دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز که رفته بوم دکتر بعد خوش آمد گویی و چطوری دخترم و اینا نوبت رسید به این که ازم بپرسه چه خبر که ما مکالمه اش را برایتان میگذاریم :|

+ قرصاتو سر ساعت میخوری؟

_ بله گفتین هر 6 ساعت منم همشو هر 6 ساعت میخورم:)

+ چی؟؟؟؟ همشو هر 6 ساعت؟؟؟؟؟

_ بله رو همه قرصا زده بودن تو داروخونه هر 6 ساعت :|

+ یا خدا دختر توچیکار کردی دوتاشو باید هر روز یکی میخوردی فوقش دوتا تو هر 6 ساعت خوردی؟؟؟

_ میگم آره خب دیگه رو دارو ها اینو زده بود :|

+ الان خوبی تو؟؟

_ من خوبم شما خوبی؟:|

+ بابامن دارم جدی میگم توالان حالت کاملاخوبه؟

_ بزارین یکم فکر کنم حلم  نکنین .... یعنی الان من باید طوریم میشد؟:|

+ تو ایست قلبی نکردی من تعجب میکنم ... الان یعنی تپش قلبم نداری ؟؟مطمئنی؟؟؟

_ آره من خوبم میگم دیگه فقط دلم یکم شیرینی میخواد اونم رولت :|

+ بابا تو چرا شوخی گرفتی من دارم جدی میگم تو ایست قلبی نکردی من تعجب میکنم حتی میگی تپش قلبم نداری!!:|

- دکتر یعنی میگی منو محکوم به مرگ تدریجی کرده بودی؟:|

+ یعنی من واقعا ازت تشکر میکنم :|

_ خواهش میکنم دکتر:|

بعدا میان میگن یکی مرد اصلا هم نفهمیدیم چی شد ....نمیگن که این وسط دوز دارو ها رو اشتباه گفتیم :|

قرصام قرصای قدیم یکی دوتا میخوردن میمردن نمیدونم الان اینا گچ هستن  یعنی؟!!

  • asra ツ..

نظرات  (۵۱)

من میگم چندروزه عجیب غریب شدی تا همین عوارض قرص بوده:دی
خختخخخخ
گویم که:
من کلا عجیب غریبم:|
حالا اینی که گفتی مزاح بود یا جدی میگی؟
گویم که:
کسی چه میدونه:|
جدی الان حالات خوبه 
تپش قلب نداری ؟؟
گویم که:
فعلا سالمم تا مشروط شدنتو ببینم :)))
وای..خداروشکر طوریت نشده..
چقدر راحت با جون مردم بازی میکنن :|
گویم که:
تا الان طوریم نشده از این به بعدخدا میدونه:|
اسمارتیز گچی هستند این ها :دی
گویم که:
ها والا:))
با گچ مانند بودن قرصا کاملا و به شدت موافقم
گویم که:
 بسیار متشکر از موافقتتان :|
چه قرصی مگه بود؟.
خدا پس رحم کرده بهت
گویم که:
تا اینجا که آره :)
نه گچ نیست دوست من 9 تا بروفن و تو یک ساعت و نیم خورد :| دردش خوب نشد ولی بالا آورد :)
گویم که:
جوجه من که قصد خود کشی نداشتم که :|
:"(((
گویم که:
:|
آخ آخ قرصه کار خودشو کرد تاثیرشو گذاشت توهم عاشقی هم زد
پست بالارو میگم :دی خخخخخخخ
گویم که:
o_O
  • زینـب خــآنم
  • وااااای چقـــــــــــد شعــر بالا قشــنگ بود ❤
    گویم که:
    :)
  • زینـب خــآنم
  • : )))))))))))
    سالمــی ؟؟؟
    اینک دلت شیرینی میخاد ویار نــیس احیانا ؟؟؟
    کلا این قرصا سیستم فیزیکی بدنت ُ بهم نــریخته باشه احیانا  : دی
    از قرصای الآن ی بشکه هم بخوری هیچیـت نــمیشهـ  : |
    گویم که:
    میگن سالمم:/
    الان داری برام احتمالاتو میشموری؟:/
    به دلم موند یه بار خراب کاری نکنی!!!! :/ 
    گویم که:
    گندمی فاضلاب دلت گرفته هیچی پایین نمیره ....چند روزه رو دلت میمونه همه چی:/
    منم خوبم -__-
    گویم که:
    به من چه:/
    چه لوگوی قشنگی دارین..:)
    گویم که:
    عمو یه لوگو ساختیا هی تعریفو تمجید کن از خودت :/
    خیلیم زشته لوگو عه عه عه:/
    اسلام و علیک یا خواهر اسرا :))
    و همچنین خسته نباشی -___-
    با این که میدونم مراحمم ولی دیگه به کارات برس مراحمت نمیشم :دی
    گویم که:
    تو گنا نداری من از اولش سخت برخورد نکردم باهات:/
    بگم فینگیلم بیاد برات..؟!  :|
    گویم که:

