دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

به دلم موند یکی بیاد بپرسه چرا اسم وبت رو دل گذاشتی یا اون لبخنده چیه؟:/

هر چند بپرسین هم نمیگم اما به نظرتون چرا دل گذاشتم؟

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

شاید اینجا حرفای دلت رو مینویسی:-)
نمیدونم واقعا
گویم که:
نوچ گزینه بعدی:/
به من چه :دی
من که فوضول نیستم -__-
گویم که:
اره یکی تو فضول نیستی یکی من:/
من راستش اصلا به اسم وبلاگا دقت نمیکنم مثلا تازه دیروز بعد اینهههههمه خوندنه لافکادیو و خب دوست داشتنی بودنه وبش برامو کلی تعریفو پست، تازه فهمیدم اشتباه تلفظ میکردم این اسمو:دی
دیگه خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل 
گویم که:
:)))))
دیگه به تو امیدوار شدم:/
اون لبخنده رو نمیدونما :/
چون ازش بدت میاد گذاشتیش؟ :/
گویم که:
همون ندونی خوبه تو که فضول نیستی:دی

مثلا چه دلیلی باید داشته باشه؟! 

مثلا من به چه دلیلی اسم وبلاگمو گذاشتم در دیار نیلگون خواب؟!!!! :/ 

گویم که:
خب تو بی دلیل گذاشتی به من چه ?:/
مثل این که از موهات خسته شدی:/
:دی
پس برا چی از این پستا میذاری؟
من فوضول نیستم -___-
ی وخ یکی کنجکاو شد چی؟
هاااااااان؟
گویم که:
دیگه من مسول کنجکاوی دیگران نیستم:/
بخوای هم مخمو بخوری باز نمیگم :/
الان چشام به زور بازه چه جوری مخ بخورم -___-
بعدشم ی موقع دیدی با زبون خودت اومدی گفتی قبل اینکه من بپرسم :))
گویم که:
امکان نداره بگم:/
نگو :/
حالا ی لبخنده دیگه :/
منم وب زدم نمیگم دلیل اسمشو :/
گویم که:
حالا تو وب بزن اگه من دلیل پرسیدم:/
اصلا ببین میام وبت حالا یا نه:/
به دل و جیگر علاقه داشتین؟! :))
گویم که:
:)))
نه گزینه بعدی:/
اصلا ببین آدرس بهت میدم یا نه :/
گویم که:
نده میخوام چیکار:/
:)
گویم که:
/:
نمیدم :/
گویم که:
نمیخوام
یاد زهرا افتادم :))))
به جون هم میافتادین با موکت بور میومدم جداتون میکردم :دی
گویم که:
اصلاح کن حرفتو اون به جون من میفتاد:/
خو چرا گذاشتی دل ؟


میگم تو آزار داری عکس انار گذاشتی نمیگی خانواده رد میشه ؟
بچه رد میشه ؟ دلش انار میخواد اون وقت ما انار از کجابیاریم تویان فصل خو:دی خخخخخخخخخخخخخخخ
گویم که:
:)
شما کی سوتی نمیدی :دی خخخخخخخخخخخخخخ


این خوبه که کسانی رو که براتون مهمه دلتون میخواد زود خوب بشه.
گویم که:
:)
باز چی هی لبخند میزنی؟
گویم که:

بببین یه پست میزام که رمز داره از این به بعد اونجا کامنت میزاری چون نظراتو میبندم

 

ببند ولی تو باز سیمات قاطی کرده...
هوووووووووف
گویم که:

برو تو یکی از این پست های خیلی قبل تر کامنت بزار کارت دارم

از این پست بالاییت خوشم اومد :)
زیادی حرف دلم بود...
گویم که:
خوشحالیم که حرف دلتان بود:|
نه خیر من دلیل داشتم!!!!
گویم که:
میگم نه و تموم بخوای جلو حرف من وایستی طلاقت میدم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">