دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امشب شب آرزو هاست ... چند بار متنو نوشتم پاک کردم اونم به خاطر این که مثل بیشتر اینایی که میان مطلب مینویسن و پست میزارن قلم خوبی ندارم :)

اما خودمانی ، میگم خدا یه دستی هم به زندگی همه ماها بکش و به زندگی بعضی از بنده هات بیشتر لطفاً:)

هر چند تو صلاحمون رو بیشتر از خودمون میخوای ... بس آنچه پسندم که جانان پسندن :)

و آرزوم اینه که آرزوی کسی آرزو نمونه :)

و در نهایت ممنون:)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

قشنگ بود.
گویم که:
:|
چرا این شکلک:/
گویم که:
شکلکی مد نظرتونه؟:/
و البته .... اللهم عجل لولیک الفرج
گویم که:
اللهم عجل لولیک الفرج ...که سر در همه دعاهاست:)
شب رویا نداریم؟! :/
آرزو جونت چطوره؟! :/
به خدام بگو هویجتو واست خفظ کنه :))
ما که هویج نداریم -___-
گویم که:
آرزو کیه اخه ای بابا کچلم کردی:(((
تو کامنتا ارزو میبینی اخه:(
الهی آمین:-D 
گویم که:
نیشتو ببند
الهی آمین:|
کو نظرممم هاهاهاهاهاهاختهاهاتتختتهت؟؟؟؟؟؟هااااااا؟؟!!!
گویم که:
هاپو خورد:|
انشالله آرزوی همه اگه صلاحه برآورده بشه اگرم نیست حداقل حکمتشو بفهمن اگرم نفهمیدم ایمانشون قوی بشه
گویم که:
انشاء الله
زنده ای؟! 
من ی عالمه دعا کردم لح شدم جات خالی -___-
گویم که:
با نفس مصنوعی زنده ام :|
برا منم دعا کرده یا بزنم بکشمت-_-
آقا من دیشب دعا کرده بودم پرسپولیس ببره... الآن دعام برآورده شده... از این به بعد اگه دعا داشتید می تونید روی من حساب کنید :)
گویم که:
یعنی دعایی مهم تر از این تو زندگیت نبود؟:/خدایا خلق این بهر چیست؟:/

الآن چند میلیون آدم به خاطر این برد خوشحالند... مهم تر این مگه داریم؟ :)
گویم که:
خوشحالیشون واسه چند دقیقه است:/
بعدشم من خوشحال نیستم....حتی نمیدونستم فوتبال هس
الان سواله تو چرا سکته نکردی؟:/
خدا میگه : از تو حرکت از .....

گویم که:
خب شما که زحمت کشیدین بقیشم میگفتین دیگه : دی
هستی؟! ^__^
خلاصه سلام :دی
بغلمم نکردی :/
گویم که:
الان آره :|
سلام به روی کهیر زدت:|
ای بابا من هر روز باید بغلت کنم ؟گنده شدی ها خجالت بکش :|
انشالا به هر آنچه آرزو دارید برسید
گویم که:
ممنون:)
بووووووووووووووم -___-
شب بخیر تمشک عزیزم :)))
حالا فردا میای صب بخیر میگی :)))
گویم که:
تمشک؟O_o
ظهر بخیر رویا:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">