دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه فکر میکردم و البته فکر میکنم که خودکشی بهترین روشش خوردن قرص خواب آوره ... نه خونی ریخته میشه نه دردی داره راحت میخوابی و دیگه بیدار نمیشی ، به همین راحتی

و این چند روزه به این نتیجه رسیدم که بهترین روش مرگ طبیعی هم (یعنی جدای از خودکشی) افت فشار خونه که خوابت میگیره و میخوابی باز بیدار شدنی در کار نیست به همین قشنگی و راحتی:)

هر چی باشه بهتر از فشار خون بالا و درد کشیدن و تصادف کردن و انواع دیگه مرگ هستش:)

  • asra ツ..

نظرات  (۳۸)

خودکشی با گاز که بهتره. قرض ممکنه نمیره آدم و کلی عوارض داره اما با گاز راحت و آسوده ای و قطعا هم می میروی، کلاس هم داره، خیلی هم کلیشه ای نیست تازه تابلو هم نیست گاز گرفتگی واسه هر کسی ممکنه اتفاق بیوقته. :))
مرگ طبیعی هم موافقم، افت فشار خون عالیه.
گویم که:
من از اول از مرگ بر اثر گاز گرفتگی ترسیدم و کاملا هم مخالفم باهاش خیلی بی کلاسه این گاز :/
اصلا خاطره بدی به جا میزاره همه تقصیرام میفته گردن گاز بیچاره:/
اوهوم فشار خون خوبه اصلا یه حس خوبی داره این افت فشار :)
نگاه پست رو 
ای خدا :)
گویم که:
چشه !؟پست به این قشنگی و با مفهومی 
میخواین دستای رنگی رنگی بزارم:دی
خب که چی 
اینارو گفتی به چی برسی -_-
اصلا بیجا می کنی به روش های مرگ فکر می کنی ! که چی؟؟؟؟
گویم که:
الان مشخص کن من به چند تا ...که چی ...تو باید جواب بدم؟
از قدیم گفتن شتریه که دم در خونه همه میچره:دی
نمیدونم !
از کجا میدونی این فرضیه به این شکل درسته ، از کجا میدونی که خوردن زیاد قرص خواب آور ، اونقدر دردناک نباشه ، شاید در ظاهر خواب باشی اما توی خواب هم میشه درد رو تجربه کرد !
من همیشه فکر می کردم توی سرمای شدید به خواب رفتن یکی از روش های مردن بی درد باشه !
البته یه چیز دیگه ، اعصاب ما اونقدری سریع نیستن که اتفاقاتی که توی کسری از ثانیه می افته رو اصلا متوجه بشن ! به همین خاطر اسلحه هم می تونه یکی از روش های بی درد باشه !
و البته تحقیقات زیادی روی روش های مرگ بدون درد انجام شده که می تونی تاریخه اونو ببینی تو گوگل :)
گویم که:
خب وقتی یه قرص خواب اور میخوری فوری خوابت میگیره بعدش هم حالا بیایم این یدونه رو کنیم 70تا مطمنن کلا میخوابیم   و حتما هم بدون درد میشه
مرگ توی سرمای شدید رو من اصلا نیستم چون سرما بدترین شکنجه اس حالا بخواییم تو سرما بمیریم میشه یه مرگ همراه با شکنجه بس منتفیه این مورد:/
حالا اینایی که بر اثر شلیک مردن نمی تونن خبر بدن که درد داشتن یا نه و این که من نمیتونم به این روش اعتماد کنم و یه زرهدرد رو متحمل بشم:/
و اینم هست که اومدیم و تیر به خطا رفت بس اینم کلا منتفیه:/
و این که اینا تحقیقاته و هر تحقیقی با خطایی مواجهه بس نمیشخ اعتماد کرد:/
چی شده همچین افکاری زده به سرت :(

گویم که:
خب فکرن دیگه اینام خواستن ازم یادی بکنن:دی
ازجمله راحت ترین مرگ های طبیعی گاز گرفتگیه.میگیری میخوابی هیچیم نمیفهمی :)
گویم که:
این مورد که رد صلاحیت شد:/
  • زینـب خــآنم
  • فقــط شیــر ِ گــآز !!
    بی درد و تضمـینی  : |
    حالا اون کسی ک دارهـ گناه خودکشی رو ب دوش میکِشـهـ ، دیگ فک نـکنم واسش اشکالی داشته باشه ک گنـآه اون ی ذره گـآز اصراف شده رو هم ب دوش بکشهـ  : /
    گویم که:
    طوری میگه فقط شیر گاز که اینگار میخواد بگه بی تو هرگز با تو عمری:/
    در ضمن نخواییم بگیم خودکشی و از زیر گناه شونه خالی کنیم میگیم خواب عمیق و ابدی:)))
    خدا شفات بده..:|
    گویم که:
    عمویی چون شما رو هم بی نصیب نزاره:/
    چون قهری دعوات نمیکنم :/
    گویم که:
    نه بیا و دعوام کن بیا:/
    نخیرم دعوات نمیکنم اصن میخوای روش های دیگم یادت اومد پست بذار مثلا اینکه خودم بیام خفت کنم :/
    گویم که:
    بیا بیا خفم کن از دستم راحت شو بعدش منم نبینم این وضعو که تو جیگر یکی دیگه شدی براش عکس اپلود میکنی هعی:/
    تو جنبه مریض شدن نداری :/
    گویم که:
    بیا میگم بزار بمیرم :/
    حرف نزن :/
    گویم که:
    میزنم:/
    حسودی نکن 
    به مردنم فکر نکن 
    وگرنه خودم سیبیلامو میدم به رویا بیاد خفت کنه 
    دهع از اون خاطره خوشگلات پست کن به جا اینا
    ایش پستشو 
    گویم که:
    حسودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من خودم رویا رو خفه میکنم شوما نگران نباش:|
    ایشششششششششششش به هانیه:|
    آروم باشین :|
    من خودم میرم خودکشی میکنم تا شما منو نکشتین :|
    گویم که:
    تو که خدافظی کردی؟:/
    اون ی ساعت پیش بود :| داشتم درس میخوندم :| الان اومدم چایی بخورم :| بعد باز برم درس بخونم :|

