دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

آی عم اسرا یک عدد معتاد به وبلاگ که میخواد ترک کنه :|

  • asra ツ..

نظرات  (۴۸)

 نه که خیلی هم میاید پست میذارید و سرمیزنید [آیکن عصبانی]
گویم که:
نکه منم خیلی ترسیدم از این ایکونتون:/
  • زینـب خــآنم
  • تلاش نــکن  : دی
    البته خواستن توانستنم هس !
    گویم که:
    تو دیگه چرا:/
    معتاد 
    گویم که:
    ولگرد:/
    نمی شه
    گویم که:
    میشه/:
    یه راه حل دارم
    بیا وبامون و حذف کنیم که هم ما ترک کرده باشیم 
    هم رویا بره سر درس و مشقش 
    اخر هفته ها هم همه بریم پیش ابو همدیگه رو ببین برای هفته بعد تصمیم بگیریم که برگردیم یا نه ؟
    😒
    گویم که:
    من به خاطر رویاو خودم شده باشه ها کم میام دیگه وب این خط اینم نشون+ :))))
    میترسم آبو بفهمه این چنین نقشه شومی داریم ها زودتر از ما حذف کنه : دی
    آرزو بر جوانان عیب نیست..:|
    گویم که:
    عمو نارنگیتو خوردی؟:|
    طوری میگه انگار روزی هزار تا پست میذاره
    هزار تا نظر میذاره 
    :)
    واقعا روزی چقدر وقت میذاری؟؟
    بیشتر از نیم ساعته؟ 
    گویم که:
    بله بیشتر از نیم ساعته
    خب بعضی روزا چند تا پست پشت سر هم میزارم ... بعضی وقتا روزا بره بیاد پست نمیزارم
    اما به همه سر میزنم شاید کامنت نذارم که معمولا نمیذارم ولی میخونمشون:))
    بفرما گوجه سبز.:|
    گویم که:
    شما بفرما چاقالا
    آقا من از نقشه شوم شما با خبر شدم... اتفاقاً استقبال می کنم... دسته جمعی حذف کنید :)
    گویم که:
    اقا ما استقبال نمیکنیم میخوای بیایم اونجا سه نفرمونم ازز دم حرص بدی بکشی؟!!:|
    حالا کم از دستت میکشیم ؟:|
    بعدش بگی خدایا منو از دست اینا نجات بده.... دست پیش بگیری پس نیفتی هان!!:|
    باید بگم چنگیز سیبیل و گندمی و جوجه و رویا یه هلی کوپتری بیان
    برات تا دیگه به فکر حذف کردن نیفتی دهه : دی خخخخخ
    گویم که:
    دیگه تصویب شد حذف نکنم :)))
    اسرا دیدی باز موضوع حذف کردن وب ما شد باز ابو استقبال کرد 😒
    بذار این دفعه بره من خودم شخصا جشن میگرم باهم دیگه قر بدیم 😄😄 
    گویم که:
    هانیه این بعضی وقتا خوشحالی بیجا میکنه دلم میخواد بزنم کورش کنم :|
    اصلا منم سهمیم کن تو این جشن خودم دس جیغ هوراشو گردن میگیرم :دی
    بیا انقد حذف حذف کردین که الان بعضیا دارن استقبالم میکنن :/
    همینو میخواستین؟ :/

    گویم که:
    منظورت از بعضیا ابو؟:)))))))
    اون دست به استقبالش خوبه اما خودمون استقبالشو کور میکنیم خواهر غرغروی من:))
    بهلهههه منظورم آبوعه :/
    باعشه  :دی
    منم صدا کنین میام مخشو میخورم تو و هانیه ام با طناب ببندینش :دی
    آیا هنوزم با کپسول نفس میکشی؟!یا بهتری؟! :دی
    بعدشم اصن من غرغروعم؟! :| غر چیه اصن؟! O_0 خوردنیه؟! -_- بیا بخوریم -_- گشنمه -_-

    گویم که:
    بیچاره ابو:دی
    به تو فقط خوردن بگن ها تو کاریت نباشه:/
    اصن تو نمیدونی غر یعنی چی که!!:/
    اینا رو ول کن، خودت چطوری..؟:|
    گویم که:
    الان طلب چاقالا کردی؟:|
    سلام سلام :))
    خوبی؟
    خوش میگذره؟
    چه اینجا آرومه وختی من نیستم -__-