    عخعی بگو بیاد ولی فقط دست خالی نیاد : دی

    چقد اینجا شلوغه 0__o
    جنگه؟ :/
    نکنه شیرینی میدی؟ :دی
    گویم که:

    به تو چه چش دیدن اینم نداری؟

    والا من که خبر ندارم تو ببین چه خبره تو مثلا نماینده منی:|

    نه آخه  معنی نداره این همه آدم بی دلیل اینجا نشسته باشن :/
    لابد تخمه هم دستشونه دارن میشکنن :/
    والا منم بی خبرم :/

    خوب شد قلبت تند تند میزد؟
    گویم که:

    میخوای چوب بگیر دستت کیششون بده :|

    هی خواهر کجا خوب شده:(

    حتما کیش میکنم :/
    دوستان کیییییییش :/ کیشدههههههههه :/

    میگما بیا دوباره برو دکتر شاید باید قرصاتو عوض کنه...
    موظب خودت باش دیگه,ای باع باع :/
    فقط حرص میدی -___-
    گویم که:

    میگم ها میخوای با چوبم بزنشون:|

    خوشم میاد حرص بدم:|

    چوب که دسته خودته :دی
    منو بگو نگران این دختر لجباز شدم :| 
    حرص بده،حرص بده :| منم بلدم جبران کنم :|
    گویم که:

    من کجا لجبازم؟:|

    تو جبران کن بهت بگم :|

    از همونجایی که منم لجباز نیستم :|
    بگو :| 
    گویم که:
    نمیگم:|
    نگو :|
    من برم بدرسم ~__~

    مواظب اون دختره ی لجبازم باش :|
    گویم که:

    برو بدرس:|

    اینم دخترم میکشمش:|

    باز شلوغ شد اینجا :|
    پناه بگیر :|
    گویم که:
    :)))))
    خدا نکشتت بچه بیا برو به درست برس:/
    دیگه دیر وخته باید بکپم ولی کپم نمیاد :/
    روز معلمم مباااااارک :دی واسه آیندت :))
    تا پرتم نکردی خودم میرم -___-
    شب بخیر ^___^
    گویم که:
    ممنان زشتم:/
    شبت بخیر گلابی:/
    نیگا من رفتم بخوابم ولی مواظب خودت باش ی وخ شورش نکنن اینا :|

    گویم که:
    نه خیالت تخته گاز سنگر گرفتم:)))
    خو باعش -__-
    گفتم حواست باشه دیگه اینام زخم خوردن ی وخ بلایی سر آبجیه من نیارن که همشونو میخورم :/
    رویا پیش پیش پیش
    گویم که:
    زخم خورده؟:)))))))
    اوهوم-___-
    اینا از بلاگفا زخم خوردن دیگه...

    سلاااام :))
    خوبی؟
    گویم که:
    سلام
    تو خوبی؟
    چرا هانیه نیس؟ :/
    ینی میگی داره کتابای کنکورشو گاز میزنه؟ -___-
    گویم که:
    نی دونم رفتم بهش یه هوووی بدم اما کده بالا نیومد:/
    مگه کنار کوهی سوال جوابمو تکرار میکنی :/

    اول خودت بوگو خوبی یا نه :/

    هوم منم خوبم هنو لود نشدم یکم گیج میزنم :/
    گویم که:
    :/
    هوم منم خوبم:/
    پاشو چایی بخور تا لود شی
    حالا نباید ی کد مانع تلاش تو بشه :دی
    دوباره تلاش کن -___-
    گویم که:
    باش:/
    بهتر نشد قلبت ؟

    بعدشم چرا اینجوری خوبی :/

    باعش باید برم دم کنم :/ میرم یکم دیگه :/
    گویم که:
    نوچ
    بس چطوری خوب باشم؟
    آفرین :دی
    البته منم رفتم زنگ زدم زیییییینگ زوووووونگ کسی جواب نداد -___-
    گویم که:
    فک کنم امتحان میان ترم داره
    دکتر نمیری سرتق؟ :/

