
خو وقتی دور دور سر میزنید وکم هم پست میذارید بهو میذارید
برابری میکنه با 600 تا :دی
گویم که:
عجب!!! جای بسی تامل دارد :|
تو که بلد نیسی خاموش باشی مجبوری اخه ؟؟
باید از این کارش رمز و رموزشو بپرسی 
رویا عزیزم بیا بهش یاد بده😀
گویم که:
والا خاموش میرم ها اما فک کنم دوربینی چیزی دارن:(
رویا نیس:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">