    گویم که:
    سلام
    خوبم تو خوبی؟
    درساتو خوندی؟
    نه رفته بودم مهمونی :/
    په درس میخونددم دیگه :/
    اینجا نباشم جز درس خوندن کار دیگه ایی دارم؟ :/
    گویم که:
    اره ...میتونی بری وب دیگه ول گردی/:
    آها راستی منم خوبم :دی
    گویم که:
    ایشششش:/
    رویا من رفتم گفتم بهت بگم زیر پات اناناس سبز نشه:/
    آره وب آرزو جون بودم اتفاقا :دی
    سلام رسوند :دی
    گویم که:
    ای بابا کشتی منو با این آرزو :(
    خو باش برو برو :دی
    گویم که:
    میخوای باشم پیشت؟:|
    از هویج به اسرا 
    از هویج به اسرا
    بووووووم
    سلاااااام :))
    خوبی آبجی در حال ترکم؟ :دی
    ناهارمونم فردا قرمه سبزیه -____-
    گویم که:
    کوفتت شه همینو بس:|
    شبتم بخیر آبجیه خوشگلم :)
    گویم که:
    :|
    زییییییییییییییییییییییینگ -____-
    گویم که:
    :|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    هاپو آبجیه منو خوردی؟! :|
    هاپو تخش کن من اعصاب ندارما :|
    برو آبجی یکی دیگه رو بخور >.<
    کجاییییییییییی؟!!! -___-
    ****************************************************
    ^___^
    گویم که:
    آدم فروش:|
    یهنی الان حالت خوبه آیا؟ -__-
    یهنی چرا نیستی؟ -__-
    یهنی فردام نیستی؟ -__-
    یهنی من برم معتاد شم؟انگل شم؟ معضل شم؟سربار جامعه شم؟ -_-
    میشه فردا باشی؟ :(
    گویم که:
    همه این ها فقط یک جواب دارد اونم این که به تو چه:|
    هووووووم :))
    میگما تو معلوم نیس چی داری 3 4 روز نباشی من دلم واست تنگ میشه -___-
    دل منم که شعور معور نداره بهت فحش میده بعد 3 روز :دی
    گویم که:
    ای شعورت تو اون سرت معمولا دل یکی برا یکی تنگ شه براش دعا میکنه فحش چیه؟:|
    ای جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم ^___^
    بیا یکم ضایم کن دیگه -___-
    نجورسن؟! :دی
    گویم که:
    من یاخچیام سن نجورسن؟:|
    ضایعگی بیشتر از این؟:|
    شب آبجیه زشتم بخیر باشه ^____^
    گویم که:
    :|
    و اسلام و علیک و رحمت و الله و برکاته یا خواهر زشت خودم 😍
    میخوام سعی کنم ی ذره آدم باشم جدی برخورد کنما :| ولی احساس میکنم نچسب تر از این رویا میشم :|
    بیا همون خل و چل باشم من و چه به جدی بودن :دی
    نیگا دعا کردما -__- خواهش میکنم اصلا لازم نیس جبران کنی -__- حالا دوس داری جبران کنی بغلم کن :دی
    خوابم میاد -__- قرصام و فک کنم نشسته خوردم 😳
    آها تولد تولد تولد مبارک باشه 😃
    گویم که:
    الان من زشتم دیگه؟ حق داری جیگر شدی اون عکسم کهبرا من نیست برا یکی دیگه آپلود کردی:| اصلا مگه من آبجیتم؟:((
    آخه من تو خرس گنده رو چطوری بغل کنم؟ بعدشم باهات قهرم:|
    اوه اوه قاطی کردی :دی
    بابا من که بهت توضیح دادم -__-
    بهله که آبجیمی ^___^
    بیا اصن من زشت :دی
    حالا چرا قهری؟! :دی
    بیا مشکلاتو دو تایی با هم حل کنیم :))))
    گویم که:
    من با توضیحت قانع نشدم:/
    نخیر ابجیت نیستم:(
    قهرم دیگه:/
    من با تو سر یه میز نمیشینم:/
    بیا رو فرش میشینیم مشکلاتو حل میکنیم -___-
    تو قهر نباش -___-
    خو سوتی دادن مگه دست خود آدمه؟ :/

    گویم که:
    من نمیدونم ...نموخام بیام:/
    به من چه تو جیگری اصلا هم به من مربوط نمیشه:/
    خوبه حالا خودش ی هفته منو ول کرده به امون خدا,الان اومده قهرم هس :/
    نامرد نمیدونی با چه ذوقی اونو واست فرستادم ,که الان قهر میکنی با من؟
    گویم که:
    خو نبودم که نبودم ...من نبودم تو باید اواره کوچه خیابون شی؟
    نیمچه مرد تو نمیدونی که من با چه ذوقی نگاش کردم بعد رفتم دیدم برا جیگرشم گذاشته~_~
    خو چیکار کنم؟
    مامان بابام همش بیرون کار دارن :/ دیگه انقد با خرسم حرف میزنم جدیدا که میترسم به حرف بیاد :/

