دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چقده بده وسط دوتا از دوستات بشینی که مثلا بگی و بخندی اما غافل از این که یکیش پرسپولیسیه و یکیش استقلالی واین دو نفر افتادن به جون هم که تیم من اینه تیم تو اینه و نمیدونن که صبر منم برای خودش کاسه کوزه ای داره و ممکنه لبریز شه و هر دوتا تیم رو با طرفداراش قاطی کنم:/

خلاصه کاسه من لب ریز شد و هر چی احسنت و تبارک بود بار این دو تیم کردم و با یک دهع برای ختم کلامم :/

اون موقع بود که فهمیدم طرفدار هیچ تیمی نبودن چقدر خوبه....فقط نمیدونم ابوهت عصبانیم زیاد بود یا که چی هیچ کدام  یک کلمه هم برای دفاع از خودشان نگفتند فقط گفتند معذرت میخواهیم:/

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

خخخخخخخ کری خوندشون تموم کردی :-)
گویم که:
اخه یعنی چی خب هی این نه اون:/
:)))))))
گویم که:
هان؟؟؟
من که کلا از فوتبال بدم میاد :|
گویم که:
منم:/
بچم با ابوهته :دی
گویم که:
پ چی:دی
هیچی سلام -___-
گویم که:
سلام زشتم:/
عجب ابهتی :دی


اسرا ترمز بریدی؟ یهو ده تا پست گذاشتی .خو یواش یواش از نفس افتادیم :دی
گویم که:
:)
  • زینـب خــآنم
  • خـــوب میخ ُ کوبوندی ! آفــرین ، این دست افراد اصن حقشونه این برخوردا  : دی
    گویم که:
    میخوای برا تو هم میخ بکوبونم :)))
    داشتم زبان فارسی میخوندم فهمیدم ابهت اینجوریه -___-
    گویم که:
    خودمم میدونم اون جوریه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">