دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یکی دیگه از چیز هایی که ازش متنفرم کلمه ای به اسم " هر طور راحتی" هستش

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

چرا هر چیزی به عنوان یکی از منفورترین ها میگی برای من یکی از محبوب ترین هاست؟!... جدی :)
گویم که:
از بس لجی با من :|
کجای هر طور راحتی خوبه اصلا یه حس بدی داره که نگو ...آدم با اسید قرقره کنه اما اینو نشنوه در این حد :|
  • زینـب خــآنم
  • آره خب واقعا حرص درآره ولی من ی مدته دارم ازش استفاده میکنم ، ک هم خودم ُ راحت کنم هم طرف مقابلم ُ !!
    گویم که:
    شما کار بسیار نا پسندی انجام میدهید باشد که بر بخورید به دیوار:|
    هر طور راحتی :دی
    گویم که:
    :|

    عه! یعنی اینطوری راحتی؟! 

    باشه خب!!! هر طور که.... امممم خودت دوست داری!!! ^___^ 

    گویم که:
    سمنو دوس داری?:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">