    گویم که:
    بیا منو بخور
    دلت بسوزه من همش سرم شلوغه وقت نمیکنم ببینم با کی حرف بزنم:/
    نمیخورم :/
    دلمم نمیسوزه :/
    اصن انقد سرت شلوغ باشه که منو یادت بره :/
    اصن من رفتم,خدافظ
    گویم که:
    حسود:/
    الان آشتی کردی؟! 😖
    گویم که:
    Nooooo
    باعش قهر باش -__-
    ما هم چنان فدای عروس دریاییمان میشویم :))

    گویم که:
    خیلی پررویی-_-
    تازه فهمیدی؟! O__o
    معلومه که پروعم :دی
    روزه نگرفتی؟! -__-
    من نگرفتم گفتم گشنه باشم درس نمیخونم نگرفتم :|
    گویم که:
    نه شک داشتم فقط:|
    نه بابا خودم روزه ام :)
    کار خوبی کردی به درسات برس
    روزه ی سکوت فک کنم،
    چرا آبجیه من باز سیماش قاطی کرده خوب نیس؟!
    واست تقویم بخرم؟! :))
    گویم که:
    مگه سیمم دارم که قاطی کنه یا نه:|
    بخر:|
    سیم داری،خودم دیدم :دی
    آخه ی سری خواب بودی اومدم پیچوندمشون به هم :دی
    میخرم :|
    گویم که:
    بس این اختلالات از تو آب میخوره؟
    بخر:|
    حالا همشم که تقصیر من نیس -__- ولی منم بی تقصیر نیستم :دی
    میخرم :|
    گویم که:
    گیجم کردی:|
    بخر دیگه:|
    هی میخرم میخرم میکنه برا من:|
    من مسعولیت گیج بودن الانتو به عهده نمیگیرم :|
    :دی
    خو تقویم میخوای،یا از این سالنامه ها؟! هس دارم یکیش مال تو -__-
    گویم که:
    حالا هر کدوم بود بود اما من با ورق زدناش نمیخندم ها گفته باشم
    بعدشم دست دوم میدی به من خجالت نمیکشی؟:|
    نخند :| چه معنی داره بخندی :| مگه توش جک نوشته :|
    دست دوم نیس که سالنامه رو که دس نزدم،بعد تقویمم چن تا بابام داده من یکیشو استفاده کردم که آخرش زیارت عاشورا داره -__-
    گویم که:
    :|
    خلاصه دست دومه:|
    رویا الان بگم شب بخیر ناراحت میشی؟
    نه عزیزم برو بخواب 
    شبتم بخیر -___- 😚
    گویم که:
    ببخش شبت بخیر
    آبجیه من حالش خوب باشه 😣
    بغلت کنم خوب میشی؟! :))
    بیا بغلم 😊
    میخوای واست لالایی بخونم؟! 
    میخوای عکس آپلود کنم ؟! -__-
    پیش پیش پیش آبجیم خوابیده -__-
    گویم که:
    :|
    آبجیت خوبه
    الان ظهره ها لالای میخوام چیکار؟:|
    عکس آپلود کردنت تو حلقت:|

    ببخشید...
    اگه ناراحتت کردم ببخش منو...
     کاری که هیچ وخ نخواستم انجام بدم ناراحت کردن آبجیمه..
    ازم ناراحت نباش :(
    هی بارون میاد از چشام...
    گویم که:
    بی خیال رویا بشین درساتو بخون 
    تو ناراحتم نکردی دختر جان
    باعش -___- هر چی آبجی بزرگه بگه...
    ی وختایی از خودم بخاطر الکی خوش بودنم بدم میاد,فک میکنم اگه با چیزای کوچیک هی بیخودی خوشحال نشم,حال تو خوب میشه,فک میکنم حقتو خوردم ی جورایی...
    گویم که:
    نه تو حقمو نخوردی دختر جان ....آدما با هم فرق میکنن....تو خوب باش خوشحال باش^_^
    گشنمه -____-
    هنوزم مامان بابام نیومدن از بیرون :/
    گویم که:
    بیا منو بخور :|

    شب بخیر -_-
    صبتم بخیر-__-
    ظهرتم بخیر -___-
    بعدازظهرتم بخیر -____-
    گویم که:
    :))))
    برا تو هم بخیر:|
    D: اوهوم اوهووم اوهووووم  -___-
    گویم که:
    چیزی گلوت گیر کرده؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">