    امروز دوستم داش باهام حرف میزد,بعد آخرش جوش آورد میگف خدایا من از این دختری که کنارم میشینه لجبازتر و لجوج تر ندیدم -___-
    البته با من نبودااااا -___-
    گویم که:
    نه
    اره میدونم میدونم تو لج باز نیستی من لجم:/
    دکتر نمیری نرو ولی مواظب خودت باش -__-
    قرصاتم سر وخ بخور -___-

    تو که اصلا لجباز نیستی :/
    گویم که:
    میدونم:)))
    هیچ وخ نرفتی چایی دم کنی :/
    هیچ وخ :/
    اه :/
    پول خورداتو بده حداقل :/
    گویم که:
    امروز شهریه ریختم هیچ پولی ندارم حتی پول تاکسیم نداشتم پیاده اومدم:/
    :)))))))
    خو حالا نمیخوای پول بدی چرا گریه زاری راه انداختی؟
    نخواستم اصن :/
    گویم که:
    :/
    گم شو دارم درس میخونم
    باعش -___-
    منم میرم درس بخونم ~____~
    گویم که:
    برا من چشاتو چپ نکن برو~_~
    خوابم میاد -___-
    گویم که:
    کاکاو بخور
    کاکاو هاپو خورده :| 
    کاکاو نداریم -__-
    گویم که:
    پ چرا هاپو تو رو نخورد کاکو خورد:/
    نمیدونم :|
    این سری ازش میپرسم :|
    تو برو بدرس :|

    گویم که:
    :|
    شبت بخیر عروس دریایی جونم -___-
    گویم که:
    شب بخیر زشت
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • قرص هم قرص ها زمون شاه!
    یک حب دو رنگ میدادن دکترا برا همه دردی خوب بود! (پدر بزرگم هنوز میگه حب دورنگ به قرص هاش! ظاهرا چیزی شبیه آسپرین بوده.)
    خلاصه که خوبه که زنده اید.(البته ان شالله) ما تازه اینجارو پیدا کردیم!


    گویم که:
    ما بادی نیستیم که با این بید ها بلرزیم : دی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • لوگوتون خیلی خوبه.
    دم سازنده اش گرم :)
    گویم که:
    عه عه نگین خیلیم زشته:)))
    سلاااام سلااااام :))
    احوال شوما؟
    حال شوما؟
    گویم که:

    سلام

    ما خوبیم شوما خوبی؟

    مام خوبیم سلام میرسونیم :دی
    ولی سعی میکنم تا آخر هفته ی روز حالم بد شه زشته همش خوبم :/
    اون قلبت چطوره؟
    ضربان قلب تو تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه....
    -___-
    گویم که:

    تو غلط میکنی که میخوای حالت بد شه :|

    ضربانم خوبه:|

    باعش -___-
    غلط نمیکنم :دی
    هم چین بچه ی حرف گوش کنیم من :))

    سلام منو به ضربانتم برسون :دی

    خو دیگه برم درس بخونم :/
    و به امید اینکه ی ساعت دیگه باز نیام اینجا غر غر کنم :/
    گویم که:
    برو برو منم برم :|
    بوووووم
    عرضم به حضورت رفتم به هاپو گفتم نیگا هانیه رو که تخ کردی،شوکولاتم تخ کن من کارم لنگه،خیلی هاپوعه منطقی بود تخ کرد :دی
    مبخوای شوکولات؟!
    بیا توام بخور،ضربانو تنظیم میکنه -__-
    گویم که:

    شکولاتش چیه؟

    شوکولاته دیگه،از ایناس که واسه شیرینی استفاده میکنن،بعد یادم افتاد داریم تو فریزر
    گفتم بلومبونم -___-
    گویم که:
    کاکاو؟؟
    آره دیگه :|
    آیکون خود زنی :|
    میگن شکلات تخته ایی بهش که آب میکنی واسه تزیین شیرینی استفاده میکنی..
    گویم که:

    :)))

    خو حالا کوفتت شه مام داریم تو یخچال :|

    عرضم به ضحورت -___-
    رویا خوابش میاد :| لا لا داره :|
    آی عم مرغ :|
    هوووم شب بخیر دیگه -__-

    واسم دعا کن،به خدا بگو مواظبم باشه :)
    گویم که:
    خدایا اینو از ما نگیر:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">