    گویم که:
    منو باش گفتم از دستش راحت شدیم:/
    از دستم راحت میشی الان میرم دیگه تا آخرشب نیستم،از دستم راحتی :|
    برو با آرزو جونت حرف بزن :/
    گویم که:
    باز بگی آرزو ها موهاتو میکنم:|
    آخه آرزو کدوم عروس دریایی آخه؟!:|
    تو هواپیما که بودی موقع یه سفر برو خلبانو بکش.. چند دقیقه بعدش خودتم میمیری :|
    البته یه تعداد آدم بی گناه دیگه م میمیرن اینجوری :|
    :دی
    گویم که:
    اوووووووووووووووووووه برم سوار هواپیما بشم این همه زحمت بکشم بعدشم شاید اونا نخوان بمیرن:|
    حالا که من شفاتو از خدا میخوام، شدم آدم بد!؟!؟، بیا و خوبی کن..:|
    گویم که:
    وا عمو؟!!
    من گفتم آدم بد؟!!
    گفتی خدا شفات بده منم گفتم از این شفا بی نصیب نمونی کار بدی کردم تو دعای خودت شریکت کردم؟!!:)))
    همینو بگو دستمون که نمک نداره:|
    تو چی گفتی ؟ 
    تو میخوای جیگر کیو خفه کنی ؟ 
    تو به کی گفتی ایشش؟
    نفس کش....حیف٬حیف رویا اینجا رفت و امد میکنه وگرنه قدرت سیبیلامو نشونت میدادم :)
    ایششششش به عشق خودت :/
    گویم که:
    همون که شنیدی:|
    جیگر تو رو:|
    به تو و ریا:|
    حیف منم سیبیلاتو میکندم :)
    ایشششش به رویا :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • باهات موافقم کاملا تو خواب بمیری عالیه 
    گویم که:
    تشکر از باب موافقتت:)
    وای خوب شد اون روزی که فشارم افتاده بود اینو نخوندم!!!! :)))
    گویم که:
    ولی گندمی باور کن که افت فشار خون خیلی خوبه:)
    خوب شما هم تقویم بذار جلوت ورق بزن:/
    پس رمز پست منم پیش خودم محفوظ هست:دی
    گویم که:
    تقویم ندارم:|

    من وقتی فشارم میفته  ... همش به در و دیوار و کمد و زمین برخورد میکنم :|
    کجاش خوبه :|
    گویم که:
    خو به من چه تو فشارت میفته نمیخوابی:|
    گفتم که حواست به این گروهم باشه ... همه رو جمع نبندی :دی
    گویم که:
    :|
    تو با این جمع ، جمع بسته نمیشی آخه نوک درازی:)))
    سهلاام -__-
    خوبی؟!
    میخواین اینجا رفت و آمد نکنم شما همو بکشین؟! :))))
    ایش به من :دی
    من چمیدونم آرزو کیه آبجیه توعه :| دوبار واسش پست گذاشتی :|
    که چی مثلا چپ و راس لبخند میزنی؟! 😒
    گویم که:
    سلام
    خوبی؟
    :|
    :|
    :|
    :)
    اول جواب منو بده خوبی یا نه 
    من خوبم،حال من پرسیدن نداره،اگه بدم باشم زود خوب میشم...
    لبخند نزنننننننننن :|
    گویم که:
    اره خوبم:)
    حال تو خوب باش
    باشه نمیزنم:|
    دوروخگو :|
    گشنمه :|
    بیام بخورمت؟! -__-
    گویم که:
    :|
    الان من بد مزه تریت طعم دنیام :|
    نه بابا عروس دریاییا خوشمزن -__-
    اینجوری میگی من نخورمت،میدونم :|
    گویم که:
    :|
    باعشه بیا بخور منو ولی یه لقمه چپم کنی ها:|
    نون هس؟! 
    خالی خالی که نمیشه باید با نون بخورمت -__-
    گویم که:
    نه نون ندایم:|
  • زینـب خــآنم
  • حالا تهش !
    کجا بسلامتی ؟؟؟!!
    گویم که:
    وا جایی نمیرم :|
    به نظر شما رفتن بهتر از فراموش شدنه ؟O_o
    گویم که:
    یه چی تو این مایه ها:/
    این دختر انار بدست گوشه وبلاگ خودتی ؟ :/
    گویم که:
    با اجازه بزرگترا بله:)
    خوب چرا نظرات پستهارو بستید؟

    شما هیچی نگو :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    گفتم یکم تنوع باشه:/

    خواهر اسرا یه پست شاد بذارید .
    گویم که:
    o_O
    میشه منم حرف بزنم؟ -___-
    خسته شدم بوخودا از 3/5 دارم درس میخونم -____-
    گویم که:
    خو حرف بزن:|
    http://uupload.ir/files/3444_snapshot_2016-04-12_151202.png

    اینم واسه تو :))))))
    گویم که:
    اینو ببر واسه سرکوچتون:|
    خودتی ؟؟ :/
    چقد بد افتادی 😁😁
    گویم که:
    چشات بد میبینن و از اینا : دی
    رویا عزیزم از این اپلودا واس اسرا بفرس از اون خوشگلا واس من دستت درد نکنه جیگر😂😂😂
    گویم که:
    بله دیگه جیگرش تحویل بگیر :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">