دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی نصف شب از خواب بیدار میشی و خوابت نمیگیره میری سر وقت تلگرام و همه کانال ها و مطالبشو زیرو رو میکنی بعدش که خسته میشی میای سر وقت وبلاگ اما دریغ از یک عدد آپ لطفا نصف شب ها هم آپ کنید شاید یکی در یه گوشه ای بی خوابی زده به سرش :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

چشم :)
گویم که:
ممنون:)
چشم :)
گویم که:
:)
  • زینـب خــآنم
  • : |
    امر دیگ عزیزم ؟
    گویم که:
    حالا فک میکنم عرض میکنم خدمتت:|
    :|
    گویم که:
    :|

    مگه بیکاری نصف شب بگیر بخواب:دی خخخخخخخخخخ

    خوب شما که روز درس نمیخونید لااقل شبا که خوابتون نمیبره درس
    بخون مشروط نشید:دی خخخخخخخخخخ
    گویم که:
    یه جورایی:)
    من کجا گفتم روزا درس نمیخونم جلل خالق:|
    شبی 5000تومان میگیرم شبا آپ میکنم  پیشنهاد منصفانه ای هست
    نه:دی خخخخخخخخ
    گویم که:
    حیف دسته چکم همراهم نیس:|
    حذف شده
    اسرار منو تو کامنت عمومی فاش نکن مامان :D
    گویم که:
    خو من چه بدون جزو اسرار بوده این :|
    پاکش کردم :|
    تا دو تصف شب خوبه ؟!؟
    گویم که:
    حالا تو برو مسواکتو بزن تا بعد :|
    چشم :|
    فرمایش دیگه؟
    گویم که:
    باش تو نوبت خبرت میکنم :|
    وب جالبی داری ، خوشحال میشم به وبم سر بزنی ...
    گویم که:
    :|||||||||||||||
    من که همیشه نصف شب ها آپ می کنم :)
    گویم که:
    من اومدم آپ نکرده بودی چاخان نکن توروز روشن:|
    باشه ... اگه زنده باشم ... اون موقعها هم آپ میکنم :))
    گویم که:
    آورین نوک دراز :|
    پستای منو الان نخون دیگه اونا رو پست کردم نصفه شب پاشی بخونی :/
    گویم که:
    :)))))
    این اخلاق رویا رو تو تاثیر گذاشته ها ....ای خدا اینا کین دیگه:))))
    :دی :دی :دی
    واقعا خدایا اینا دیگه کین؟ :)))
    گویم که:
    خیلی رو دارین خیلی ها:|
    چشم
    پیشنهاد ویژه:اینستگرام نصب کن برای درمان بی خوابی:)
    گویم که:
    آورین:)
    از اینستا خوشم نمیاد ترجیح میدم به جاش رمان بخونم:)
  • یا فاطمة الزهراء
  • خخخ چشم از این به بعد نصف شب هم آپ میکنیم
    گویم که:
    دروغ بگی خرچنگ شی:|
    اومدم ببینم خوابی یا بیدار :|
    گویم که:
    مگه تو نگهبان خوابی؟
    من گفتم نصف شب نه سر شب:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">