دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

جدیدا به یک مرض ناعلاجی مبتلا شده ام که نگو :|... البته تا به حال دوبار عود کرده ، در مورد اولی مقاومت نشون دادم اما مورد دومی که دیشب بود نشد :|

از اونجایی که همیشه با نوعی بحران،  سر خوردن غذا بیا بخور و من نمیخورم و بعدش دعوا میکنند ، مواجه هستم:|... اما این مرض که دیشب عود کرد و فکر میکردم معده ام سوراخ شده و از گرسنگی داشتم میمردم و پناه بردم سر کیک و شیر که انگار نه انگار من چیزی خوردم :|که به ناچار حمله کردم سر بشقاب ماکارونی و همچین میخوردم که ماکارونی التماس میکرد هستم یواش بخور :|و اهل خانواده این چنین O_oنگام میکردن و تا این که سیر شدم (الکی مثلا ،جهت حفظ آبرو نخوردم )وبا پشت دستم دهنو پاک کردم و فکر کردم که این چه مرضی است که دوبار به سراغم آمده و تا به اکنون به نتیجه ای نرسیده ام :|


+آیا شما هم مبتلا به چنین مرضی هستید که همش احساس گرسنگی کنید و سیر نشوید؟

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

نه آخه ما با بحرانه بیا بخورو نمیخورم مواجه نیستیم. مثل بچه آدم سه وعده را درست خورده و اینگونه به ماکارانی حمله ور نمیشویم:/
گویم که:
:)))))))
باور کن کلی به این حرفت خندیدم :))
نه آخه من کلا گشنم نمیشه گشنمم بشه زود رفع و رجوع میشه ایندفه اصلا سیری برام معنا نداش:|
در ضمن عید اون تخم مرغ اینا یادت هس که؟:|||
O_o

شما یک عدد موجود عجیب وغریب هستید :دی خخخخخخخخخخ
گویم که:
دیشب خودمم به این نتیجه رسیدم : دی
خوب معلومه چته غذا نمیخوری نمیخوری یهو به شدت گرسنه
میشید که هرچی میخورید احساس سیری نمیکنید .
گویم که:
نه امکان نداره بس رد میشه این فرضیه:|
الان من دقیقا به مرضِ برعکسش دچارم
گویم که:
دقیقا چطوری یعنی؟
no آندرستن:|
والا منم با اون بحران مواجه نیستم و در نتیجه مرضی هم ندارم :دی
گویم که:
یعنی اسممو تو کتاب چیزی به ثبت برسونم به عنوان اولین کسی که مرض گرفته آن هم از این نوع ؟!:|
چرا کسی هم دردی نمیکند :(
من ...من گاهی همش احساس گرسنگی میکنم و سیر نمیشم
هیچ وقت هم به مرحله چاقی نمیرسم :|
گویم که:
دخترم .... تو با مادرت هم دردی کردی باشد که رستگار باشی: دی
  • زینـب خــآنم
  • کمی تا قسمتی  : دی
    ولی ترس از بهم خوردن اندام حسابی مانعم میشه  : دی
    وقتیم ک رژیمی ُ همه جور هوسی ب دلت شبیخون میزنه  : /
    گویم که:
    من که رژیم نیستم کلا دو بار در تمام عمرم این شکلی شدم هر چی میخوردم سیر نمیشدم :|
    باشد که رژیمت برعکس شده و 10 کیلو اضافه کنی: دی
    اما من یه چند وقتی هست که اصلاً گرسنه ام نمیشه... فقط برای اینکه توجه اعضای خانواده رو به خودم جلب نکنم میرم سر سفره و یه ذره غذا می خورم (به زور) :|
    گویم که:
    باز تو چاخان کردی ؟؟ دندونت درد میکنه هیچی نمیخوری دیگه ...برا من که آبوتم نمی تونی چاخان کنی بعله:|
    کمال هم نشینه ها :دی
    من خودم این مرضو کشف کردم :دی
    گویم که:
    تو گم شو تو درسات:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">